Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CX Prestige Lokari
ViestiLähetetty: 24.06.2018 22:26 

Olen saannut parin vuoden työn jälkeen auto "ulos" ja katsastettu. Olen ajatellut että takapyörille olisi saatava Lokari suojaus. Mutta kyselin Lokarilta onko tälle vuosimallille -88 mahdollista saada ? Niin on saatavilla vain mallille CX 2000 ja vuosi 1977 olisi viimeinen versio. Mutta onko tietoja onko isoja eroja tässä takalokasuojien alle että olisi ehkä mahdollista käyttää tai vähän muokata tätä -77 mallia? Löysin saksalta sivun, että alumininen olisi olemassa vuosimallille -86. Voiko joku sanoa voisiko joku näistä sopia tuolle -88 mallille. Ajattelen että eihän tässä voisi olla isoja eroja ,mutta ehkä joku tietää paremmin?

essob

Poissa

Viestin otsikko: Re: CX Prestige Lokari
ViestiLähetetty: 24.06.2018 23:59 
Käyttäjän avatar

CX Berlineissä ei s1:ssä ja s2:ssä (muovipuskurinen) taida muuta eroa olla kuin puskurinkiinnitys, mutta onkohan Prestigen takapyöräkaivo enempi pitkän Breakin kuin lyhyen Berlinen kaltainen? (itsellä ei Prestigeä ole, Berline ja Break löytyy s2:na)

CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa

Viestin otsikko: Re: CX Prestige Lokari
ViestiLähetetty: 25.06.2018 22:35 

Minulla on varaosa autona -84 dieseli ja kävin mittaamassa molemmat .Niin puskurin kiinitys ja pöyräkotelon etureuna oli kyllä sama. Myös pyörän suoja/peite pala on saman kokoinen. Prestige eroa siine että takaovi-ja tila takapenkin edessä on isompi, näin olen asia ymmärtänyt. Niin luulatavasti sopii "normaali cx:n " sujat myös tänne.?

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]