Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
C6 Espoossa http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=23775 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | 2cvkimmo [ 14.07.2016 10:12 ] |
Viestin otsikko: | C6 Espoossa |
Kukas on vienyt tämän autoliikkeeseen? Storckin leimoja on kirjassa, onko muita historiakommenttia? Hinta on ainakin ... mielenkiintoinen. http://www.nettiauto.com/citroen/c6/8105981 |
Kirjoittaja: | Xari [ 14.07.2016 12:17 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Ei se ole hullu joka pyytää.... Jos olis rahaa pistää yli kymppi harrasteautoon tekisin tuosta tarjouksen ja sille pihaan lasisen säilytysvitriinin ![]() http://www.nettiauto.com/citroen/c6/8114167 Voittaa jonkun Kiasman tarjonnan 6-0 ja on halvempikin ![]() |
Kirjoittaja: | xmakko [ 14.07.2016 13:26 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Hienolta näyttää ainakin. Noi kutosen bensat taitaa jo alkaa olla harvinaisempia myynnissä. |
Kirjoittaja: | Natero [ 14.07.2016 18:44 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Tuo on upea. Siis punainen valkoisilla nahoilla. Vaimoni sininen valkonahka ei ole noin... Nojoo, tutkimus C6-ostajista briteistä on ihan oma juttunsa. |
Kirjoittaja: | eskere [ 14.07.2016 23:01 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Onpas toinen hihnanvaihto tehty hätäisesti kun Storckin I vaihdon jälkeen oli ajettu vain n. 25tkm vajaan kahden vuoden aikana. Onko Veho osannut myydä korjaamopalveluita vai onko koneessa ollut jotain häikkää ja siksi myös hihna vaihdettu näin pian. ![]() |
Kirjoittaja: | jean-michel [ 15.07.2016 00:32 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpg |
Kirjoittaja: | Natero [ 15.07.2016 17:04 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
maasturisti kirjoitti: Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpg Kattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 15.07.2016 17:13 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Natero kirjoitti: maasturisti kirjoitti: Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpg Kattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on Eläköön, se pieni ero meissä ihmisissä! ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 15.07.2016 19:11 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Natero kirjoitti: Kattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on On kyllä aivan loistava keksintö - etenkin tummennettu+sisäluukullinen. Pysäköidessä jättää luukkua ikkunoiden lisäksi raolleen, niin ei kohoa lämpö läheskään niin pahasti kuin muuten. Koirankin voi jättää paljon useammassa tilanteessa vähäksi aikaa autoon tuolla järjestelyllä. Ajamaan lähtiessä hetkeksi sitten luukku kokonaan auki, niin mukavasti se lämmin ilma nousee pois sitä kautta hyvin nopeasti. Liikaa jos tulee valoa sitä kautta sitten ajellessa, niin sisäluukku kiinni vaan. Harmittaa kyllä, ettei meillä XM:ssä (luukullisessa yksilössä) ole ilmanohjainta luukun edessä, kuten miulla oli luukullisessa beksissä.Kattoluukku on semmoinen varuste, jota kyllä kovasti kaipaisi kaikkiin autoihin. betaromeo kirjoitti: Tänne ei ole kelvannut vuosikymmeniin autoa ilman lasista luukkua, mutta tupakoinnilla saattaa olla syynsä ja antaa sisälle mukavasti valoa ilman suojaa. En kyllä ymmärrä, miten se tupakointiin mitenkään vaikuttaa, kun tupakoidessa ollaan kuitenkin auton ulkopuolella. Vai onko tuhkakuppi viritettynä luukun reunan alle ja varistelet sitä kautta? ![]() ![]() |
Kirjoittaja: | betaromeo [ 15.07.2016 19:33 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
En kyllä ymmärrä, miten se tupakointiin mitenkään vaikuttaa, kun tupakoidessa ollaan kuitenkin auton ulkopuolella. Vai onko tuhkakuppi viritettynä luukun reunan alle ja varistelet sitä kautta? ![]() ![]() Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella? ![]() ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 15.07.2016 22:22 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
betaromeo kirjoitti: Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella? Joku siis oikeasti polttaa autossa sisällä? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kirjoittaja: | IJN [ 15.07.2016 22:39 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Kyl nykymaailmassa kaikki on mahdollista. On tullut bongattua kuskeja jotka tupakoi sekä puhuu matkapuhelimeen yhtä aikaa, ja ajaakin vielä. Ei ennen vanhaan semmoseen pystytty ![]() |
Kirjoittaja: | xanpoke [ 16.07.2016 01:53 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Vaikka autossa ajon aikana tupakoikin, pysyy kuitenkin paremmassa ajokunnossa kuin olutta ajon aikana kittaava kuljettaja. |
Kirjoittaja: | jasu [ 16.07.2016 12:08 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
laakeri kirjoitti: betaromeo kirjoitti: Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella? Joku siis oikeasti polttaa autossa sisällä? ![]() ![]() ![]() ![]() On noita, siis autossa tupakoitsijoita, tuttavapiirissä. Ekaa omaa Xm:ää noutaessakin, kaverina semmoinen joka on enemmän aikaa hereilläolostaan tupakki huulessa, kysyi toki jo ennen matkaa että "miten toimitaan tupakoinnin suhteen, saako autossa polttaa vai jätetäänkö päivämatkat puoleen?" johon tunnetta kuuntelematta ja järkisyistä annoin sitten luvan ostoksessani poltella. Onneksi siinä sitten olikin kattoluukku, ehkä juurikin siitä syystä autoon ei isommin käryjä jäänyt siellä vietetyn muutaman tuhannen kilometrin aikana... Mitä nyt yksi penkki tuoksahti sitten kannabikselle, jota ei tuolla reissulla polteltu, mutta tuloksena vietettiin sitten kolme tuntia Hangon tullissa. Tästä oli joskua tarinaa vanhan Patongin aikaan, saattaisi tarina arkistosta löytyäkin..? Mutta, taas kerran näyttää Laakerille tulevan täysin yllättävänä tietona että jossain voidaan toimia eri tavoin kuin heillä. Etenkin kun ainakin kirjoittelunsa mukaan matkaileekin työn takia ympäri palloa. Tosin en oikein jaksa uskoa että oikeasti noin voi edes ajatella, vaan pikemminkin yrittää saada keskustelua aikaan näillä kärjistetyillä kommenteillaan. Tai sitten hän vaan pitää silmiään kiinni, ei halua nähdä mitään mikä ei omia silmiään miellytä... |
Kirjoittaja: | duucca [ 24.07.2016 00:04 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
Vastaus; ensimmäisellä huoltamolla jakohihna remontti hieman epäonnistui, veho hoiti homman hienosti! |
Kirjoittaja: | 2cvkimmo [ 25.07.2016 11:24 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
duucca kirjoitti: Vastaus; ensimmäisellä huoltamolla jakohihna remontti hieman epäonnistui, veho hoiti homman hienosti! Haluatko kertoa julkisesti lisää? |
Kirjoittaja: | duucca [ 25.07.2016 13:13 ] |
Viestin otsikko: | Re: C6 Espoossa |
En viitsi. Auto huollettu tarkasti ja isolla rahalla. käyttöautona tämmöinen syö noin 10 000€ vuodessa huoltoineen ja remontteineen. Hieno peli ajaa muttei edullisin. Vaihdoin tuliterään nissan x trailiin 5 vuoden tehdastakuulla. Käyttöautona puolet edullisempi ja huolettomampi. Ajettavuus onkin sitten jotain muuta.. |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |