Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Citroen DS5 Hybrid4 Sport Chic Autom. 4-veto?
ViestiLähetetty: 19.11.2019 19:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1722
Paikkakunta: Korpilahti
Mitä miletä ollaan tummoisesta laitteesta? ja onko kokemuksia, hyviä tai huonoja?

Dieselhän noissa on keulilla, ja sähkö tuuppaa takaa, kulutukseksi väitetään n. 4L/100km. totta vai tarua?



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen DS5 Hybrid4 Sport Chic Autom. 4-veto?
ViestiLähetetty: 19.11.2019 21:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1709
Paikkakunta: Kuopio
Kulutus on lukemieni kokemusten mukaan ihan samaa tasoa kuin pelkällä dieselillä ja nelivedon toiminta äkkinäistä. Tottahan se irtoaa liukkaalla viivalta paremmin kuin vajaaveto, mutta ei taida tuosta hybriditekniikasta paljon muuta iloa olla. Kaupunkiajossa ehkä kulutus pienempi kuin pelkässä polttiksessa mutta maantiellä ei taida olla sähköstä mitään iloa?



C5 HDi 240 Tourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen DS5 Hybrid4 Sport Chic Autom. 4-veto?
ViestiLähetetty: 20.11.2019 02:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
ei pystynyt koeajoa tuolla aikanaan tekemään pidemmälle kun oli jousitus unohdettu asentaa. Liekkö huonoin koskaan sitikkaan ruuvattu alusta. Neliveto on vitsi jopa enemmän kuin rx400:ssa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen DS5 Hybrid4 Sport Chic Autom. 4-veto?
ViestiLähetetty: 20.11.2019 22:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1722
Paikkakunta: Korpilahti
jeps, ei se mikään pehmeästi kulkeva maantienielijä ole, mutta senverran löytyi netin uumenista, että -13-14 tuli "päivitys" jousitukseen, uusiksi meni jouset ja iskunvaimentimet, jotka muuttivat "huomattavasti" jousitustuntumaa. Tietty pienin mahdollinen vanne korkeimmalla mahdollisella rengasprofiililla auttaa myös, taisi olla 17" vanne pienin, mitä noihin sai?

Laite kiinnostaakin lähinnä muotoilullaan, ja dieselhybrid-4veto omanlaisellaan ratkaisulla.



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Hessu ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: