ds-jekkeri kirjoitti:
On mulla ihmeen todelliset päiväunet, tältä foorumilta hiljakkoin, kirjoittajat tunnistavat itsensä:
”Mikäli Xsara "hukkaa" kaukonsa, saattaapi olla että joutuu käymään parittamassa ne merkkihuollossa. Ellei sitten se "virrat päälle ja paina 15 sek kaken avausnappia" toimi. Näin minulle kävi, farkkuxsara 02:n. (Avaimien/käynnistykseneston kanssa pelaaminen vaatinee merkkitesterin. En tiedä pystyykö se kuuluisa Kiinan-L***a siihen)”
Hitsi. Itseni tunnistin, minähän olen ollut varsinainen piraattilaitteiden suuri puolestapuhuja...
Jekkeri, miksi minut sotkettiin tähän?
Ja sitten ihan yleisesti, olisi kovin
kohteliasta ja korrektia laittaa viite kun lainataan jonkun kirjoituksia (mikä esim. joillain poliitikoilla on näyttänyt olevan vaikeaa...). Viitetiedot kiitos, eikä vaan maininta siitä että "kirjoittajat tunnistavat itsensä"...
(Aikas hyvä muisti herralla on, BTW, tuokin allaoleva kirjoitus on kirjoitettu 31.5.2017, eli ihan
"hiljakkoin"...eihän tuosta ole kuin vajaat puolitoista vuotta aikaa)
Ja tiedoksi: en siis omista kyseistä L-merkkistä laitetta, en ole ikuna sellaista nähnyt, käyttänyt tai pyytänyt jotakuta käyttämään omiini tai hallussani oleviin ajoneuvoihin. Oletan tässä, että käyttämissäni merkkikorjaamoissa (Veho, VSAC) on ollut laillinen versio sekä ei-merkkiliikkeessä joku "yleismallinen" lukija (eivät pystyneet koodaamaan avainta)
Alkuperäinen postaus, joka siis löytyy säikeestä
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=25692).
maximi kirjoitti:
Mikäli Xsara "hukkaa" kaukonsa, saattaapi olla että joutuu käymään parittamassa ne merkkihuollossa. Ellei sitten se "virrat päälle ja paina 15 sek kaken avausnappia" toimi. Näin minulle kävi, farkkuxsara 02:n. (Avaimien/käynnistykseneston kanssa pelaaminen vaatinee merkkitesterin. En tiedä pystyykö se kuuluisa Kiinan-L***a siihen)