Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Korjausrinkiä tms.?
ViestiLähetetty: 01.02.2016 20:24 

En tiedä onko aihetta täällä miten sivuttu, mutta kuinka paljon täällä patonkilaiset on käytännössä olleet toistensa apuna autojen korjaamisessa? Meinaan kun itsellä olisi hinku oppia korjailemaan autoa mahdollisimman paljon itse, mutta esteenä ainakin tallin ja työkalujen puute, tieto-taitokaan nyt mikään kaksinen. Jos voisi tietävämmän kaverin apuna olla seuraamassa operaatiota, niin seuraavalla kerralla kynnys lähteä korjaamaan itse olisi paljon pienempi ja vastaavasti voisi mahdollisesti avustaa muita vastaavissa korjauksissa.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Korjausrinkiä tms.?
ViestiLähetetty: 01.02.2016 21:16 
Käyttäjän avatar

Vikakoodi kirjoitti:
En tiedä onko aihetta täällä miten sivuttu, mutta kuinka paljon täällä patonkilaiset on käytännössä olleet toistensa apuna autojen korjaamisessa?
Kyllä mie ainakin useammankin patonkilaisen korjaamisia olen ollut häiritsemässä. Viimeksi sunnuntaina läheisellä harrastetallilla (tosin tämä kyseinen patonkilainen asuu kanssani samassa taloudessa). En tiedä, onko häiriköinnistä ikinä ollut mitään apua kellekään kyllä :roll:

VW Passat B7
Poissa

Viestin otsikko: Re: Korjausrinkiä tms.?
ViestiLähetetty: 01.02.2016 21:30 

Noh, olisi takatukivarren laakerointi vaihtokunnossa C5:ssa, pk-seudulla asustelen. Voisin vaikka itse yrittää vaihtaa, jos olisi paikka tiedossa.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]