Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Myyntiaitta, lopettanut?
ViestiLähetetty: 20.11.2017 08:17 

Myyntiaitasta oli peräisin Ambarella-kojelautakamera. Nyt kamera on alkanut kiukuttelemaan ja ajattelin kysyä liikkeestä, onko ohjeita ongelmaan. Netistä ei sivuja enää löydy. On mulla puhelinnumerokin vielä tallessa mutta netistä etsin emailia jos vaikka postia laittaisi.

Ongelma on sellainen että kamera sammuu itsekseen kesken kuvauksen. Ja tänään se kuoli kokonaan. Merkkivalon mukaan virtaa saa mutta ei käynnisty. (Onneksi en ostanut laitetta itse..kun ei ollut mikään halpa)

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

Viestin otsikko: Re: Myyntiaitta, lopettanut?
ViestiLähetetty: 20.11.2017 09:11 

Nettiä arkistoiva "museo", archive.org voi aina välillä auttaa jos ei enää hakukoneiden välimuisteistakaan löydy (jos kyse: http://www.myyntiaitta.com/ ?):
Sähköposti: myyntiaitta@gmail.com

Mutta jos firma on lopettanut tai takuukin sattuu olemaan loppu, niin mahtaakohan paljoa kiinnostaa? Katselin että tuolla "Ambarella"-nimellä löytyisi enemmän tietoa kameran sisuskaluista kuin itse kokonaisesta laitteesta kuorineen? eli ei välttämättä sekään ole varsinainen valmistaja?

Kuumassa autossa on voinut vaikka elektroniikka kypsyä, mutta harvoinpa noita kannattaa korjata kuin tee-se-itse miehen tai jonkun tutun kautta. Eikös noita ihan kelvollisia saa kuitenkin alta satasella nykyään, kympeilläkin jos huonompi kuvanlaatu välttää.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2017 10:16 

Kiitos email-osoitteesta. Laitoin postia.

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 03.01.2018 18:32 

Aikaa sitten yritin saada myyjää kiinni. Puhelin tai email, ei vastausta. Ja nyt se laite pimeni kokonaan. Ei auta resetti tai muu. Taitaa lähteä roskiin...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]