Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

Eurocitro 2009
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=2162
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  2cvkimmo [ 19.08.2009 21:51 ]
Viestin otsikko:  Eurocitro 2009

...oli viikonloppuna Le Mansissa. Martijn ahkerana taas tarjoaa 376 kuvaa:

http://62.95.94.132/gallery/album120

Kirjoittaja:  IsoD [ 19.08.2009 22:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

Tämä
http://62.95.94.132/gallery/album120/115_800x600
näyttää DS:n ja 70 kuvun Alfa Romeon risteytykseltä :)

Ja MIKÄ tämä on???
http://62.95.94.132/gallery/album120/429_800x600

Hienoja kuveja 8-)

Kirjoittaja:  eskere [ 19.08.2009 23:30 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

Hei, jopas sattui. Olen juuri täällä pohjois-Ranskassa pienessä hotellissa yönseutua.

Tossa hotellin pihassa seisoo just kuvasarjan yksi kummajainen:
http://62.95.94.132/gallery/album120/795_800x600

Räpsin siitä muutaman matkamuistokuvan. Kokonaisuus autosta vain jäi minulle arvoitukseksi; rättärin alustalla jokin isolohko, mutta mikä? En kehdannut nostella konepeittoa, joten kone jäi minulle arvoitukseksi. :?:

Aamulla matka jatkuu halki Patonkilandian :)

Kirjoittaja:  miki [ 20.08.2009 00:29 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

eskere kirjoitti:
rättärin alustalla jokin isolohko, mutta mikä? En kehdannut nostella konepeittoa, joten kone jäi minulle arvoitukseksi. :?:


Aika kummajainen onkin :shock: . Blower-Bentleyssä oli aikoinaan mekaaninen ahdin juuri tuolla tavalla keulalla, ja valtava SU-kaasari siinä kiinni. Ilmeisesti kuitenkin takavetoinen koska tuossa kohtaa on normaalisti sätkässä kone. Tai sitten mötikkä on vaihdelaatiko, ja tekniikkapaketti on käännetty toisinpäin? Kaasari pelkkää hämäystä? Onhan tuo ainakin puoli metriä sätkän akseliväliä pitempi, että ei ainakaan sätkän omalle perusrungolle tehty.

Kirjoittaja:  eskere [ 20.08.2009 01:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

Miki kirjoitti:
Lainaa:
Ilmeisesti kuitenkin takavetoinen koska tuossa kohtaa on normaalisti sätkässä kone. Tai sitten mötikkä on vaihdelaatiko, ja tekniikkapaketti on käännetty toisinpäin? Kaasari pelkkää hämäystä? Onhan tuo ainakin puoli metriä sätkän akseliväliä pitempi, että ei ainakaan sätkän omalle perusrungolle tehty.


Sen verran näin tuosta etupuolen aukosta sisään, että siinä on rättrin vaihdeaski etummaisena, ja jarrurumpujen kupeella on mp-n hammasrattaat, joihin tulee ketjut. Eli laite on ketjuvetoinen etupyörillä.
Olisko pellin uumenissa esim. Iidun tekniikka, ja jonka laatikon vetoakseleista tulee nuo ketjut rättärin rummuilla oleville hammasrattaille????

Kirjoittaja:  Jouko [ 20.08.2009 08:30 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

IsoD kirjoitti:
Tämä
http://62.95.94.132/gallery/album120/115_800x600
näyttää DS:n ja 70 kuvun Alfa Romeon risteytykseltä :)

DS Majesty Chapron

Lainaa:

ELV 1372 = DS V-4

Kirjoittaja:  maarit [ 20.08.2009 10:43 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

quai_de_javel kirjoitti:
DS Majesty Chapron

ELV 1372 = DS V-4


No nyt tiedetään, missä se apteekin hylly on.

Kirjoittaja:  henkka_1982 [ 21.08.2009 14:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

Tuo Dakar-ZX näyttää olevan aika isokokonen laite :shock:

Kirjoittaja:  IsoD [ 22.08.2009 11:06 ]
Viestin otsikko:  Re: Eurocitro 2009

Lainaa:

ELV 1372 = DS V-4[/quote]

Eli tällainen? Olisko Citroenin oma V4 proto vai jonkin näppäräsormisen oma viritys porkkanasorvin moottorista?
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... gines.html
Hauska rassi tuo proto muuten, 2-tahtinen päämoottori ja 200 kuutioinen 4-tahtinen turbonpyöritin samassa pakettissa =)
Olispa hauska kuunnella miltä tuo kuulostaa...

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/