Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 18.09.2019 12:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1194
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Tuo korkki vaihdetaan kampanjana tehtaan piikkiin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 18.09.2019 12:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1063
Sitikkapuoskari kirjoitti:
Tuo korkki vaihdetaan kampanjana tehtaan piikkiin.

No täytyypi katsoa, jos vaikka olisi jo huollossa vaihdettu.




Citroën 2CV AZ Berline -56
Citroën 2CV AZA -65
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 18.09.2019 12:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1194
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Aakku kirjoitti:
Sitikkapuoskari kirjoitti:
Tuo korkki vaihdetaan kampanjana tehtaan piikkiin.

No täytyypi katsoa, jos vaikka olisi jo huollossa vaihdettu.

Heitä yv:llä rekkari niin katson.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 02.06.2020 00:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 12
Paikkakunta: Helsinki
Herätellään tätäkin aihetta henkiin. Oma kottero (C5 vm 2016) käyttäytyy tismalleen samoin kuin nimimerkin Huikko kuvaama potilas. Vikakoodi osattiin lukea ja nollata Vantaalaisessa sitikkakorjaamossa mutta ei se siitä edennyt. Painetta puuttuu. Itse täytin säiliön mutta valo syttyi pian uudestaan ja urea valo palaa.

Onko todella niin ettei pumppua voi vaihtaa? Ja jos ei voi vaihtaa niin eikö sen voisi korjata? Onko kukaan korjannut? Aivan posketon ajatus vaihtaa (ja maksaa!) koko tankki pumppuineen päivineen. Onko kenelläkään kokemuksia tästä (muita kuin takuukorjauksien muodossa)?

Korkki oli ok, eikä siellä mitään alipainetta ilmennyt. Näytti olevan hengittävää mallia jos kuvista oikein ymmärsin.

Kake



C1 & C5
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 05.06.2020 15:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Ei voi vaihtaa eikä korjata. Se on yhtä muovivalua koko toosa. Juuri niin halvalla tehty kuin miltä kuulostaakin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 06.06.2020 12:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 12
Paikkakunta: Helsinki
Onko jollain kuvia tai ohjeita kuinka tankki irtoaa.

Ja vahingoittaako ajaminen ilman toimivaa pakokaasujen kusetusta jotenkin koko systeemiä? Uuden tankin tilaaminen edullisesti vie ilmeisesti aikaa, kilsoja kertyy muutamia tuhansia odotellessa. Vikavalot saa nollailtua ja ilmeisesti noi uhkaillut starttaamisen estämisestä siinä ohessa.



C1 & C5
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 14.06.2020 20:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Käsittääkseni se ei enää oikeasti starttaa sen km-määrän jälkeen, vaikka puukottaa. Selvittelin tätä kun olisin poistanut koko paskan sieltä. Poistinkin lopulta, mutta meni koko auto prosessissa mukana.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 15.06.2020 08:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1777
Paikkakunta: Helsinki
Isot pojat kertoo että raskaaseen liikenteeseen olisi saatavissa näihin kusettimia s.e. tuo laite huijaa auton älyä olevinaan mukamas AdBlue pumppu + pinta-anturi ja ilmoittelee autolle kaiken olevan kunnossa, vaikka oikeasti ei putkeen pisaraakaan kusta ruiskutella :roll:



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16
Suzuki GSF1250SA
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tyhmä AdBlue-kysymys...
ViestiLähetetty: 19.06.2020 08:52 

Viestit: 1225
Paikkakunta: Jokioinen
Isot pojat on myös itkeneet kovasti kun raskaankaluston vehkeistä on viety kilpiä modattujen laitteiden takia... Sakkoa tonneja, vain valmistajan todistuksella hyväksytään konttorilla laitteisto toimivaksi. Se taas tarkoittaa että merkkihuollossa kaikki laitteistoon liittyvät osat uusiksi. Kokonaissummana kuulemma 20 tonniakin...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: