|
Kirjoittaja |
Viesti |
rundvik
|
Viestin otsikko: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 23.04.2016 06:23 |
|
Kaikkiaan 58 ex-kansanedustajaa saa sopeutumiseläkettä tai sopeutumisrahaa. IS kertoi asiasta tänään.
Sopeutumiseläkkeen saajien joukossa on myös ex-kansanedustaja Kimmo Sasi (kok), joka tasan vuosi sitten sanoi, että ei aio sopeutumiseläkettä hakea.
– En aio hakea sopeutumiseläkettä, yritän löytää töitä, Sasi totesi IS:ssa vuosi sitten.
Nyt Sasi on siis pyörtänyt päätöksensä. Sasi kertoi, että hän on töitä etsinyt, työt eivät ole tärpänneet ja häntä kehotettiin jättämään eläkepaperit.
– Olen etsinyt töitä. Olen 64-vuotias. Kohtuulliseen tehtävään minua ei ole valittu. Eduskunnan pääsihteeri oli yksi tehtävä, johon erityisesti pyrin.
– Minulle sanottiin, että Suomessa eläkeikä on 63 vuotta, eläkepaperit on tehty valmiiksi, nimi alle ja hakemus jätetään. Totesin, että jos minulle näin sanotaan, niin jätän hakemuksen, Sasi kertoi IS:lle.
Sasi on tunnettu oikeistoliberaalina.
– Ei minulla ole vakituisia ansiotuloja ja jokainen lähtökohtaisesti elää ansiotuloillaan.
– Toimeentulo ajoi hakemaan. Jokainen haluaa päivittäisen leivän. Jonkin kuukauden sinnittelin. Ja kun minulle oli paperit tehty valmiiksi, totesin, että kyllä se minulle käy, Sasi totesi...
PS.Loput tästä lainauksesta löytyy iltasanomista.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 23.04.2016 08:34 |
|
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 23.04.2016 18:58 |
|
Linnanmäen kummitusjunaan 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 23.04.2016 20:22 |
|
Xari kirjoitti: Linnanmäen kummitusjunaan  Tai törmäilyautoradan hoitajaksi, hänellä kun löytyy henkeä salpaavaa praktiikkaa autolla törmäilystä. Paikka tunnetaan Ylöjärvellä nimellä Sasin väärä.( vrt. Lusin suora)
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Sitruunaseppä
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 24.04.2016 06:02 |
|
Kekikää vaan. Punikit!
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
|
|
|
|
 |
c-viikka
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 24.04.2016 11:33 |
|
Taksikuskiksi. 
|
|
|
|
 |
kurtsi
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 24.04.2016 11:46 |
|
c-viikka kirjoitti: Taksikuskiksi.  Sääli edes vähän niitä ,jotka vielä kykenevät taksia käyttämään.
Simcasta se alkoi.
|
|
|
|
 |
rundvik
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 24.04.2016 14:26 |
|
Näyttelijäksi tai statistiksi; mennyt maailma.
|
|
|
|
 |
Plösöilijä
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 24.04.2016 16:01 |
|
Eik se oo sinikkikokkari
Pösö Expertti 1,9 TD 2000@ Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
|
|
|
|
 |
Roplaaja
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 25.04.2016 08:06 |
|
Eikös suomessa 64 vuotias pitäisi joutaa jo eläkkeelle. Ainoa vika joidenkin mielestä on että se ei ole vasemmistolainen. Nehän kelpuutetaan hyvillä mielin elekkeelle jo nuorena kun ei enään valita eduskuntaan
|
|
|
|
 |
Tane N.
|
Viestin otsikko: Re: Kekitään mekin Kimmo Sasille oikea työ! Lähetetty: 25.04.2016 09:19 |
|
Voisihan se kasvattaa vähän hiuskuontaloa ja mennä pätkätöihin Scorpionsiin, mikäli Klaus Mainella sattuu olemaan muuta menoa.
|
|
|
|
 |
|
|