Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Alvadista XM helmat
ViestiLähetetty: 21.07.2020 11:08 

https://alvadi.ee/fi/varaosat/citroen/x ... lon-kansi/
XM kaipaisi kipeästi uutta helmaa molemmin puolin, eikä viitsisi enää vanhoihin turata uutta postimerkkiä. Pienellä googletuksella tulokset uusien helmojen suhteen on aika nihkeät, enemmän ja vähemmän samaa tavaraa vaikuttaisi olevan kaikissa nettikaupoissa.
Kysymys kuuluukin, onko kukaan tilannut tälläisiä helmoja? Onko ne kuvanmukaisia, ei muodossaan olevia yleispaloja vai tuleeko sieltä ehtaa tavaraa?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Alvadista XM helmat
ViestiLähetetty: 21.07.2020 12:10 

Profiili WWW
Nää oli ihan uutta mulle, oon ollu siinä uskossa että XM:ään ei ole korjauspeltejä ollut tyrkyllä.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.07.2020 16:48 
Käyttäjän avatar

Tuonne niitä aina yksittäisinä ilmestyy. Hinta on noussut n. 50e->85 e suunnilleen vuodessa. V=O luulen että on kantattu laatikko

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 21.07.2020 19:54 
Käyttäjän avatar

Tuttu korihommia osaava vanhempi mestari kerran taittoi XM:ään uudet helmat kanttikoneella pitkästä tavarasta. Hitsaili paikalleen ja pintäkäsittelyn valmistuttua en edes muistanut/huomannut enää mitään eroa alkuperäisiin. Pieniä muotoilujahan niistä jäi toki pois, mutta kuten todettua pitää tuntea helman ulkonäkö tarkkaan jotta pitkälläkään vilkaisulla eroa huomaa.

Koitan siis sanoa, että kanttikoneella saa tehtyä noita XM:n helmoja. :)

ViestiLähetetty: 21.07.2020 21:11 

xs2jammu kirjoitti:
Nää oli ihan uutta mulle, oon ollu siinä uskossa että XM:ään ei ole korjauspeltejä ollut tyrkyllä.

On varmaan joskus ollut, nyt jos kirjoittaa googleen vaikkapa "XM rocker panel", niin tulee noita linkin kaltaisia suoria pätkiä. Ei oikein houkuttele maksaa vajaa 100€ pellistä, minkä kyllä osaisi itsekin kantata. Harmi sinänsä, etenkin helman takapäätyyn tuleva viistouma olisi ihan kiva saada.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]