Onko tuosta Liikennekaaresta ollut täällä juttua? Mielestäni aivan älytön

suunnitelma, antaa kansainväliselle suurpääomalle oikeus rahastaa suomalaisia työssäkäyviä ihmisiä. Vailla järjen hiventäkään

. Nyt jo ne, jotka paljon ajavat, kuten minä, maksamme polttoaineissa veroa joka kilometriltä. Paitsi ne opportunistit, jotka käyvät Venäjällä

tankkaamassa, veronkiertoa, ja oman edun tavoittelua tuokin. Itse en ole IKINÄ tankannut verotonta polttoainetta. Tässä mielessä HALUAN olla hyvä veronmaksaja.
Mutta että myydään "tukkuna" ajo-oikeuksia "operaattoreille"

Toisin sanoen niille, joilla on paljon rahaa. Ja nämä "operattorit" sitten rahastavat minut ja muut tienkäyttäjät, miten parhaaksi näkevät. Kuka maksaa? Ne, jotka eivät asu Helsingin joukkoliikenteen alueella. Ne jotka tarvitsevat omaa autoa työssäkäyntiin, tai asioimiseen. Tässä ollaan nyt puuttumassa mitä karmeimmalla tavalla ihmisten perusoikeuksiin, suomalaisten vapaaseen liikkuniseen oman valtion alueella.
Jos tällainen "liikenneuudistus" ajetaan läpi, niin en varmasti äänestä Kokoomusta enää missään vaaleissa ikinä. Olen (ainakin itselleni) jo todistanut osaavani olla pitkävihainen: 41 v. sitten Ilta-Sanomat Huijasi minua Isoin otsikoin. Enpä ole iltsikkaa sen jälkeen ostanut...