Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 14:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 52
Paikkakunta: Klaukkala

Profiili WWW
Uusi Berlingo on lanseerattu tänään:
https://monamicitroen.blog/2018/02/15/b ... -esitelty/

Suomeen autot saadaan ilmeisesti huhti- toukokuun vaihteessa.



SpaceTourer HDi180 "Black Pearl" '16
C5 HDi163 Confort Business Tourer "Perla Nera" ´11
Xantia 2.0i ”Gris Crepuscule” ’93
BMW R1100 S ´00
BMW F800 GS ´16


Mon Ami – Tarinoita Citroën autoista
https://monamicitroen.blog/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 14:51 

Viestit: 3246
Paikkakunta: Lahti
Tuo olis nykymalleista ensimmäinen jonka voisi oikeasti ostaakin, ja viimeinkin oikealla automaatilla.



Xantia Break 1.8 16V-99 BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 15:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
No johan Citroën mielenkiintoisen vehkeen nyt pukkasi! :shock:

Teknisten lisävermeiden listakin on jo pitkä kin nälkävuosi ja tarjolle tulee myös aito automaagi, jopa 130 PureTech bensan kanssa = hyvä hyvä. Mutta noin nyanssina kaksi eri koripituutta ja kaksi eri akseliväliä. Ja kun noista artikkelin kuvista katselee, niin myös kaksi erilaista liukuovea. Perusmallissa yhä perinteiset läppäikkunat ja XTR:ssä normaalit alaslaskevat sähköikkunat :o


Liitteet:
XTR.jpg
XTR.jpg [ 39.09 KiB | Katsottu 4616 kertaa ]
Perusmalli.jpg
Perusmalli.jpg [ 45.94 KiB | Katsottu 4616 kertaa ]

Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 18:41 

Viestit: 1322
Xari kirjoitti:
Tuo olis nykymalleista ensimmäinen jonka voisi oikeasti ostaakin, ja viimeinkin oikealla automaatilla.


Täysin samaa mieltä. Berlingo on aina "salaa ollut" käyttöominaisuuksiltaan malliston paras Sitikka.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 19:08 

Viestit: 782
Paikkakunta: Jyväskylä
Eikös tuo ala jo liukua perinteisen tila-auton muottiin? Eikös Citroenilla ole jo joku 7-paikkainen, josta saa penkkejä pois? Joku Grande Picasso?



Honda fr-v 2.2d -07, Suzuki Grand Vitara -98, Dodge Dart -73, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 21:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
Aapeli kirjoitti:
Eikös Citroenilla ole jo joku 7-paikkainen, josta saa penkkejä pois? Joku Grande Picasso?

Yep, C4 Picasso 5-paikkaisena, josta on myös Grand-versio 7-paikkaisena. Ja itse asiassa juuri se oli malli jossa tuota uutta keulailmettäkin käytettiin nykymallistossa ekan kerran, jonka nyt myös Berlingo on siis perinyt 8-)


Liitteet:
Citroen-Berlingo-2019-1280-01.jpg
Citroen-Berlingo-2019-1280-01.jpg [ 111.48 KiB | Katsottu 4356 kertaa ]
CITROEN-C4-Picasso-4838_5.jpg
CITROEN-C4-Picasso-4838_5.jpg [ 59.11 KiB | Katsottu 4356 kertaa ]

Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 23:23 

Viestit: 782
Paikkakunta: Jyväskylä
Jääkö C4 Grande Picasso pois mallistosta ja Berlingo korvaa sen? Jos ei, niin mikä nuo kaksi mallia erottaa?



Honda fr-v 2.2d -07, Suzuki Grand Vitara -98, Dodge Dart -73, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 23:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5388
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
No onhan ne nyt aika erityylisiä tila-autoja, onhan sitä ennenkin ollut 5-paikkaista (ehkä myös 7p?) berlingoa, bussi-jumpya, c8, ja xsara picassoa samaan aikaan, ja vielä 7- ja 8-paikkaisiakin farkkufemmoja...

Enemmän ihmettelen miksi on cactus ja c3 aircross...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C3 Picasso 1.6HDi 110 '09|C4 1.6 16V berline '06|Xsara 1.6i '99=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 15.02.2018 23:58 

Viestit: 1322
Teuski kirjoitti:
No onhan ne nyt aika erityylisiä tila-autoja, onhan sitä ennenkin ollut 5-paikkaista (ehkä myös 7p?) berlingoa, bussi-jumpya, c8, ja xsara picassoa samaan aikaan, ja vielä 7- ja 8-paikkaisiakin farkkufemmoja...

Enemmän ihmettelen miksi on cactus ja c3 aircross...


Uusi Cactus korvaa mallistossa poistuvan C4:n sekä vanhan Cactuksen. C3 Aircross korvaa poistuvan C3 Picasson ja on samalla Citroënin vastine euroopassa hämmentävän suositulle Renault Capturille ja muille sen autoluokan kilpailijoille.

Nykyiset eri valmistajien käyttämät "pohjalevyt" ovat ilmeisesti niin "helposti" muunneltavia, ettei eri automallien työntäminen markkinoille ole niin iso juttu kuin aiemmin. Samaa pohjalevyä muuntelemalla saa hyvinkin erinäköisiä malleja kaupattavaksi. Noista luultavasti sitten karsiutuu ajan myötä heikommin menestyvät mallit pois.

Ps. C3 Aircross on bensa-automaatilla ja kattoluukulla aika hyväntuulinen auto ajella. Etenkin Shine-varustelun vaalealla sisustalla se oli hieno. Tosin pitää sillä reilulla 30000€:lla kyllä ollakin. :o


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 09:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
Aapeli kirjoitti:
Jääkö C4 Grande Picasso pois mallistosta ja Berlingo korvaa sen? Jos ei, niin mikä nuo kaksi mallia erottaa?

Picasso on tila-auto kun Berlingo on paku - siis noin niin kuin karkeasti jaoteltuna ja näin niillä on myös erilaiset ostajakuntansa, toisten arvostaessa muotoilua, toisten käytännön tiloja (ja samalla myös tila-autoa edullisempaa hintaa?) 8-)



Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 12:10 

Viestit: 782
Paikkakunta: Jyväskylä
HiTec kirjoitti:
Aapeli kirjoitti:
Jääkö C4 Grande Picasso pois mallistosta ja Berlingo korvaa sen? Jos ei, niin mikä nuo kaksi mallia erottaa?

Picasso on tila-auto kun Berlingo on paku - siis noin niin kuin karkeasti jaoteltuna ja näin niillä on myös erilaiset ostajakuntansa, toisten arvostaessa muotoilua, toisten käytännön tiloja (ja samalla myös tila-autoa edullisempaa hintaa?) 8-)


No joo, tuo on varmasti ihan totta. En ole oikeastaan yhtään perehtynyt uusiin autoihin, minkään merkin. Minulle kelpaisi tuollainen Berlingo. Harmi että nyt markkinoille tullessaan menee vuosia, että noita saa käytettynä sopuhintaan.



Honda fr-v 2.2d -07, Suzuki Grand Vitara -98, Dodge Dart -73, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 13:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
Itse tässä pengon infoa ja bongailen muutoksia/eroavuuksia nykymalliin vrt. ja onhan niitä, jotkut parannuksia, mutta toki joukossa myös selkeitä heikennyksiäkin, kuten kojelaudan päällisistä lokeroista luopuminen, 2. rivin keskipaikan vyö on yhä katossa, mutta nyt tavaratilan yläkulmassa, ylipäätään säilytystilojen määrä on selkeästi vähentynyt... Niin tahi näin, veikkaan kuitenkin löytäväni itseni Citroën-liikkestä tuota uutta kylmätyyppäämässä ja tutstumassa miten nuo nippelit oikeasti on nyt aseteltuina. Ja varsinkin tuo jatkettu malli on se tarkemman tutstumiseni kohde, vaikkakin se seuraava autovaihto on vielä kaukana, vuosien päässä tulevaisuudessa, vaan minkäs sitä utaleelle luonteelleen tekee :lol:



Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 13:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
Tulikohan tuosta nyt sitten se vimonen nou nou tälle ajatukselle, sillä kaikissa muissa PSA:n malleissa juuri tuo cruisen alaviiksi on tehnyt autostani itselle mahdottoman ajaa, polven tökkiessä tuota cruisen viikseä jatkuvasti ja muutenkin viiksen painaessa polvea ikävästi :cry:


Liitteet:
Polvi.jpg
Polvi.jpg [ 111.13 KiB | Katsottu 3988 kertaa ]
Cruise.jpg
Cruise.jpg [ 52.8 KiB | Katsottu 3988 kertaa ]

Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 14:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5388
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Onko niissä vieläkin toi sama viiksi? Radiolleko myös?
Aikamoinen tuulahdus menneisyydestä.

Sääli, ettei kiinteäkeskiöinen ratti tullut jäädäkseen sitikoihin, se on ihan kiva erottuva yksityiskohta :)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C3 Picasso 1.6HDi 110 '09|C4 1.6 16V berline '06|Xsara 1.6i '99=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 15:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
Teuski kirjoitti:
Onko niissä vieläkin toi sama viiksi? Radiolleko myös?
Aikamoinen tuulahdus menneisyydestä.

Ei, radio on piilotettu tuonne keskikonsolin kosketusnäytön syövereihin :D Vaan tosiaan tässäkin tapauksessa silleen mielenkiintoinen tuo cruise, että ratissa kuitenkin on noita näppäimiä jo jonkin verran valmiiksi, niin kyllä sen cruisenkin olisi sinne ihan hyvin voinut mukaan laittaa, kuten se on monella muullakin autovalmistajalla. No mutta kylmätyypeillähän tuo sitten varsinaisesti selviää, olisiko ohjauspylväs riittävän korkealla ettei polvi cruiseen kuitenkaan osuisi :?



Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 16.02.2018 17:15 

Viestit: 3246
Paikkakunta: Lahti
Teuski kirjoitti:
Sääli, ettei kiinteäkeskiöinen ratti tullut jäädäkseen sitikoihin, se on ihan kiva erottuva yksityiskohta :)


Sääli tosiaan, ja yhden sähköviiksen siirtäminen toiseen paikkaan tuskin on ylivoimainen tehtävä edes merkkihuollolle ;)



Xantia Break 1.8 16V-99 BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 05.01.2019 15:12 

Viestit: 1322
Uusi Berlingo koettu. Ajo-ominaisuuksissa yllättävän vähän muutosta edelliseen malliin. Ehkä vähän meluttomampi ja pehmeämpi. Lisävarusteita on nyt saatavilla paljon enemmän kuin aiemmin. Bensa-automaatit tulevat vasta kesällä, jolloin ajomukavuus kasvanee merkittävästi. Koeajoauton diesel-manuaali tuntui turhan arkiselle. Edelleen tämä on järkiauto, niin hyvässä ja pahassa. Yhteenvetona uudessa mallissa kaikki on parempaa kuin poistuvassa. Minun mielestä jopa ulkonäkö on hauskempi. Tosin takaosa on lähes sama kuin vanhassa. Hyvä peli.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 05.01.2019 22:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 28
Uusi Berlingo on turhan kallis. Omassa Berlingossa (2016) on etu- ja takatutkat, kattoikkunat, tummennetut lasit ja verhot, avattava takaikkuna jne. Ja hinta taisi olla 23 - 24 000 välissä. Noilla varusteilla uusi olisi turhan kallis. Cruisen viiksi ei ole osunut polveen. Ilmesti olen liian lyhyt - vain 184 cm.

Uuden Berlingon keula on täysin käsittämätön. En voisi ostaa autoa, jonka konepellin sovitus on noin huono. Keskeltä alhaalla ja irvistää reunoilta. Harmi. Onneksi vanha pelaa hyvin eikä vaihtotarvetta vielä ole. :D



Citroen Berlingo 1.6 BlueHDi 100 S&S vm. 2015
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 06.01.2019 10:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1125
Paikkakunta: Helsinki
apixrv750 kirjoitti:
Uuden Berlingon keula on täysin käsittämätön.

Itsekään en todellakaan ole mikään tuon uuden Citroën keulailmeen ystävä, mutta Peugeot sen sijaan kyllä toimii. Samaten sisustassa Rifterin sisäilme kuskin paikalla on monta askelta sisaruksiaan (Berlingo ja Combo) edellä 8-)



Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 06.01.2019 13:20 

Viestit: 528
Paikkakunta: Helsinki
Käytiin pojan kanssa kylmätyypeillä, lähinnä Rellua, Pösöä ja Sitikkaa... Muutamia muitakin.

Vanha tuttu jalkatilan puute vaivasi useimpia malleja valmistajasta riippumatta. Poikakin tuosta valitteli, kun sattuu olemaan liki samaa mittapuuta kuin isänsä.

Cactus on toki edelleen hyvä, vaikka autona muuten pieni. Hyvän asennon siinä saa ja mukavasti keinuu penkit ja jousitus. Mutta tuo Perslinko oli kaikkein käytännöllisimmän oloinen ja siinä oli vähintään yhtä leppoisa fiilis. Tyhjä tila etupenkkien välissä oli mahtavaa luksusta!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 06.01.2019 13:32 

Viestit: 3246
Paikkakunta: Lahti
Hintahan tuossa karkaa kun ottaa mieleiset varusteet ja koneen, tosin jos vertaa vaikka vastaavaan Volkkariin joka on ankea ja karu puolet kalliimmalla loppuhinnallakin.

Mikä tuo 1.5 diesel sitten on koneena? Puretecht ei ainakaan turboversiona oikein vakuuta, onhan se vuoden moottori mut kun ajattelin ajaa seuraavalla taas vähintään 10 vuotta, vuoden moottoreita menis sit kymmenen :shock:



Xantia Break 1.8 16V-99 BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 08.01.2019 16:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 385
Paikkakunta: Helsinki
Teuski kirjoitti:
Onko niissä vieläkin toi sama viiksi? Radiolleko myös?
Aikamoinen tuulahdus menneisyydestä.

Sääli, ettei kiinteäkeskiöinen ratti tullut jäädäkseen sitikoihin, se on ihan kiva erottuva yksityiskohta :)


Jepulis. Samanlainen vakkarisateliitti on miulla ollut ekassa C vitosessa, C kolmosen ensimmäisessä ja
uudemmassa mallissa, pösö 308:ssa ja nykyisessä Berlingossa. Kaikissa muissa paitsi ensimmäisessä C5:ssä ihan toimiva ratkaisu kun on myös digitaalinen vakkarin nopeusnäyttö. Ilman tätä numeronäyttöä (C5) ehkä surkein vakkari ikinä.
C4:n kiinteä keskiö vakkarinappuloilla ja keskellä kauempana olleella superselkeällä numeromittarilla on ollut paras. Mersun mehupilli, skoda/vw vipstaaki vilkkuviiksessä, huyndain rattinappulat, joista vakkari piti laittaa päälle aina uudelleen käynnistyksen jälkeen sekä fiatin jämerämpi viiksi kaikki ihan ok, mutta ei vakkarin nopeusnäyttöä.



BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 08.01.2019 19:27 

Viestit: 145
Paikkakunta: Turku
Saako tuohon hydeiskarit vai miksi niitä pitäis kutsua?



C5 Break HDi204 A
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 09.01.2019 08:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5388
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Gonzales kirjoitti:
Teuski kirjoitti:
Onko niissä vieläkin toi sama viiksi? Radiolleko myös?
Aikamoinen tuulahdus menneisyydestä.

Sääli, ettei kiinteäkeskiöinen ratti tullut jäädäkseen sitikoihin, se on ihan kiva erottuva yksityiskohta :)


Jepulis. Samanlainen vakkarisateliitti on miulla ollut ekassa C vitosessa, C kolmosen ensimmäisessä ja
uudemmassa mallissa, pösö 308:ssa ja nykyisessä Berlingossa. Kaikissa muissa paitsi ensimmäisessä C5:ssä ihan toimiva ratkaisu kun on myös digitaalinen vakkarin nopeusnäyttö. Ilman tätä numeronäyttöä (C5) ehkä surkein vakkari ikinä.
C4:n kiinteä keskiö vakkarinappuloilla ja keskellä kauempana olleella superselkeällä numeromittarilla on ollut paras. Mersun mehupilli, skoda/vw vipstaaki vilkkuviiksessä, huyndain rattinappulat, joista vakkari piti laittaa päälle aina uudelleen käynnistyksen jälkeen sekä fiatin jämerämpi viiksi kaikki ihan ok, mutta ei vakkarin nopeusnäyttöä.

Nojoo, asiaan tuli hankittua omaakin näkokulmaa kun ostin tuon C3 Picasson. Samat vermeethän siinä käytännössä on kuin ykköskoppaisessa femmassa.
Tosiaan se ykköskoppaisen vakkari on aika epälooginen, suurimpana outoutena uudempiin verrattuna on se, että "pause"-nappi ei palauta asetettua nopeutta.
Muutenkin samannäköisistä vipstaakeista huolimatta toiminta voi olla erilaista, kuten sadetunnistimen kytkentä uudempien ja vanhempien välillä.

Vaimolla on vanhakorinen C4 ja mitä nyt sillä on tullut ajeltua niin en niitä keskiön nappeja heti viiksiä paremmaksi nostaisi. C4:n nopeusmittari on Xsara Picasson tapaan liikaa oikealla, C3 Picassossa on jotenkin paljon luontevammassa paikassa vähän vasemmalla ja ylempänä. Sen kanssa olenkin saanut hiukan korjata mielipiteitäni noista keskellä olevista mittareista :)

C4:ssä ärsyttää ratin keskellä hämäryydessä killittävä pitkien merkkivalo, C3 Picassossa taas se on liikaa oikealla ja sekoittuu siniseen kylmän moottorin merkkivaloon. Useasti tuli alkuun räpsittyä muka pitkiä pois päältä vastaantulijan kohdalle sattuessa kun taulussa killitti sininen valo.

Täytyy muuten kehua tuota C3 Picasso Exclusiven 2-alueilmastoinnin hallintapaneelia, siinä on käytettävyys saatu kohdilleen estetiikkaa unohtamatta :)

Joo, aika kauas mentiin kolmannen sukupolven Berlingosta... ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C3 Picasso 1.6HDi 110 '09|C4 1.6 16V berline '06|Xsara 1.6i '99=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kolmannen sukupolven Berlingo
ViestiLähetetty: 09.01.2019 14:27 

Viestit: 1322
TeeKoo kirjoitti:
Saako tuohon hydeiskarit vai miksi niitä pitäis kutsua?


Uutta C4 Cactusessa esiteltyä PHC-jousitusta ei saa Berlingoon, mutta pehmeä kyyti tuossa oli ilman niitäkin. Ehkäpä pehmeämpi kuin missään aiemmassa Berlingo-mallissa. Auto oli liikkeissään aika rauhallinen ja tuntui painavalle ja suurelle. Osa tykkää sellaisesta tuntumasta ja osa ei.

Auton ulkonäöstä vielä. Minusta Berlingoon kuuluu tietynlainen hauskuus ja humoristisuus. Peugeotin sisarmalli on aina ollut turhan tärkeilevä. Vähän kuin huumorintajuton ihminen: hoitaa hommansa, muttei sellaisen seurassa ole kivaa.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: