|
Kirjoittaja |
Viesti |
arzi
|
Viestin otsikko: c4 hdi robotti 07 Lähetetty: 03.03.2015 22:20 |
Viestit: 188 Paikkakunta: ähtäri
|
olen menossa ko laitetta huomenna kokeilemaan...mitä kannattais siitä lähimmin katsoa,onko robotti toimintavarma,ja muutenkin mitä tyyppivikoja tommosessa 260tuh ajetussa yleensä ilmenee? luulakseni 1,6 hdi on aika kova kone kestämään...
c5 2,0td 03..cx c-matic 78..bx gt 85..bx td 89..bx 90 1,6..xsara picasso 1,8 01...
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: c4 hdi robotti 07 Lähetetty: 03.03.2015 23:58 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Vaikea on luetella mitään isompaa. Noilla metreillä ratkaisee miten autoa on huollettu. Aja pidempi koeajo seinäjoelle automecaan, kaiva vähän kuvetta ja pyydä sitikkahuoltoa vilkaisemaan, jos et saa paikallista sitikkaurpoa mukaan koeajolle.
Minun mielestäni 1,6HDi oli hyvä kone sen muutaman kymmenen tuhatta mitä sillä ajelin. BMP-laatikko on C4:ssa myös 6-vaihteinen ja menee aika pienellä. Muistaakseni saman koneen perässä manuaali on vain 5v. Robotti on ihan toimiva ratkaisu kun siihen tottuu. Haitat ovat suurimmillaan jälleenmyyntivaiheessa kun ratkaisua vierastetaan yleisesti ja pidetään kömpelönä. Sitä pitää vain osata ajaa oikein.
Tarkista että öljyt on vaihdettu ajallaan ja oikeanlaisiin. Remmi olisi pitänyt vaihtaa 180 000 kohdalla kilkkeineen.
Hyvä ja hiljainen auto. Olin joskus ostamassa moista uutena ja ajelin monen päivän koeajot ja pidin kyllä kovasti.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
arzi
|
Viestin otsikko: Re: c4 hdi robotti 07 Lähetetty: 04.03.2015 21:02 |
Viestit: 188 Paikkakunta: ähtäri
|
kiitoksia vinkeistä.ehdokas katottu ja huonosti pidetyksi havaittu...autokuume laski heti,olipa eka kerta kun ropotilla ajelin,vaatii totettelua mutta ihan ok.
c5 2,0td 03..cx c-matic 78..bx gt 85..bx td 89..bx 90 1,6..xsara picasso 1,8 01...
|
|
|
|
 |
|
|