Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Gonzales, putous vai jatkoon?
ViestiLähetetty: 04.09.2020 14:16 
Käyttäjän avatar

Pitäisikö nimimerkki "Gonzales":n hieman tarkistaa ja rajoittaa kirjoitteluaan. Sitruunapatongissa on voinut aina kysyä mitä vaan, ja usein on saanut vastauksenkin vaikka mihin. En tiedä minkälainen palstapoliisi kuvittelen olevani, mutta en pidä asiallisena että vittuilen jäsenien hyväätarkoittaviin kysymyksiin ja ostoilmoituksiin näköjään ihan systemaattisesti. Jos haluan että silmäni osuvat pelkästään Citroenin pakoputkia käsitteleviin aiheisiin, siirryn suosiolla sinne toiselle foorumille, siellä ei tarvitse minun itse ryhtyä wannabe-moderaattoriksi.

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

Viestin otsikko: Re: Gonzales, putous vai jatkoon?
ViestiLähetetty: 04.09.2020 18:40 

Tuota...Ei niinkään aiemmin kirjoittamisiesi juttujen takia..Mutta jos kysyt tuollaista niin:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuis ... fault.aspx

"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2020 21:45 

Äsh, ihan normitouhua tarkastella omaa kirjoitteluaan kriittisesti.

Erään saitin moderaattori päätyi bannaamaan itsensä viikoksi, kun oli omastakin mielestään kirjoitellut typeriä.

Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2020 22:06 
Käyttäjän avatar

Northstar kirjoitti:
Tuota...Ei niinkään aiemmin kirjoittamisiesi juttujen takia..Mutta jos kysyt tuollaista niin:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuis ... fault.aspx

Tuttu mesta. Ihan HUSsinkin mielenterveyspuoleen pettyneenä en osaa suositella enkä haukkua. Jotkut saavat lohtua masennukseensa nettikupongeista ja masennuspäiväkirjoista, kivat heille. Kilpailuhan se meidät useimmiten mielenhäiriöön ajaa. Ja yhteiskunnan terveydenhoito Suomessa on huonompaa kuin vaikkapa Espanjassa tai Taiwanissa. Norjaa lukuunottamatta kuitenkin omaa luokkaansa naapurimaihin verrattuna. Tsekkien ja Hollannin porukassa ei tarvitse hävetä. Ruotsissa terveydenhoito on Meksikon ja Yhdysvaltain tasolla. Eesti ja Malesia ovat samanveroisia.

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 05.09.2020 15:19 

pvalila kirjoitti:
Äsh, ihan normitouhua tarkastella omaa kirjoitteluaan kriittisesti.

Erään saitin moderaattori päätyi bannaamaan itsensä viikoksi, kun oli omastakin mielestään kirjoitellut typeriä.

Höpö,höpö..Jos pitää ruveta kyselemään muilta saako ilmaista omia näkemyksiään ja mielipiteitään,niin silloin on hukassa.
Sen verran pitää olla miestä että ei pelkää ottaa kantaa asioihin,ja myös vastata mielipiteistään.

"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa

ViestiLähetetty: 05.09.2020 22:38 
Käyttäjän avatar

Jos joku haluaa julistaa suvakismia sitruunapatongissa, se hänelle suotakoon.

Jos joku haluaa julistaa jotakin muuta aatetta sitruunapatongissa, se hänelle suotakoon.

Jos ylläpito katsoo jonkun tekstin sensuroimisen arvoiseksi, se heille suotakoon.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 10:26 
Käyttäjän avatar

Northstar kirjoitti:
Sen verran pitää olla miestä että

Enpä koe miehyyttä leuhkimisen arvoiseksi asiaksi.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 14:51 

Gonzales kirjoitti:
Northstar kirjoitti:

No nykyäänhän tämäkin on ihan korjattavissa oleva asia :mrgreen:

Itse olen transvarakas, varakas joka on syntynyt köyhän vartaloon, ei tämän vian korjaamiseen mitään tukea ja rahoitusta saa, itse sitä on pitänyt koittaa penniä ja senttiä venyttää että edes vähän vaurastuisi :shock:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 20:10 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
Gonzales kirjoitti:
Northstar kirjoitti:

Itse olen transvarakas, varakas joka on syntynyt köyhän vartaloon, ei tämän vian korjaamiseen mitään tukea ja rahoitusta saa, itse sitä on pitänyt koittaa penniä ja senttiä venyttää että edes vähän vaurastuisi :shock:

Ui kauheeta. Raasu.

Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 20:16 

Gonzales kirjoitti:
Xari kirjoitti:
Gonzales kirjoitti:

Ui kauheeta. Raasu.

Ihan hirveää, en silti valita, olenhan Mies ja vähän leuhkakin siitä :lol:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 21:44 
Käyttäjän avatar

Gonzales kirjoitti:
Pitäisikö nimimerkki "Gonzales":n hieman tarkistaa ja rajoittaa kirjoitteluaan.

Kehoittaisin aloittajaa hieman kiinnittämään huomiota viestien laatuun sen sijaan että keskittyy tuottamaan niitä määrällisesti mahdollisimman paljon. Ellei asiallista sanottavaa ole, oltakoon sanomatta mitään. Ilmentää poikkeuksellista lahjakkuutta, mikäli kykenee tuottamaan tämän kaltaisille foorumeille lukuisia viestejä päivittäin siten että ne kaikki sisältävät merkittävää informaatio- tai viihdearvoa. Aloittajan viesteistä en usein ole löytänyt kumpaakaan.

Have more than you show,
speak less than you know.
Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2020 22:22 
Käyttäjän avatar

Hessu kirjoitti:
Gonzales kirjoitti:
Pitäisikö nimimerkki "Gonzales":n hieman tarkistaa ja rajoittaa kirjoitteluaan.

Kehoittaisin aloittajaa hieman kiinnittämään huomiota viestien laatuun sen sijaan että keskittyy tuottamaan niitä määrällisesti mahdollisimman paljon. Ellei asiallista sanottavaa ole, oltakoon sanomatta mitään. Ilmentää poikkeuksellista lahjakkuutta, mikäli kykenee tuottamaan tämän kaltaisille foorumeille lukuisia viestejä päivittäin siten että ne kaikki sisältävät merkittävää informaatio- tai viihdearvoa. Aloittajan viesteistä en usein ole löytänyt kumpaakaan.

Arvokasta pohdintaa, nimimerkiltä Hessu. Tätä haudon mielessäni. Alkuperäinen tekstihän oli suora lainaus nimimerkiltä ds-jekkeri.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.09.2020 10:40 
Käyttäjän avatar

Gonzales kirjoitti:
Pitäisikö nimimerkki "Gonzales":n hieman tarkistaa ja rajoittaa kirjoitteluaan. Sitruunapatongissa on voinut aina kysyä mitä vaan, ja usein on saanut vastauksenkin vaikka mihin. En tiedä minkälainen palstapoliisi kuvittelen olevani, mutta en pidä asiallisena että vittuilen jäsenien hyväätarkoittaviin kysymyksiin ja ostoilmoituksiin näköjään ihan systemaattisesti. Jos haluan että silmäni osuvat pelkästään Citroenin pakoputkia käsitteleviin aiheisiin, siirryn suosiolla sinne toiselle foorumille, siellä ei tarvitse minun itse ryhtyä wannabe-moderaattoriksi.

Nyt paljastuu nimimerkki Gonzaleksen todelliset motiivit. Hän on tämänvuotisen Prideviikon tunnuslaulun esittäjä, joka hakee sensaatiojulkisuutta Sitruunapatongin avulla. Gonzaleksen esitys Terhi Suokaksen sanoittamasta Pridelaulusta löytyy YouTubesta. https://www.youtube.com/watch?v=KbK2NYR ... g9X2wvX6Tc

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ]