Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Meidän palsta kadoksissa?
ViestiLähetetty: 15.09.2018 01:37 

Hyvät sitikka ystävät. Oon ollut jo aika pitkään ryhmän jäsen ja ihmettelen mihin on kadonnut aito sitikka innostus. Puhutaan asian vierestä mm. jostain maahanmuuttopolitiikasta, toisen töppäilyistä, toisen väärin sanomisista. Luulin aikoinaan, että tää on oikea palsta missä puhutaan asiaa autoista joista ehkä jokainen tykkää/rakastaa. En oo juurikaan jaksanut seurata nykyään kun täällä on jotenkin vastakkain asettelu meininki yhden jos toisen kohdalla. Mielipiteitä voi olla mutta mitä järkeä täällä on puhua jostain esim. Trumpin paskapolitiikasta. Haluan oikeaa asiaa sitikoista enkä tuollaista lapsellista jorinaa. Sori vaan tilitys. Mutta oon vähän pettynyt nykymeininkiin. Toki hyvääkin edelleen. Mutta voitaisko pysyä asiassa.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Meidän palsta kadoksissa?
ViestiLähetetty: 15.09.2018 07:50 

Profiili WWW
Nyt kirjoitit asiaa, samaa ihmetellyt jo muutaman vuoden. Sitten kun asian nostaa esille niin tulee vastaukseksi että eihän noita juttuja tartte lukea. No mun mielestä tää netti on täynnä paikkoja jossa voi parantaa maailmaa, jos vaan kiinnostaa, mutta alkuperäisessä aiheessa olevia on vähän.
No tästäkin varmaan alkaa taas kauhea vääntö, mutta silti aloittajan viestissä on pointti.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 08:08 
Käyttäjän avatar

En voi muuta, kuin kompata yllä olevia viestejä. Olen jo useamman vuoden toivonut, että politiikka, uskonto ja maahanmuutto höystettynä väärällä tiedolla eri aiheista saisi loppua.

Tekniikka osiosta saattaa saada joskus hyviä vinkkejä ja ehkä joskus jakaakin niitä, kuten myös projektit osiossa mielenkiintoisia viestejä. Kuitenkin tuntuu yhä enemmän valtaavan alaa kaikki muu esim. matkailu ja sen erilaiset haasteet ym. Kuten kuitenkin eilenkin olemme saaneet lukea, niin 90% patonkilaisista kaipaavat vain niitä? Senkään todenperäisyydestä en ole vakuuttunut.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 09:33 

anakonda33 kirjoitti:
Hyvät sitikka ystävät. Oon ollut jo aika pitkään ryhmän jäsen ja ihmettelen mihin on kadonnut aito sitikka innostus. Puhutaan asian vierestä mm. jostain maahanmuuttopolitiikasta, toisen töppäilyistä, toisen väärin sanomisista. Luulin aikoinaan, että tää on oikea palsta missä puhutaan asiaa autoista joista ehkä jokainen tykkää/rakastaa. En oo juurikaan jaksanut seurata nykyään kun täällä on jotenkin vastakkain asettelu meininki yhden jos toisen kohdalla. Mielipiteitä voi olla mutta mitä järkeä täällä on puhua jostain esim. Trumpin paskapolitiikasta. Haluan oikeaa asiaa sitikoista enkä tuollaista lapsellista jorinaa. Sori vaan tilitys. Mutta oon vähän pettynyt nykymeininkiin. Toki hyvääkin edelleen. Mutta voitaisko pysyä asiassa.

Samaa mieltä aika pitkälle tuosta..Ehkä syy miksi täällä keskustellaan niin monesta muusta asiasta kuin itse autoista,johtunee siitä että sitikoita(Ja niiden omistajia) on aina haluttu jollain tapaa "Mystifioida"..Ja kohottaa jollain tavalla muiden autojen ja omistajien yläpuolelle.
Sellaiseen on kyllä varsinkin nykyään todella vaikeaa löytää syytä.. Kun autot jo pitkään olleet samanlaista kertakäyttöskeidaa kuin monet muutkin merkit.
Muuten,tuo(kin) kannanotto Yhdysvaltojen presidentin politiikasta oli tarpeeton..
Verovaroilla kustannettu mediamme kyllä muistaa huolehtia siitä.

"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 09:42 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tuonpa tähän toisenlaisen näkökulman, jonka tuolla toisessa ketjussakin esitin. Foorumin käyttäjät luovat itse foorumin. Ilman elävää ja laajaa keskustelua ei olisi myöskään sitä aktiivisuutta ja asiasisältöä yhtä paljon.

Niitä ketjuja, jotka eivät itseä kiinnosta ei tietenkään ole pakko lukea. Ahdasmielistä on ajatella, etteivät ne tänne kuuluisi. Jokuhan ne aloittaa ja joku muukin niissä yleensä keskustelee, vaikka juuri sinua ei aihe kiinnostaisikaan.

Meillä on Citroën-Foorumi ja Sitruunapatonki. Jos nimistä jotain voisi päätellä, niin kumpikohan niistä olisi se vapaan keskustelun paikka? Itse miellän patongin myös jollain tapaa ACRyn epäviralliseksi foorumiksi...

Toki täällä suolletaan välillä kaikenlaista paskaa ja mennään välillä henkilökohtaisuuksiin, mutta se on se vapauden hinta ja luo osaltaan elävyyttä. En minä ainakaan täällä kävisi jos tarjolla pelkkiä antipollution faultteja ja katkenneita sisäkahvoja olisi :lol:

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 10:25 
Käyttäjän avatar

Itse olen sitä mieltä että esim politiikka ja pakolaiskeskustelu ei sovi tämän tyyppiselle palstalle vaikka vapaata poikkitieteelistä keskustelua suosinkin. "Pehmeät" aiheet kuten matkailu hyvinkin, etenkin jos niihin liittyy pääosin Citroen merkkisiä kulkuneuvoja. Näistä paljon edellä puhutuista prosenteista en tiedä. Eivät nämä asiat niin mustavalkoisia ole että voisi suoraan tuollaista jakoa tehdä, mutta nyt niitä jo koitetaan tulkita kovin alhaisen äänestysvilkkauden pohjalta... Oma näkemys otsikon kysymykseen on että viimevuosien hyvinkin lennokas ja luova keskustelu ensin hyytyi joidenkin mielensäpahoittajien passiiviseen vastarintaan jonka tyhjiön on täyttänyt maailmanpolitiikkaakin vaivaava populistinen hämmentäminen jonka vaikutuskeinot ovat hyvin samantapaisia. Tätä palstaahan voisi pitää makrotason simulaattorina siihen miten koko olemassaoloamme uhkaava populismi saataisiin kuriin? Toki sitikoita unohtamatta.

Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 15:16 
Käyttäjän avatar

anakonda33 kirjoitti:

Maahanmuuttopolitiikasta en oo patongissa nähnyt puhuttavan. Kavereille on vittuiltu välillä melko raskaastikin, näin savolaisena se tuntuu kovin luonnolliselta. Varsinkin "Yleistä" -otsikon alla. Voisihan tuota keljuilua ja Sitroen on paska auto faktan jakamista koittaa hieman hillitä teknisemmillä osastoilla. :?

Mutta kyseessähän on siis pääasiassa teollisesti sarjatuotettu alemman keskitason laatuvaikutelmaan pyrkivä automerkki joka on sitten aina välillä onnistunut luomaan jotain varsin uniikkejakin yksilöitä ja jonka historiassa on todella hienoja merkkipaaluja. Eli Ranskan Lada. :) Ja tähän merkkiin monet meistä ovat ihastuneet, jotkut rakastuneetkin. Jospa sallitaisiin patonkipalsta sekä tosikoille että veitikoille kuten tähänkin asti? Ainakin näin nykyisenä pösömiehenä :oops: tuollainen peugeot-foorumimainen kansallissosialistinen kuri ei mielestäni täysin sopisi laissez-faire kansan hienoimmista tuotoksista keskusteluun.

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 15:25 
Käyttäjän avatar

xs2jammu kirjoitti:
Nyt kirjoitit asiaa, samaa ihmetellyt jo muutaman vuoden. Sitten kun asian nostaa esille niin tulee vastaukseksi että eihän noita juttuja tartte lukea. No mun mielestä tää netti on täynnä paikkoja jossa voi parantaa maailmaa, jos vaan kiinnostaa, mutta alkuperäisessä aiheessa olevia on vähän.

Mitäh! Eikö maailmassa ole senverran parantamisen varaa etteikö sitä voisi patongissakin tehdä? 8-)

Eikun oikeesti. Olis miustakin varsin joutavaa jos täällä käsiteltäisiin maahanmuuttoa ilman tuontiautona mukana tulevaa Citroënia. Mutta ei ole tosiaankaan sattunut silmään moiset viestiketjut.

xs2jammu kirjoitti:
No tästäkin varmaan alkaa taas kauhea vääntö, mutta silti aloittajan viestissä on pointti.

Väännä nyt sitten viestistä, jossa ei ole pointtia... :twisted:

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 15:51 

Lainaa:
Gonzales: Voisihan tuota keljuilua ja Sitroen on paska auto faktan jakamista koittaa hieman hillitä teknisemmillä osastoilla. :?

No joo, onhan se täyttä trollausta tulla sitikkapalstalle hokemaan moista, eikö vaan? Suurimmalla osalla meistä on kuitenkin jotkut aivan muut syyt ajella/harrastaa sitikoita, kuin trollata sitikka-henkisellä forumilla. Itse ajelen sitikoilla jatkuvan pienen haasteen vuoksi :lol: . Samalla saa vastineeksi monenlaista innovaatiota käyttöönsä, juttuja mitä jo nelkyt-luvulla otettiin käyttöön rättärissä ja hyde-alustan 50-luvulta. Samanhenkisistä syistä harrastan/ajelen vanhoilla brittipyörillä, aina on jotain ruuvattavaa, mutta kun homma pelittää, loistokyydit kaukana valtavirrasta!

Lainaa:
xs2jammu kirjoitti:

Aloittajan viestissä on todellakin pointti! Palstalaisia yhdistävän tekijän häipyminen, sitikka-sairaus :D
Koska oikeasta elämästä en varsinaisesti tunne ketään sitikka-harrastajaa, patonki on ollut hieno paikka sivuta aihetta edes virtuaalisesti. Ja on sitä varmasti jatkossakin! Trollaajien ei pidä antaa pilata tälläisiä hienoja foorumeita, joista löytyy vanhan liiton miehiä, jotka vielä kaikenlisäksi jaksavat jakaa tietoa kokemuspohjalta!

*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 16:26 
Käyttäjän avatar

HanaAna kirjoitti:
Koska oikeasta elämästä en varsinaisesti tunne ketään sitikka-harrastajaa, patonki on ollut hieno paikka sivuta aihetta edes virtuaalisesti.

Voi harmi! Mulla on työkaveri, jolla on ollut tämä sama sairaus jo kauan. Ja kyllä ollaan saatu niiiin monet hyvät naurut Sitikoita ihaillessamme. Tsemppiä!

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 16:32 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
On siinä harrastaminen aika huteralla pohjalla jos heti ottaa nokkiinsa kun joku sanoo sitikkaa paskaksi :lol:

Menee jo ihan mersumiesten touhuksi ;)

Betaromeo kuulemma sai parin viikon bannit palstalle, miksiköhän?

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 16:45 

Gonzales: vanha sanonta: se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa :lol:

Teuski: mun mielestä on trollausta HOKEA jollain asiaan vihkiytyneellä palstalla ko. aihetta paskaksi. Eiköhän esim. tällä palstalla enempi asiaa harrastaneet tiedä sitikoiden "ominaisuudet" hokemattakin :oops: Se etten tunne sitikka-harrastajia, ei tarkoita sitä, etten tunne muitten merkkien harrastajia, joten nahka on kyllä paksumpi kuin tuo :lol: :lol:

Tietohan on, että jotkut saavat pikku kiksejä toisia ärsyttämällä. Ehkäpä tämä yleistä-osasto sopii sihen, mutta kaiketi turha sitä on viljellä esim. tekniikka-osastolla.

*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 20:14 

Kymmenen ihmistä kokoontuu nypläämään pitsiä. Omista ja toisten nypläilyistä keskustellaan mukavassa hengessä. Jokainen viihtyy seurassa ja vaikka nypläämiseen tietyllä vakavuudella suhtaudutaankin, kaikki tietää, että suurin mielihyvä tulee aivan jostain muusta kuin itse nypläämisestä.

Sitten joku alkaa hokemaan, että koko touhu on aivan typerää. Tätä jatkuu ja jatkuu ja vaikka jokainen tietää, ettei hokema ole täysin tuulesta temmattu, se jokin, josta nautittiin, alkaa kutistua.

Jos harrastaminen on tietynlaista pakoa arjesta siihen toiseen maailmaan, jossa voi vähän ummistaa silmiä ja tietylaisten lasien läpi katsoa asioita - ketään vahingoittamatta - niin miksi silloin pitää jonkun alkaa soittamaan oman totuuden torvea ja riisumaan toisilta laseja?

MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 20:45 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Alkaa mennä aika tekopyhäksi kun aletaan sanelemaan mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Eri mieltä oleviakaan ei siedetä.

Onhan sitikat tietyllä tapaa aika huonoja, mutta ei ne muutkaan sen parempia ole :) ja jos jonkun mielestä ovatkin, niin taas toisen mielestä eivät.

Enkä tosiaan näe minkäänlaista patongin kutistumista vaan koko ajan tuntuu laajenevan :)

Siinä mielessä on mennyt positiiviseksi ettei yv:lläkään enää tule väkivallalla uhkaimua kuten joskus...

Siinä mennään huonoon suuntaan, kun ylläpito tavoistaan poiketen alkaa poistella ketjuja ja bannailla porukkaa ilmoittamatta. Jos täällä näkemieni kirjoitusten takua käyttäkjä betaromeo on saanut bannit, niin se taitaa kyllä johtua jonkun muun egon suuruudesta....

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 20:57 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Siinä mennään huonoon suuntaan, kun ylläpito tavoistaan poiketen alkaa poistella ketjuja ja bannailla porukkaa ilmoittamatta. Jos täällä näkemieni kirjoitusten takua käyttäkjä betaromeo on saanut bannit, niin se taitaa kyllä johtua jonkun muun egon suuruudesta....

Onko ylläpito aiemmin ilmoittanut jonkun käyttäjän bannaamisesta? Jospa betaromeo on vain sammunut? :?

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 21:29 
Käyttäjän avatar

Kyllä keskustelupalstoilla on oltava sijaa vastakkaisille mielipiteille ja käsittääkseni täällä ei ole nyt kyse eriävistä mielipiteistä, vaan tavasta miten mielipiteitä esitetään. Vähäisellä tämän palstan historiallani olen huomannut betaromeolla olevan vahvat mielipiteet ja ilmeisen voimakkaana persoonana hän myös puolustaa näkemyksiään tulisesti. Aremmat ja herkemmät persoonat voivat kyllä varmaankin harmistua ja jopa pelätä hänen kommenttejaan. Tämä saattaa jopa johtaa foorumin viestimäärän ja jopa käyttäjien vähenemistä. Ehkäpä aavistuksen pehmeämpi ilmaisutapa häneltä ja muiltakin kirjoittajilta vähentäisi jännitteitä täällä.

Suomen suurimmalla jääkiekkoaiheisella sivustolla on mielestäni ihan hyvä käytäntö, jossa palstan otsikon yhteydessä on vetolaatikko, jossa kerrotaan asetetut bannit sekä perustelut bannaamiseen.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 21:44 

Hyvin sanottu! Eri mieltä saa olla ja sanoa sen ääneen. Mutta joidenkin kirjoittajien tapana on tahallaan ärsyttää - ei ainoastaan kertoa omaa mielipidettään. Jotkut varmaan tykkää tuosta, itse en.

MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 21:52 

Hyvien keskustelijoiden takiahan täällä ollaan. Samalla saa kullanarvoisia vinkkejä Citroënista ja muuta sitikkatietoutta, joskus osaa jopa johonkin vastailla itsekin ja auttaa kanssapatonkilaista eteenpäin. Ei liene ihme, että täällä sitten keskustellaan muustakin kuin pelkästään Sitikoista, mutta kuitenkin pääosin Sitikoista. Mielestäni keskustelunaiheiden jakauma on ihan hyvä, ja ainakin minua kiinnostaa keskimäärin lukea myös siitä, mitä muuta foorumilaiset puuhaavat sitikoiden lisäksi.

Sitä minä taas en ymmärrä, miksi täällä osa porukasta draamailee. Ehkä mä olen vaan niin parkkiintunut nettikeskustelija, etten jaksa korvaani lotkauttaa toisten sanomisista, mutta osalla porukasta on jokin oma sosiaalinen pelinsä, joka räjähtää toisinaan silmille eri keskusteluketjuissa ihan off topicina. Eikä mulla onneksi ole hajuakaan, mistä siinäkin on kyse. Toistaiseksi tätä on ollut sen verran vähän, että se ei ole haitannut, mutta tuollainen käytös voi jatkuessaan karkottaa asiallisia kirjoittajia.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 21:59 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Jos täällä näkemieni kirjoitusten takua käyttäkjä betaromeo on saanut bannit, niin se taitaa kyllä johtua jonkun muun egon suuruudesta....

Jos Teuski minua tarkoitit, saatat olla oikeassa. Tai sitten et... kukin muodostakoon näkemyksensä itse. Todettakoon, että en ole ollut ylläpitoon yhteydessä, muutoin, kuin mitä olen julkisesti kirjoittanut.
Teuski kirjoitti:
Alkaa mennä aika tekopyhäksi kun aletaan sanelemaan mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Eri mieltä oleviakaan ei siedetä..

Voitko kaivaa teksteistäni esimerkin, mitä tarkoitat? Jos tarkoitat minua...

Olen pahasti allergisoitunut betan tapaan halveksia erityisesti hyviä, ja mielenkiintoisia kirjoittajia. Siis niitä, joiden beta alitajuisesti pelkää olevan itseään fiksumpia. Niinpä luen betan kommentit todellakin "kuin piru raamattua". Ja näen punaista aina, kun hän nimenomaan pyrkii polkemaan kaikki pelkäämänsä, kuvittelemansa haastajat maan rakoon. Sekä hänen raivostuttava tapansa saada AINA viimeinen sana, Jos se edes yhden ainoan kerran olisi EDES JOLLEKULLE ollut kiitos, tai "olet oikeassa", Ilman perässä seuraavaa kiistämistä, ja oman totuutensa julistamista. Vaan sellaista ihmettä en muista vielä tapahtuneen.
Mutta jos ihme tapahtuisi, ja beta ei enää morkkaisi ketään erikseen, eikä myrkyttäisi palstan ilmapiiriä, ei minulla todellakaan olisi mitään syytä häntä kommentoida.

Teuski kirjoitti: "Enkä tosiaan näe minkäänlaista patongin kutistumista vaan koko ajan tuntuu laajenevan :)"

Kauan sitten täällä oli aktivisissa viestiketjuissa, siis viikon aikana keskusteluotsikoita jatkuvasti 5-6 sivua a 25 viestiketjua. Siis 100 - 150 aihetta jatkuvasti, joskus hetkittäin ylikin. Eilen niitä oli 33 viestiketjua. Onko keskustelu laajentunut, minusta aivan päin vastoin. Kerro toki totuus, jos näet, että olen väärässä.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 22:21 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
En kyllä kumpaakaan noista tarkoittanut sinua ainakaan mitenkään erityisesti, vaikka äskeisen viestisi perusteella ehkä niin voisi olettaakin ;)

Itse henkilökohtaisesti en pidä niiden jutuista, joihin oletettavasti viittaat "hyvinä ja mielenkiintoisina kirjoittajina", mutta en siitä niin suurta meteliä jaksa pitää, sillä eihän tämä tietenkään ole minun tai kenenkään muun oma palsta eikä täällä tietenkään voi olettaa kirjoitettavan vain jonkun yksittäiden henkilön mieltymysten mukaan.

En tosiaan pohjannut havaintojani foorumin aktiivisuudesta mihinkään numerofaktaan, vaan ihan mututuntumaan jota sinullakin tuntuu olevan. Totuuksien kertomiseen vaadittaisiin tilastoja...

Kysynpä vaan, pidätkö omaa hyökkäämistäsi betaromeon persoonaa vastaan jotenkin oikeutetumpana kuin betan vastaavaa muita kohtaan?

Poissa

ViestiLähetetty: 15.09.2018 22:36 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Kysynpä vaan, pidätkö omaa hyökkäämistäsi betaromeon persoonaa vastaan jotenkin oikeutetumpana kuin betan vastaavaa muita kohtaan?

En. Kuten sanoin, jos beta lopettaa tarkoitukselliset solvaukset, en kommentoi hänen viestejään. Mielipiteitä saa ja pitää olla, solvauksia ei.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.09.2018 01:45 

Ok. Tämä tuli selväksi, että tää on todellakin yleinen keskustelupalsta. Mutta eikö vois olla joku vaikka tyyliin muuta höpinää osasto. Sehän vois olla ihan hauska. Siitä olin vain huolissani kun palsta on ollut niin asiantunteva ja mukava yhteisö. Jos vois jättää tuon esim. politikoinnin pois (syyllistyin hieman itsekin) niin vois olla kivempaa. Niin kuin Wesa tais kirjoittaa niin tuollaiset matkailu ym. sitikoihin liittyvät jutut ovat oikein tervetulleita. Ja hyviä juttuja ollutkin. Tää oli mun mielipide mutta on hyvä jos asioita pystytään yhdessä kehittämään

Poissa

ViestiLähetetty: 16.09.2018 02:44 

Hihihiii!
Jos tällä palstalla olis henk.koht.kirjautuminen esim. pankkitunnuksilla, niin 10% katoais välittömästi, tuplapersoonat. Teuski ja gammajulia voivat jatkaa saunomista lusikka-asennossa ihan keskenään, turha sitä on täällä julistaa :lol: :lol:

Okei, vitsi vitsinä :D :D mutta näinhän se menee, eiks vaan?

*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa

ViestiLähetetty: 16.09.2018 07:35 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Jos meinaat, että olemme betaromeon kanssa jotenkin samaa persoonaa tmv. niin väärässä olet. Pari kertaa on nähty ja joskus soiteltu sitikoiden osien ja avun merkeissä.

En näe mitään järkeä oman henkilöllisyyden toitottamisessa täällä tai muuallakaan netissä ihan muuten vaan, mutta en sitä koskaan ole salannutkaan. Tarpeen vaatiessa yhteystietoni ovat esillä ja niitä ei ole vaikea löytää.

Näköjään pääsen henkilökohtaisuuksista osalliseksi jo sillä, että olen joidenkin kanssa eri mieltä...

Poissa

ViestiLähetetty: 16.09.2018 17:48 

Ennemmin sitä lukee asiallisesti kirjoitettua tarinaa vaikka Fiatista, tai sähköfillarista, Mersukin menee kunhan on V12....

Kullanhuuhdontakin kelpaa jos valtaukselle ajataan shitikalla.

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava