No just joo... onpas nyt kovin maustetun ja asenteella kirjoitetun kuulonen stoori.
Kuulostaa ihan tavalliselta vittuuntuneelta työntekijältä, jonka mielestä työnteko ei saa nostaa sykettä, eikä esimies voi koskaan olla oikeassa.
En minä sitä sano etteikö siellä olisi parannettavaa organisaatiossa, mutta joo...
Itse olin tuolla töissä 8 viikkoa ja tykkäsin kovasti. Logitiikassa hommissa. Tosin mä sain purkaa trukilla solkenaan saapuvia puolalaisia rekkoja ja paikallisen kuljetusliikkeen jatkuvalla syötöllä pihaan tuomia trailereita.
Toki kirjoittajan kuvaama työ syöttämässä robotille tai linjastolle tavaraa viikosta toiseen on tylsää. Ainkin viime vuoden keväänä työtehtävät kiersivät. Samaan aikaan aloittaneen peruskoulutuksen käyneen työkuva vaihtui tuon 2 kk aikana kolme kertaa.
Ja hei... valitettavasti se on elämän tosiasia... jos käyttäydyt huonosti tai hoidat hommasi vastuuttomasti, niin ei siitä palkita. Kirjoittajalla lieneen peukalo keskellä kämmentä tai asenneongelmia... parempi vaan palata kortistoon.
Ja kuten edellinen kirjoitti, sekin on tosiasia että usein tuo ulkomaalaistaustainen työntekijä vaan yksinkertaisesti panostaa siihen työhönsä eikä nurise turhia.