Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 26.12.2017 04:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5850
Paikkakunta: Tuusula
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... gs.wRsPZLs

Olen yllättynyt vakivaltaan kehotetuksen määrästä jota minulle on ehdotettu. Kerron tämän siksi että se vähentää mahdollisuuttani pilata lisää omaa tulevaisuuttani, en aio ryhtyä väkivaltaan. Mutta, jos tapaatte hopeisen, mustilla aluvanteilla kulkevan CC Passatin XXX-186 rekarilla (-09) Tikkurilassa niin AJAKAA YLITSE. Herra saa tuomion keväällä niin kerron sen jälkeen nimen... Saa ajaa yli joka risteyksessä.

Tämä nappisilmä on saattanut tehdä pahaa teidänkin läheisillenne. Pahinta on että teini eikä vanhempikaan kohde kerro miten on käynyt. Se kannetaan sisällä vuosia ja vuosikymmeniä, ja kas, osa tekee itsarin.



Honda Valkyrie F6C, Cadillac Seville Northstar 32 Valve, Cadillac Eldorado Northstar 32 Valve, Lincoln Navigator kaasutettuna ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 26.12.2017 04:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Suosittelen poistamaan viestin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 26.12.2017 04:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5850
Paikkakunta: Tuusula
Huikko kirjoitti:
Suosittelen poistamaan viestin.


LOL



Honda Valkyrie F6C, Cadillac Seville Northstar 32 Valve, Cadillac Eldorado Northstar 32 Valve, Lincoln Navigator kaasutettuna ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 26.12.2017 10:20 

Viestit: 4686
Kyllä minä komppaan Huikkoa, perusteluina kannattaa muutenkin monipuolisemmin miettiä mitä, miksi ja miten internetissä avautuu:
- Minulle ainakin tulee mieleen että tuo liittyy läheisemmin sinuun ja kun on paikkakunta ja kohtuu harvinaiset ajopelit mainittu, niin mitäs iloa on nimien muuttamisesta. Tuo on rikoksena sellainen että valitettavasti leimaa uhriakin, siksi lehtikin puhui muutetuilla nimillä ?
- Yhden henkilön näkemys on harvoin täydellinen, ainoa ja koko totuus, vaikka se olisi uhrinkin.
- Rekisterikilven ja auton yhdistäminen rikokseen toimii selvittelyssä, mutta tiedätkö onko auto nyt, viikon, kuukauden, vuoden, 5 vuoden päästä samalla omistajalla, entäs jos sen ostaa toinen nuorimies joka on hyvyyden perikuva (tai jos olisit itse ostanut tuon auton eilen)? Viesti säilyy kuitenkin nettiin laitettuna pahimmassa tapauksessa ikuisesti.

Voimia uhrille.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 27.12.2017 09:45 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
Viimeaikoina on ollut näitä rikoksenuusijoita melko runsaasti vapaallajalalla;aivankuin haluttaisiin näiden jatkavan tuhmiatekojaan.
Kerron esimerkinä muutaman jotain vuoden takaa.Tuttavani ei kyennyt hoitamaan kovasta paineesta johtuen paisuneita juttujaan,niin hän keksi niputtaa asikkaansa useamman henkilön nippuun ja möi koko nipun seuraavalle.Ei tarvinnut enään näiden samojen kusipäiden asioita hoidella.

PS.Suomessa uhri ja tekijä joutuvat lastensuojelun asiakkaiksi jos ovat alle 18v.Tekijä selviää lähes poikkeuksetta enimmillään ehdollisella tuomiolla.Nykyään voi myös yli 18v voi selvitä pelkästään ehdollisella.Korjatkaapa jos olen väärässä.Esimerkkinä on viimesin 10-vuotiaan oikeustapaus.Suomessa on siis jonkinlaista oikeusvajetta.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 27.12.2017 10:31 

Viestit: 624
Hyvä kuvaus todellisuudesta, mitä ympärillä tapahtuu!
Jo vuosia sitten Poliisi kertoo kirjassa kuvattiin samoja asioita ja varoiteltiin nuorten vanhempia seuraamaan lapsiaan keiden kanssa keskustelevat netissä ja yksi neuvo et nuoret surfailisivat siinä huoneessa missä vanhemmatkin on, sillä yksi täky on et vanhemmat miehet maksavat rohkeista kuvista rahaa kun esiintyvät mallien hakijoina jotka päättyvät raiskauksiin.
Olisi myös hyvä varoittaa lastaan mitä vaaroja internetti tarjoaa, asioista tulee puhua eikä vaieta!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olen aina luottanut oikean asian ihmisiin.
ViestiLähetetty: 11.01.2018 10:49 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2018011 ... 9_u0.shtml

Tämä suomalainen oikeudenkäytäntö on uskomaton.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: