|
Kirjoittaja |
Viesti |
T.mupez
|
Viestin otsikko: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 12:13 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Onneton taipaleeni XM'n kanssa sai eilen alkunsa... Ensimmäinen ongelma ilmaantui 10 km ostotapahtuman jälkeen ja 190 km päässä kotipihasta. Yllättäen pa-säiliö oli lähes tyhjä ostohetkellä ja reilun 25 litran tankkauksen jälkeen tankista alkoi valumaan bensiiniä peukalonpaksuisena norona pitkin huoltoaseman pihaa. Valuminen loppui kun noin 20 litraa (auton oman mittarin mukaan) oli tankissa jäljellä. Tuossa vaiheessa vielä meinasin että josko autoa lähtisi ajamaan hieman lähemmäksi kotia. Hetken matkaa kuljettua takana seuranneesta saattaja-autosta tuli puhelu että bensiiniä valuu melkoisen paljon. Päätös oli tehty ja auto jäi Raisioon korjaamon pihalle. Onneksi korjaamon seinässä olevasta puhelinnumerosta vastattiin vielä puoli yhdeltätoista illalla ja sovittiin omistajan kanssa että hän tarkastaa mistä vuoto on peräisin. Palautti kyllä maanpinnalle tuollainen onneton tapahtuma. Myyjä ei varsinaisen luotettavalta vaikuttanut, mutta auto oli hinnan ja kunnon puolesta suht asiallinen. Enpä olisi kuitenkaan voinut uskoa että näin suoraan pissitään silmään...  Nyt vaan kovasti toivon että auto tulee pian kuntoon ja siirtyy uuteen kotiin jossa siitä pidetään varmasti parempaa huolta kuin edellisessä. Raportoin jatkosta... - Kiitos Kami! Olet todella hieno ihminen!
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
Ishmael
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 13:17 |
Viestit: 343
|
Eikö myyjä todellakaan maininnut asiasta mitenkään?! Täällä päin kävi vastaava juttu wanhan, juuri katsastetun, suomi-Mersun (W123 automaattifarmari) kanssa: kun pääsin kotipihaan (noin 100 km ostopaikasta) ja auto jäi hieman keula ylämäkeen, niin bensa (kyllä, ei ne kaikki ole dieseleitä) alkoi haisemaan takapäässä - ja eikun rähmälleen takapyörän taakse tutkimaan --- täyttömutka bensatankkiin, joka menee takapyörän takaa (eikä ollut roiskeläppiä), oli ruostunut nuppineulareikiä täyteen  no ilmankos oli tankki miltei tyhjä ostohetkellä  Lievästi kyllä pänni tilanne, kun myyjä ei sanonut asiasta mitään - mutta ostohintakin tippui kertatinkaisulla 25%! Ilmankos... Loppupeleissä auton ostohinta + vuodon korjaus - altamyydyt W126 aluvanteet renkaineen = juuri katsastettu auto alle 500 euron, jolla ajettiin seuraavina kahtena vuotena yli 22 tkm. Eli ei se ihan p*ska kuitenkaan ollut. Toivottavasti ei ole sinunkaan XM:si 
"Se mikä on määrätty tapahtuvaksi, tapahtuu. . . tai ehkei tapahdukaan."
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 14:07 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
XM:n tankki on muovia ja sen rikkoo helposti jos auto ei ole kunnolla ylhäällä liikkeellä lähdettäessä + epätasaisessa maastossa. Minkäs XM:n Mupex ostit?
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 15:13 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Ei, myyjä ei puhunut tästä mitään. Yhden "tappouhkauksen" kylläkin esitti  noh, yritän unohtaa koko kauppatapahtuman kivaa ei ollut.. Auto on -91 mallinen V6 12v berline automaatti. Mittarissa on 134tkm ja mukana oleva huoltokirja tukee tätä. Väri on vihreä, mutta ei Vega. Varusteita on nahkasisus, aut. Ilmastointi, vakionopeudensäädin. Talvirenkaissa on parjatut kuukan alkuperäiset vanteet  onneksi. inssi ajaa just ducaton halliin, palaan myöhemmin 
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 21:47 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Toi on ihan älyttömän hieno löytö koska kilsat saattas olla totta kun kerroit että sisuskin on melko hyvä. Koita hommata tankki sillä sen paikkaus ei tosiaan ole pitkäikäinen. XMfanilla on takuulla tankkeja tyrkyllä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 04.08.2009 22:56 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Onkos kellään kokemusta millanen homma se tankin vaihto kuukkaan on? Raision korjaaja arveli että pakoputki ja luultavasti hydeputkia joutuu ottaa pois tieltä. Eipä ollu sellaseen valitettavasti nyt aikaa. Onko kaikissa samanlainen tankki?
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 05.08.2009 21:18 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Yleisön kehoituksesta kuukeli siirtyy XMfanin huostaan Loimaalle ehkäpä vielä tämän viikon aikana. Saa paikkausta varmemman ratkaisun eli tankki vaihtoon. XMfani lupasi vielä katsoa auton muutenkin läpi jottei kotimatkalle muita isoja ylläreitä tulisi. Ei voi kun ihmetellä kuinka hyväntahtoista väkeä tälle foorumille kirjoittaa  Raision korjaaja kertoi että olisi korjannut tankin jollain korimassalla jota käyttää muoviosienkin korjauksessa. Ei mitään hajua mitä mahtaisi olla, 70e/tuubi on hinta kun sitä kysäisin. Ducato sentäs meni leimasta hienosti läpi. Savuarvo oli jopa yllättävän siisti, 0,4. Käsijarrua inssi jopa tais kehaista, vaikka olin ihan varma että sieltä seuduin nassahtaa 
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 07.08.2009 15:26 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Auto on nyt jo fanilla nosturilla ja mitään isompaa ei ole onneksi löytynyt, suht pieniä juttuja vain. Josko tämä kohta pääsee kotiin  Koitan kuvaraportoida aihetta jos ja kun kuvajaisia saan näpsittyä.
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 00:13 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Käytiin Cikatin kanssa tänään hakemassa Kuikka Loimaalta. Fani tekikin samalla vähän muutakin kuin tankin vaihdon. Takapönttö oli entinen, kuljettajan oven ikkunahissi oli entinen, takaikkunan ikkunamekanismi vaati hiukan säätöä, vaihdevalitsimesta oli koira purrut palan, vaihteistoökä oli mustaa ja LHM't oli vissiin kans unohtunu edellisiltä omistajilta vaihtaa. Varapyörän kannatinhässäkkä oli kovin syöpynyt ja etummaiset tunkin korvakkeet olivat taipuneet mollemin puolin. Fani kehoitti tuuppaamaan helmakoteloihin öljyn, alustamassan ja bensiinin sekoitusta ruostumisen hillitsemiseksi. Lisäksi suositteli vaihtamaan vaihteistoöljyn muutaman tuhannen kilometrin ajon jälkeen uudelleen, siis sen kolme litraa mitä ulos tulee. Taakse kulkevat pitkät hydeputket kannattaa pitää hyvässä öljyssä. Matkalla huomattiin että ajotietokone ei saa nopeus/matkatietoa eikä siten osaa näyttää tietoja oikein. Cikatti arveli että nopeudentunnistinanturi nopeusmittarin vaijerissa temppuilisi... Täytyy tsekata. Ilmastointi ei tietenkään puhaltanut kylmää nesteet vähissä ehkäpä. Kompuralta tulipeltiin menevässä putkessa on kompuran päässä kohdassa jossa metalli vaihtuu kumiksi on pieni pullistuma josta paine saattaa karata. Täytyy tähän vaihtaa letku tai korjuuttaa vanha. Vahvasti epäilen että nokkaketjun kiristin aiheuttaa rällättävän äänen moteurissa. Joutunee jossain kohtaa siihen palaamaan. Toivottavasti ei heti laukee... Pitihän hänet heti pestä, kurjat kurat pois. Ekat kuvajaiset näpsästy. Pahoittelen kurjaa laatua. Alkoi ilta hämärtää ja Noksun N95'n kamera ei ole parhaasta päästä. Tjaa, kuvissa näkyy talvipyörissä orggis alupyörät. On vanteista pinta kovin kurjaan kuntoon mennyt. Haluuko joku myydä samanlaiset mutta hienokuntoiset, voin antaa vaihdossa nuo..   
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
piippumies
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 00:24 |
Viestit: 143
|
Kuvien laatu riittävä  ja auto erittäin magee  kun tuollaisen jostain sais meikäläisen budjetilla hankittua.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 00:34 |
|
T.mupezin tarina oli kivaa luettavaa. Onhan tuo XM hieno, mutta ennen kaikkea saamasi avun ja tuen takia. Melkein tekis mieli laittaa ilmoitus Tavis-sanomiin:
PAIKKOJA TARJOLLA citikoiden korjaustaitoinen, kärsivällinen, avulias henkilö saa paikan yksityisopettajana. Tiedustelut yv:llä. Palkkaus: pullaa ja kaffetta niin paljon kuin jaksaa, matkakulut korvataan. Nimim. Tääll yksinäni laulelen
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 00:59 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
piippumies kirjoitti: ... auto erittäin magee  kun tuollaisen jostain sais meikäläisen budjetilla hankittua. Kiitos piippumies, kehut merkkaa nyt tosi paljon kun oli niitä vastoinkäymisiäkin alkuun Tämmöisiä voi löytää edullisestikin, pari kuukautta olen näitä nyt kyttäillyt  En viitti hintaa tässä julkaista, mutta ei mullakaan isoja rahoja ole, perästä otetun kuvan taustalla näkyvä vaaleansininen projekti ottaa kaiken "ylimääräisen". XM on 30vee lahja itselle, tosin puolitoista kuukautta aikaisessa  (C4 on työsuhdeauto, ei toki oma - ei tommosiin olis muuten varaa  )
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 01:07 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
T.mupez kirjoitti: Vahvasti epäilen että nokkaketjun kiristin aiheuttaa rällättävän äänen moteurissa. Joutunee jossain kohtaa siihen palaamaan. Toivottavasti ei heti laukee... Toivottavasti liite aukee, ekaa kertaa Google docsia kokeilen. Sivulla 7 näkyy nokkaketjulla käyvä akseli kannessa, oliskos se tasapainotusakseli? Mun mielestä se rällättävä ääni kuuluu tolta kohdin. Kuuleeko muut kuukelin omistajat rällä-ääniä etummaisen kannen suunnalta? http://docs.google.com/fileview?id=0B60-Aajk4HtBYTM3N2JiODUtNzY1MS00YTg0LWIwOTItY2E0NGIwMGE2NmVh&hl=en
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
Palloidiootti
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 07:02 |
Viestit: 644 Paikkakunta: Vaasa
|
Hyvä että kuukka pääsi kotiin, onnittelut! Täytyy kyllä jälleen kerran todeta, että on se Y3:n ökysisustus vaan hieno. Pitäisi tästä itse joku päivä vihdoin lähteä pienelle (työmaata on sen verran, että hyvä jos pari viikkoa riittää  ) syysremontille tuon farkun kanssa, kunhan helteet vain vähän hilliintyisivät jotta jotain jaksaisi päivällä tehdäkin.
1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
|
|
|
|
 |
Laura78401
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 07:14 |
Viestit: 217 Paikkakunta: Lieksa
|
Onneksi olkoon uudelle tulokkaalle myös täältä ja onneksi kaikkien ikävien vaiheiden jälkeen kuljin on kotona.
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 08:18 |
Viestit: 1719 Paikkakunta: Korpilahti
|
noista orggisvanteista taitaa lähinnä olla se lakka kurjistunut alumiinin päältä, maalatut kohdat kunnossa?
loppujenlopuksi "helpot" siistiä, maalin/tiivisteen irroitusaineella vanha lakka pois, ja sitten vain suoralla pulikalla hiomaan metalli niin kiiltäväksi kuin haluaa, ja vaha päälle... ja pitää varoa roiskimasta sitä maalinpoisto-ainetta niihin osiin, mitä ei halua käsitellä', tuon tummanharmaaksi maalatun osan päällä on samaa lakkaa kuin alumiininkin päällä, ja se siis lähtee kanssa, jos ei suojaa / varo sitä. kiillotin alumiinin muistaakseni karkeuksilla 600->800->1000->1200->2400->3600->4000->6000, joista 2400 ylöspäin olivat hiomakankaita.
ennen ja jälkeen kuvat:
Liitteet: |

XM_vanne3.JPG [ 117 KiB | Katsottu 12407 kertaa ]
|

XM_vanne5.JPG [ 115.53 KiB | Katsottu 12411 kertaa ]
|
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 09:10 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Todella Y3:n ökysisus hakkaa mennen tullen kaikki Y4:n sisukset yhteensä.
Mutta kyllä oli muuten paita märkä selästä kun oli tunti ajettu, ei siinä olis paljoo toimiva ilmastointi laittanut steppaamaan.
Siitä rallatuksesta en olis vielä huolissani koska sun autolla ei ole ajettu juurikaan mitään, on liki mahdotonta että reilu 100 000 kilsaa laittas ketjun laulamaan, mutta siinä samassa päädyssä josta rallatus kuuluu on se leveä remmi joka vetää mm laturia ja koska auto on vanha mutta vähän ajettu niin se voi yksinkertaisesti olla kuivunut ohjurinlaakerikin. Koitetaan kuunnella sitä kitinää altapäin kun se sun peli on joku pvä nosturilla.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 11:24 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Korpilahti
|
Cikatti kirjoitti: Todella Y3:n ökysisus hakkaa mennen tullen kaikki Y4:n sisukset yhteensä.
Mutta kyllä oli muuten paita märkä selästä kun oli tunti ajettu, ei siinä olis paljoo toimiva ilmastointi laittanut steppaamaan. Kyllä se toimiva ilmastointi auttaa tuollasen sisustan kanssa, kokemuksesta tiedän... Ei paita kastu +30 kelilläkään..! On hiano, hyvä että kotiin asti pääsi ilman tuon isompia ongelmia...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 13:45 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Kiitos cxtb2 vinkistä. Hurjalta hommalta vaan vaikuttaa tuo noin hienolla hinkuttaminen. 6000 - sehän on jo silkkiä hienompaa Cikatti kirjoitti: Mutta kyllä oli muuten paita märkä selästä kun oli tunti ajettu, ei siinä olis paljoo toimiva ilmastointi laittanut steppaamaan.
Siitä rallatuksesta en olis vielä huolissani koska sun autolla ei ole ajettu juurikaan mitään, on liki mahdotonta että reilu 100 000 kilsaa laittas ketjun laulamaan, mutta siinä samassa päädyssä josta rallatus kuuluu on se leveä remmi joka vetää mm laturia ja koska auto on vanha mutta vähän ajettu niin se voi yksinkertaisesti olla kuivunut ohjurinlaakerikin. Koitetaan kuunnella sitä kitinää altapäin kun se sun peli on joku pvä nosturilla. Mul oli paita enempi märkä menomatkalla teikän plyyseillä. Liekö syynä sun ajotyylis  vai suora auringonpaiste. Kuunnellaan juu joku lähipäivä. Mun korvaan se kuuluu kannen alta, mut toivottavasti korva on taas väärässä 
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 14:06 |
Viestit: 1719 Paikkakunta: Korpilahti
|
T.mupez: jos sen haluaa kiiltämään, niin se on kiillotettava  , itte meinaan tehdä talvirenkaiden vaihdon yhteydessä "huollon" noille 8000:lla, sillä saa peilimäisen kiillon jo aikaan. esim. kun niklautin coltin, niin piti mennä tuohon 8000-karkeuteen asti, että se pinta oikeasti tuli kromimaisenkiiltäväksi/peilimäiseksi... sinänsä tuo kiillotettu alumiini vahapinnalla on pysynyt ihan hyvän näköisenä huhtikuusta asti, normi autonpesut on tehty, eikä muuta.
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 14:12 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Hei se oli mun KARVALAKKI XM ja siellä kuuluu olla sisällä v**tumaista Tolla lyysi V6:lla jossa ilmastointi toimii ei paita kastu. Millaset ilmastoinnit teillä on kun väitätte että nahkapenkissä ei selkä kastu? Ei siellä ilmavaihdu. Muuten, väittäsin ettei tunneta tapauksia että 100 000 ajetussa V6:ssa ketju on rällättämässä. Tais sitten sun mittari on kuitenkin ruuvattu 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Kenguru
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 23:08 |
Viestit: 471 Paikkakunta: Kouvostoliitto
|
Onne tosissaan uudelle XM:lle  Itsekkin eilen ajelin oman kuukan kotiin 35 km ja kyllä se vaan niin mahtavaa kyytiä oli että mahdollisimman nopeasti se pitää saada liikenteeseen..
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 23:17 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
cxtb2 kirjoitti: T.mupez: jos sen haluaa kiiltämään, niin se on kiillotettava  , itte meinaan tehdä talvirenkaiden vaihdon yhteydessä "huollon" noille 8000:lla, sillä saa peilimäisen kiillon jo aikaan. esim. kun niklautin coltin, niin piti mennä tuohon 8000-karkeuteen asti, että se pinta oikeasti tuli kromimaisenkiiltäväksi/peilimäiseksi... sinänsä tuo kiillotettu alumiini vahapinnalla on pysynyt ihan hyvän näköisenä huhtikuusta asti, normi autonpesut on tehty, eikä muuta. Osaatko arvioida kuinka kauan sulla meni aikaa pinnan tasoitukseen ja kiillotukseen? Hmm... kun olisi iso metallisorvi johon tuon vanteen saisi kiinni. En mä tiedä koneistuksestakaan mitään, mutta eikös se voisi olla mahdollinen tapa saada nuo lakalla olevat pinnat siisteiksi?
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
T.mupez
|
Viestin otsikko: Re: XM muutti meille ... melkein Lähetetty: 11.08.2009 23:34 |
Viestit: 118 Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
|
Cikatti kirjoitti: Hei se oli mun KARVALAKKI XM ja siellä kuuluu olla sisällä v**tumaista Tolla lyysi V6:lla jossa ilmastointi toimii ei paita kastu. Millaset ilmastoinnit teillä on kun väitätte että nahkapenkissä ei selkä kastu? Ei siellä ilmavaihdu. Muuten, väittäsin ettei tunneta tapauksia että 100 000 ajetussa V6:ssa ketju on rällättämässä. Tais sitten sun mittari on kuitenkin ruuvattu  Ei se mitään v**tumaista ollut, märästä selästä huolimatta varsin hyvää kyytiä  No ei sitä varmasti kovin paljoa (esm. sataa tonnia) ole ruuvattu jos on. Huoltokirjassa on luotettavan näköisiä leimoja (pitkin matkaa mm. Ritikolta) ja katsastuksessakin on kilsoja ylös otettu. Onhan tohon tietty voitu vaihtaa vaikka koko kone jostain 500tkm ajetusta vessasta?! Mistäs tommosen vois varmistaa? Onko koneen numerot (kai siellä jossain semmonen on) ja auton valmistenumero jotenkin yhteenliitettävissä? Heh, tänään ei ollut paljoa vapaa aikaa ja sekin vähä kului Kuikan kimpussa. Myllytin katon, sivulasit ja takalasin. Katosta tuli todella hyvä ja lasitkin kiiltää, tosin ovat sisältä vielä mähmässä. Kyllä sieltä sonnan alta taitaa kuoriutua ihan kelpo pinta. Pirkuleen myllyn sieni vaan otti ja laukes liimoistaan. Melkein tuli uutta naarmua kylkeen 
'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
|
|
|
|
 |
|
|