Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
Citikka Xantia -99 http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=22972 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | oddjob58 [ 10.03.2016 17:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikka Xantia -99 |
No mää uskoisin, että se varoittaa liukkaasta tiestä ja pyörät on vähän päässyt lipsumaan. ![]() |
Kirjoittaja: | Kaapelimies [ 10.03.2016 19:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikka Xantia -99 |
kerttu75 kirjoitti: mikähän varoitusvalo tämä on? siis ensimmäisen kuvan tuo oikeanpuoleinen..... syttyi palamaan ja sammui ja sitten syttyi uudestaan ![]() ABS-jarrujen merkkivalo. Eli lukkiutumattomien jarrujen. Siellä on nyt jotain vikaa. Kun valo palaa niin jarrut lukkiutuvat kuten silloin kun ABS:iä ei ole. Todennäköisesti joku anturi tai johtoliitos hapettunut.. |
Kirjoittaja: | Xantippa [ 10.03.2016 19:25 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikka Xantia -99 |
Kaapelimies kirjoitti: Todennäköisesti joku anturi tai johtoliitos hapettunut.. ...tai abs-hammaskehä poikki... |
Kirjoittaja: | laakeri [ 10.03.2016 21:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikka Xantia -99 |
Vanhoista keskusteluista pitäisi löytyä mittausohjeet - tai ainakin antureiden liitinnumerot ABS:in ECU:sta. Oman kokemuksen mukaan kannattaa aloittaa mittaukset taka-antureista. |
Kirjoittaja: | ealab [ 11.03.2016 10:14 ] |
Viestin otsikko: | Re: Citikka Xantia -99 |
Kannattaa tosiaan ensin mittailla pääasiat, kun sen voi helposti tehdä yläkautta. Hammaskehän katkeaminen, katkos ei tässä mittauksessa oikein näy. Etupyörien hammaskehät katkeilevat, kun ruoste alkaa turvottaa. Jos katkennut: Uusia hammakehiä myy mm. biltema: 65-624. D 90mm, 48 hammasta. Ensin vetonivel pois pyörännavasta, ruostekarppa pois kehän kohdilta, uusi kehä lyödään vähitellen, tasaisesti paikalleen, voi käyttää epoksiliimaa, sen kuivuttua jotain suoja-ainettakin. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |