|
Kirjoittaja |
Viesti |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: C6 Espoossa Lähetetty: 14.07.2016 10:12 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Kukas on vienyt tämän autoliikkeeseen? Storckin leimoja on kirjassa, onko muita historiakommenttia? Hinta on ainakin ... mielenkiintoinen. http://www.nettiauto.com/citroen/c6/8105981
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 14.07.2016 12:17 |
Viestit: 5869 Paikkakunta: Lahti
|
Ei se ole hullu joka pyytää.... Jos olis rahaa pistää yli kymppi harrasteautoon tekisin tuosta tarjouksen ja sille pihaan lasisen säilytysvitriinin http://www.nettiauto.com/citroen/c6/8114167Voittaa jonkun Kiasman tarjonnan 6-0 ja on halvempikin 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
xmakko
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 14.07.2016 13:26 |
Viestit: 47 Paikkakunta: Tampere
|
Hienolta näyttää ainakin. Noi kutosen bensat taitaa jo alkaa olla harvinaisempia myynnissä.
C3 PureTech 82 Feel, ex C6 2.7 HDI Pallas 2007, exC4 VTR 2.0 2005, ex Citroen XM 2.5 TD break -99, XM 2.0 Pallas -98, ex BX 1.9 TRS Break -87, ex Visa 1.1 RE -82, ex BX 1.9 GT -85, ex BX 1.6 TRS -83
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 14.07.2016 18:44 |
|
Tuo on upea. Siis punainen valkoisilla nahoilla. Vaimoni sininen valkonahka ei ole noin... Nojoo, tutkimus C6-ostajista briteistä on ihan oma juttunsa.
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 14.07.2016 23:01 |
Viestit: 2201 Paikkakunta: Laukaa
|
Onpas toinen hihnanvaihto tehty hätäisesti kun Storckin I vaihdon jälkeen oli ajettu vain n. 25tkm vajaan kahden vuoden aikana. Onko Veho osannut myydä korjaamopalveluita vai onko koneessa ollut jotain häikkää ja siksi myös hihna vaihdettu näin pian. 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
jean-michel
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 00:32 |
Viestit: 1293 Paikkakunta: Espoo
|
Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpg
"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"
Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 17:04 |
|
maasturisti kirjoitti: Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpgKattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 17:13 |
Viestit: 2162
|
Natero kirjoitti: maasturisti kirjoitti: Onko kutosia ollut kattoluukulla/lasikatolla? Pitäisi asettaa haaveilu sopivalle tasolle, jotta ymmärtää käydä kiinni silloin kun kohdataan. Edit: ainakin lasisia luukkuja löytyy: http://ipocars.com/imgs/a/b/u/c/o/citro ... 10_lgw.jpgKattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on Eläköön, se pieni ero meissä ihmisissä!  Tänne ei ole kelvannut vuosikymmeniin autoa ilman lasista luukkua, mutta tupakoinnilla saattaa olla syynsä ja antaa sisälle mukavasti valoa ilman suojaa.
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 19:11 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Natero kirjoitti: Kattoluukku on täysin käyttökelvoton juttu. Sateella ei voi aukaista, aurinkoisella paistaa päähän, pitää olla hattu. Joutaville jotain, nimimerkillä kokemusta jne. on On kyllä aivan loistava keksintö - etenkin tummennettu+sisäluukullinen. Pysäköidessä jättää luukkua ikkunoiden lisäksi raolleen, niin ei kohoa lämpö läheskään niin pahasti kuin muuten. Koirankin voi jättää paljon useammassa tilanteessa vähäksi aikaa autoon tuolla järjestelyllä. Ajamaan lähtiessä hetkeksi sitten luukku kokonaan auki, niin mukavasti se lämmin ilma nousee pois sitä kautta hyvin nopeasti. Liikaa jos tulee valoa sitä kautta sitten ajellessa, niin sisäluukku kiinni vaan. Harmittaa kyllä, ettei meillä XM:ssä (luukullisessa yksilössä) ole ilmanohjainta luukun edessä, kuten miulla oli luukullisessa beksissä. Kattoluukku on semmoinen varuste, jota kyllä kovasti kaipaisi kaikkiin autoihin. betaromeo kirjoitti: Tänne ei ole kelvannut vuosikymmeniin autoa ilman lasista luukkua, mutta tupakoinnilla saattaa olla syynsä ja antaa sisälle mukavasti valoa ilman suojaa. En kyllä ymmärrä, miten se tupakointiin mitenkään vaikuttaa, kun tupakoidessa ollaan kuitenkin auton ulkopuolella. Vai onko tuhkakuppi viritettynä luukun reunan alle ja varistelet sitä kautta? 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 19:33 |
Viestit: 2162
|
En kyllä ymmärrä, miten se tupakointiin mitenkään vaikuttaa, kun tupakoidessa ollaan kuitenkin auton ulkopuolella. Vai onko tuhkakuppi viritettynä luukun reunan alle ja varistelet sitä kautta?  [/quote] Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella?  Siinä rekisteriotteessa omistajan kohdalla kun oma nimi, niin sujuvasti saa "nortitella" sisällä ja puhallella savut luukun takareunasta ulos! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 22:22 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
betaromeo kirjoitti: Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella?  Siinä rekisteriotteessa omistajan kohdalla kun oma nimi, niin sujuvasti saa "nortitella" sisällä ja puhallella savut luukun takareunasta ulos!  Joku siis oikeasti polttaa autossa sisällä?  Tunnen kyllä useita tupakoitsijoita (no useimmat ovat kyllä jo lopettaneet), mutta en kyllä muista ketään, joka polttaisi autossa sisällä.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
IJN
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 15.07.2016 22:39 |
Viestit: 982
|
Kyl nykymaailmassa kaikki on mahdollista. On tullut bongattua kuskeja jotka tupakoi sekä puhuu matkapuhelimeen yhtä aikaa, ja ajaakin vielä. Ei ennen vanhaan semmoseen pystytty 
|
|
|
|
 |
xanpoke
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 16.07.2016 01:53 |
Viestit: 509 Paikkakunta: NAKKILA
|
Vaikka autossa ajon aikana tupakoikin, pysyy kuitenkin paremmassa ajokunnossa kuin olutta ajon aikana kittaava kuljettaja.
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 16.07.2016 12:08 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Korpilahti
|
laakeri kirjoitti: betaromeo kirjoitti: Joutuuko teillä siellä periferiassa ulos sateella ja pakkasella?  Siinä rekisteriotteessa omistajan kohdalla kun oma nimi, niin sujuvasti saa "nortitella" sisällä ja puhallella savut luukun takareunasta ulos!  Joku siis oikeasti polttaa autossa sisällä?  Tunnen kyllä useita tupakoitsijoita (no useimmat ovat kyllä jo lopettaneet), mutta en kyllä muista ketään, joka polttaisi autossa sisällä. On noita, siis autossa tupakoitsijoita, tuttavapiirissä. Ekaa omaa Xm:ää noutaessakin, kaverina semmoinen joka on enemmän aikaa hereilläolostaan tupakki huulessa, kysyi toki jo ennen matkaa että "miten toimitaan tupakoinnin suhteen, saako autossa polttaa vai jätetäänkö päivämatkat puoleen?" johon tunnetta kuuntelematta ja järkisyistä annoin sitten luvan ostoksessani poltella. Onneksi siinä sitten olikin kattoluukku, ehkä juurikin siitä syystä autoon ei isommin käryjä jäänyt siellä vietetyn muutaman tuhannen kilometrin aikana... Mitä nyt yksi penkki tuoksahti sitten kannabikselle, jota ei tuolla reissulla polteltu, mutta tuloksena vietettiin sitten kolme tuntia Hangon tullissa. Tästä oli joskua tarinaa vanhan Patongin aikaan, saattaisi tarina arkistosta löytyäkin..? Mutta, taas kerran näyttää Laakerille tulevan täysin yllättävänä tietona että jossain voidaan toimia eri tavoin kuin heillä. Etenkin kun ainakin kirjoittelunsa mukaan matkaileekin työn takia ympäri palloa. Tosin en oikein jaksa uskoa että oikeasti noin voi edes ajatella, vaan pikemminkin yrittää saada keskustelua aikaan näillä kärjistetyillä kommenteillaan. Tai sitten hän vaan pitää silmiään kiinni, ei halua nähdä mitään mikä ei omia silmiään miellytä...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
duucca
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 24.07.2016 00:04 |
Viestit: 2
|
Vastaus; ensimmäisellä huoltamolla jakohihna remontti hieman epäonnistui, veho hoiti homman hienosti!
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 25.07.2016 11:24 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
duucca kirjoitti: Vastaus; ensimmäisellä huoltamolla jakohihna remontti hieman epäonnistui, veho hoiti homman hienosti! Haluatko kertoa julkisesti lisää?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
duucca
|
Viestin otsikko: Re: C6 Espoossa Lähetetty: 25.07.2016 13:13 |
Viestit: 2
|
En viitsi. Auto huollettu tarkasti ja isolla rahalla. käyttöautona tämmöinen syö noin 10 000€ vuodessa huoltoineen ja remontteineen. Hieno peli ajaa muttei edullisin. Vaihdoin tuliterään nissan x trailiin 5 vuoden tehdastakuulla. Käyttöautona puolet edullisempi ja huolettomampi. Ajettavuus onkin sitten jotain muuta..
|
|
|
|
 |
|
|