|
Kirjoittaja |
Viesti |
hans
|
Viestin otsikko: C 4 Lähetetty: 28.11.2015 21:36 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Olisi suunnitelmissa vaihtaa vanhan Xantun tilalle vähän uudempaa tekniikkaa. C 4 olen katsellut vähän sillä silmällä,tosin ilman jousitustahan se on!Pari vähän ajettua löytyisi Seinäjoelta,2,0 ja 1,6 Berline automaatteja molemmat. Millaiset automaatti lootat noissa mahtaa olla ja kumpaa konetta suosittelisitte?Onko noissa ihan eri koneet? Nykyinen Xanttu on meillä palvellut 1,8 koneella ja tomaatilla kiitettävästi,vuosimalliltaan on -99.Meillä Xanttu on mennyt 200 000 ja ostettaessa taisi olla 30 000 mittarissa.
|
|
|
|
 |
vibes
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 28.11.2015 22:29 |
Viestit: 1073 Paikkakunta: Turku
|
Ehdottomasti 2.0 MUN mielestä, sekään ei mikään raketti ole mutta voisin kuvitella että on mukavampi varsinkin automaattina. Laatikko on AL4, kannattaa kysellä onko siihen vaihdeltu venttiilejä.
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
|
|
|
|
 |
kaselin
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 29.11.2015 00:01 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Tampere
|
Ja öljyjä
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 29.11.2015 00:36 |
Viestit: 5858 Paikkakunta: Lahti
|
Ottasin tuon 1.6, se on paremman värinen  noilla kilsoilla (101tkm) olis suotavaa että laatikosta löytyisi edes 1 tehty öljynvaihto mut ei kait tuossa nyt vielä ole peli menetetty.
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 29.11.2015 10:04 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Uutta kalustoa katsellessa sillä silmällä tuli myös kokeiltua paria C5sta.Alle 200 000 ajettuja toinen VTR ja toinen pelkkä Berline. Kyllähän niissä on vähän sitikan tuntoa ja koko ihan auton mitoissa,varsinkin tuo Berline automaatilla tuntui mukavalta. Pajavasara tekniikkaan tottuneelle tuo hienompi sähköistys arveluttaa ja kammoksuttaa.Mutta minkäs sille voi jos aikoo päivittää tekniikkaa niin hienoudet saa "kaupan päälisenä".
|
|
|
|
 |
aaltopelti_fun
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 30.11.2015 00:32 |
Viestit: 568 Paikkakunta: Akaa
|
Kohtalotoveri Meillä kans iski autokuume (minulle - ei vaimolle) ja käytiin perjantaina hakemassa C4 vaimolle Xantian tilalle. Ei siis vielä kokemusta C4:sta muuten kuin reilun sadan kilometrin matkalta. Vaimo puhuu avaruusaluksesta - höh. Ihan toimivalta tuntui koeajolla vaikka vaimo kysyikin: "Onks tää jotenkin kova jousitukseltaan vai onko jotain vikaa?" Vastasin, että ominaisuus se on - jos ei tunnu hyvältä niin jätetään ostamatta. Ostettiin kuitenkin.
.~___~. {[___]} {°/^\°} {/_^_\} "Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli. HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 30.11.2015 09:33 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
aaltopelti_fun kirjoitti: Kohtalotoveri Meillä kans iski autokuume (minulle - ei vaimolle) ja käytiin perjantaina hakemassa C4 vaimolle Xantian tilalle. Minkä C4 mallin otit Xantun tilalle.Oliko vähillä kilometreillä ja mikä laatikko?
|
|
|
|
 |
aaltopelti_fun
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 30.11.2015 23:21 |
Viestit: 568 Paikkakunta: Akaa
|
2-litrainen manuaalilaatikolla tuli pihaan. Kokemuksia minulla ei ajosta vielä ole kun vaimo sillä suhaa. Automaattia en olis edes uskaltanut vaimolle ehdotella kun todennäköisesti olisi oudoksunut ajatusta. Voi olla, että olisin lämmennyt myös pienemmälle koneelle jos olis ollut sopivaa tarjolla mutta tällä nyt mennään. Kilometrejä autolla takana 210 tkm ja toivottavasti edessä vielä monta. Kilometrimäärällä ei meidän tapauksessa ollut suurta merkitystä kun vaimolla ei kovin paljon matkoja kerry ja pidemmät muut reissut mennään mun dieseli-Berlingolla.
.~___~. {[___]} {°/^\°} {/_^_\} "Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli. HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 01.12.2015 09:57 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Pihassa on sitten 2007 1,6 C4 Coupe ja manuaali laatikolla.Coupe siksi että on sillä ajettu 75 000.Jos kaikki natsaa niin pitäisi olla paljon kilometrejä ajettavaksi. Sen minkä häviää ovien määrässä voittaa etuoven pituudessa 
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 01.12.2015 10:33 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
hans kirjoitti: Sen minkä häviää ovien määrässä voittaa etuoven pituudessa  Paitsi ahtaalla parkkipaikalla, siellä häviää vain lisää pitkän etuoven vuoksi 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 01.12.2015 11:20 |
Viestit: 2000 Paikkakunta: JKL
|
Teuski kirjoitti: hans kirjoitti: Sen minkä häviää ovien määrässä voittaa etuoven pituudessa  Paitsi ahtaalla parkkipaikalla, siellä häviää vain lisää pitkän etuoven vuoksi  Ei hätää. Mainoksen mukaan Prismojen pihoissa on jatkossa suuremmat pysäköintiruudut 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: C 4 Lähetetty: 01.12.2015 20:51 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Oven mitat huomattu parkkipaikalla,ihan kuin olisi amerikanraudalla liikenteessä. Pitkästä kädestä on myös hyötyä oven sulkemisessa,kahva on kohtuullisen kaukana jos uskaltaa avata oven kokkonaan.Käsi saa olla myös taipuisa sitten kun turvavyötä hamuilee selän takaa 
|
|
|
|
 |
|
|