Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ACry jutut
ViestiLähetetty: 13.03.2010 20:50 

Profiili WWW
Mites on, voisko täällä olla osio joka olisi pelkästään kerhon jutuille kun kerhon omilla sivuilla ei ole mitään keskustelu osiota ja mielestäni myös tiedotus vähän kangertaa.
Tai olenko ymmärtänyt jotain väärin tai en ole löytänyt oikeaa paikkaa jossa jutut ovat, kertokaa oi viisaat.

Nimittäin nytkin vartosin että jossain olis ollut kokouskutsu ACryn vuosikokoukseen hyvissä ajoissa ennen kuin bongasin sen sattumalta tapahtumakalenterista, ei ollut edes vuosimaksukirjeessä maininta asiasta. Olisin mielennäni ollut paikalla, mutta olin jo kerkinyt tiedonpuutteen vuoksi sopimaan muuta.

Poissa

Viestin otsikko: Re: ACry jutut
ViestiLähetetty: 13.03.2010 20:57 
xs2jammu kirjoitti:
... ei ollut edes vuosimaksukirjeessä maininta asiasta.

Huomasitko kääntää sen jäsenmaksukirjeen? Toisella puolella ilmoitus vuosikokouksesta ja toisella puolella maksulappu. Ja tapahtumakalenterista tuo on ollut luettavissa jo tammikuusta alkaen.

ViestiLähetetty: 13.03.2010 20:59 

Profiili WWW
quai_de_javel kirjoitti:
xs2jammu kirjoitti:
... ei ollut edes vuosimaksukirjeessä maininta asiasta.

Huomasitko kääntää sen jäsenmaksukirjeen? Toisella puolella ilmoitus vuosikokouksesta ja toisella puolella maksulappu. Ja tapahtumakalenterista tuo on ollut luettavissa jo tammikuusta alkaen.

:oops: Piti oikein käydä tarkistamassa tuo maksulappu ja siellähän se oli :oops:
Opettelen tästä lähtien katsomaan myös taustapuolen.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.03.2010 21:05 
Joo niinpä, vastasin myös xs2jammulle, mutta mun vastaus on lentänyt (jälleen kerran) bittiavaruuteen. Mutta tärkeintä tietenkin on, että asia tuli selväksi :)

ViestiLähetetty: 13.03.2010 21:12 
Lemon kirjoitti:
Joo niinpä, vastasin myös xs2jammulle, mutta mun vastaus on lentänyt (jälleen kerran) bittiavaruuteen. Mutta tärkeintä tietenkin on, että asia tuli selväksi :)

Ei kai sulle vaan käynyt samalla tavalla kun mulle aina joskus silloin tällöin. Kirjoitettuani viestin painan esikatselua ja luettuani sen mitä tuli juuri kirjoitettua klikkaankin edelliselle sivulle enkä lähetä-nappia. Sitten ihmettelen, että mihin se viesti hävisi. Eikä ole yksi eikä kaksi kertaa kun näin on käynyt. Eikö sitä voisi kerrasta uskoa. :roll:

ViestiLähetetty: 13.03.2010 21:18 
quai_de_javel kirjoitti:
Ei kai sulle vaan käynyt samalla tavalla kun mulle aina joskus silloin tällöin. Kirjoitettuani viestin painan esikatselua ja luettuani sen mitä tuli juuri kirjoitettua klikkaankin edelliselle sivulle enkä lähetä-nappia. Sitten ihmettelen, että mihin se viesti hävisi. Eikä ole yksi eikä kaksi kertaa kun näin on käynyt. Eikö sitä voisi kerrasta uskoa. :roll:

Noloa, mutta varmaan näin...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ]