Noniin, vasemman polven kierukka on risa ja olen leikkausjonossa. Tähystysleikkaus eli ei toimenpiteenä kai kovin suuri. Oletan ettei tuota kuitenkaan hetkeen saa käyttää. Haluaisiko joku automaattiauton omistava ajaa hetken aikaa 407 farkkupösöllä? Maunuaali ja 2,2 koneella.
Ajankohtaa en vielä tiedä, lähetteen sain vasta eilen.
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
vibes
Viestin otsikko: Re: Automaattia lainaksi? PKS
Lähetetty: 23.12.2017 20:56
Mulla leikattiin oikea polvi kevättalvella ja olin kyllä auton ratissa ihan muutamassa päivässä, toki tietty tapaukset on erilaisia ja kytkinjalka tekee enemmän duunia. Mutta että ihan vaan tsempin vuoksi tässä lätisen, ei välttis mene pitkään sen kanssa toipuessa.
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
Putkimies22
Lähetetty: 26.12.2017 12:14
Joo näyttää siltä että nopeimmat käy jo lenkilläkin viikon kuluttua Toisaalta joku klenkannut vielä puolenkin vuoden päästä. Googletustietoa
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
vibes
Lähetetty: 26.12.2017 23:06
Joo ei sitä oikein voi etukäteen tietää miten itselle käy. Ilmeisesti kuitenkin isommat ongelmat on harvinaisempia toipumisvaiheessa.
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
Plösöilijä
Lähetetty: 27.12.2017 00:11
Multa leikkasivat kierukan pois ajeltua tuli seuraavana päivänä, vuosi siitä laitettiin tekonivel polveen viikon perästä rattiin ja vuosi toinen polvi ja sama juttu jalkasäryt loppu kun turvotus laski.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.