Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

Paljon pitää maksaa, että pääsee säästämään
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=2929
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  2cvkimmo [ 03.11.2009 21:57 ]
Viestin otsikko:  Paljon pitää maksaa, että pääsee säästämään

Kävinpä tuossa lähikaupan vaihtoautohallissa ja kiusallani käväisin koeajolenkillä oikein näppärällä 110 HDI-vaunulla.

Kyyti oli miellyttävää ja hetken otin homman jopa vakavissani, mutta kaupinta kaatui kauppiaan arvioon mahdollisen vaihtoauton hyvityksestä ja sitä kautta tietty myös sitten välirahasta. :shock:

Niin monta tonnia saisi iskeä tiskiin, että eipä kannata. Kiesin ulkomuoto ei olisi muuttunut mitenkään, väri hädin tuskin ja varustetasokin riipinraapin. Varsinainen ero olisi nykypelin runsaahko 98E kulutus verrattuna maltillisempaan dieselöljyyn.

Käyttövaunulla kannattaa siis porhaltaa viimeiseen asti. Baaritiskille ei pääse kehumaan 135 gramman päästöillä, mutta säästetty euro on omassa taskussa, kuitenkin. Taidanpa sittenkin aloittaa uudestaan V6-kartoituksen, kerran täällä vaan eletään.

edit: niinkuin vaikkapa tällaisen:

http://www.leboncoin.fr/vi/71352188.htm?ca=7_s

Kirjoittaja:  Silver [ 03.11.2009 23:14 ]
Viestin otsikko:  Re: Paljon pitää maksaa, että pääsee säästämään

No-huh-huh 8-)
Ja vielä = Prix dépattre = hinta neuvoteltavissa.
Eipä siinä uudenveroinen auto enää paljon maksa...

Kirjoittaja:  Cikatti [ 04.11.2009 01:35 ]
Viestin otsikko:  Re: Paljon pitää maksaa, että pääsee säästämään

Vau mikä veiculo, eikä maksa juuri mitään. Tosin se on hirrrrveen tylsä sisältä ja sitä joutuu vahtaamaan jatkuvasti ja koko ajan joten en kyllä maksas 1500 eekkiä enempää. Noin vähän ajetusta Y3:sta vois maksaa jopa liki neljä tonnia, mitä!!!?

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/