Ai eetttäää...

Suomen kielen sanat ei vaan pysty kuvaamaan tilannetta mun duunin parkkiksella...
Jotta nyt ei leimata rasistiksi, niin mulle on sama onko kuski minkä värinen ja uskokoon vaikka Siriuksen tähtirykelmään.
Olen siis nyt ollut duunissa viimeisen kymmenen vuotta Puhoksen ostarila. Liike jääköön mainitsematta, mutta viimeisiä isohkoja suomalaisia...
Palataan siis parkkikseen, vuosi sitten oli tämmöinen qparkki joka sakotteli satunnaisesti, oli silleen jopa hyvä setti, ettei ihan lähtenyt lapasesta parkkeeraus.
Nyt on villit lait, parkkeeraa toisen editse jos ehdit, tule kertomaan jollain arabian sukuisella kielellä huutaen ja käsiä käyttäen allah akbaria huutaen.
Mut täähän on vaan hauskaa sirkusta, liittyen tuohon RS Xsaraan, niin joutuu repeileen jokapäivä, näillä uusisuomalaisilla on kova tarve tunata niiden ruosteisia Nissaneita ja jopa ranskiksia. On RS tarraa, Racingia, kaikenmaailman piruja ja härkiä. Ainut tarratuunatuksi epäilty A sarjalainen mersu osoittautui jopa aidoksi, ikinä ei olisi uskonut, että kelta/musta aakkonen olisi aito. varsinkin kun oli jatkettu toiselle puolelle takakonttia bilteman kromikirjaimilla ilmeisesti omistajan nimikirjaimet...
Eli kandee varmaan aina alustanumerolla alkaa selvittämään auton tietoja, ei takakontin kromikirjaimista...