|
Kirjoittaja |
Viesti |
Juuso
|
Viestin otsikko: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 10:04 |
Viestit: 533 Paikkakunta: Mäntyharju
|
[size=50] DS19 58 DS21ieH 5v. 71 C8 V6 04 BX19GTi 16V 90 Xantia TCT Activa 96 Xantia V6 Break 98, 2 x 00 14 x Xantia 1.8-2.0 95-01 Traction avant B15H -54 (projekti)
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 10:29 |
Viestit: 7818 Paikkakunta: Eurajoki
|
Lainaa: Koska kuumaa polttoainetta valui parkkipaikan alarinteessä olleen hybridiauton alle, oli pelättävissä, että sen herkkä akku olisi ”ottanut lämpöä”. 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
vinosilmä
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 19:16 |
Viestit: 1091
|
ikäväähän tämä on näitä tapahtuu välillä, mutta mikä aina silmiinpistävää on se, että kun se tapahtuu sitikalle, niin se mainitaan aina, mutta jos se ollut muun merkkinen, niin ei sitä yleensä mainita....hmm mistähän se johtuu?
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 19:55 |
Viestit: 1183
|
vinosilmä kirjoitti: ikäväähän tämä on näitä tapahtuu välillä, mutta mikä aina silmiinpistävää on se, että kun se tapahtuu sitikalle, niin se mainitaan aina, mutta jos se ollut muun merkkinen, niin ei sitä yleensä mainita....hmm mistähän se johtuu? Tässä jutussa Citroën piti mainita oikein kolme kertaa. 
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
IJN
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 20:20 |
Viestit: 982
|
Hyvä vaan että mainitaan, pysyy käytettyjen hinnat kohtuullisina!
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 21:53 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
IJN kirjoitti: Hyvä vaan että mainitaan, pysyy käytettyjen hinnat kohtuullisina! Juuri näin 
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 22:17 |
Viestit: 5864 Paikkakunta: Lahti
|
Vikahan oli taas pelkästään valmistusmaassa, missä se sitten lieneekin, suurimmat syntipukit on kumminkin Norjassa tai Ruotsissa missä on pääkonttorit, kumpi nyt oikariin menikin, Defa vai Calix 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Ajomies
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 22:22 |
Viestit: 203 Paikkakunta: Asuinpaikka ja ammatti sama
|
Puhutaan mitä puhutaan, kunhan nimi on oikein. Sano entinen tyttö. Vai miten se menikään?
|
|
|
|
 |
cittroen
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 22:34 |
Viestit: 184
|
Ihmettelin yks päivä sulaneen muovin näköistä ainetta xantian moottorin takapuolella. Oli defan johdon liitin.
Xantia Activa TCT -95
|
|
|
|
 |
vinosilmä
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 23:41 |
Viestit: 1091
|
citikat on paskoja autoja, vaikka syyllisen merkki on mikä hyvänsä, tuo tulee mieleen, joillakin on edelleen kauhea tarve mollata merkkiä, vaikka rikkoontuneen osan merkki saattaa olla vaikkapa saksan suunnasta niinkuin yleensä onkin, mutta se on silti ranskalainen, joka on paska.......ohhoijaa, vois ihmiset ottaa selvää asioista, ennenkuin alkavat syyttämään.......
|
|
|
|
 |
IJN
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 09.12.2020 23:53 |
Viestit: 982
|
Lämmittimen kaapelia kannattaa tosiaan joskus vilkaista, yksi on mulla ollut niin rappiolla että liittimestä lähti vain kolme ilmassa kulkevaa metallilankaa ja eristeet+metallikuori tulivat kuvaan mukaan monen sentin päässä vasta. Oli lähellä pakosarjaa, alapuolella josta se ei osu silmiin ellei alhaalta päin katso. Silti se toimi vielä, ilma on hyvä eriste  Uuteen laitoin alumiinisesta makaroonilaatikkovuoasta kääreen lämpösuojaksi ja samaa tekniikkaa olen käyttänyt sen jälkeen muuallakin, esim lämmityslaitteelle meneviin letkumutkiin rintapellissä, pakosarjan lähellä nekin.
|
|
|
|
 |
SamiT
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 11.12.2020 23:31 |
Viestit: 367 Paikkakunta: Paimio
|
Jos palaneen auton merkki on Citroen, Peugeot tai BMW niin se mainitaan AINA uutisessa. Muuta jäävät useimmiten mainitsematta mitä nyt Mercedes-Benz täytyy joskus muistaa mainita.
2001 Citroën C5 2.0i SX Break 2003 Citroen C5 2,0i SX Berline 1999 Peugeot Partner Van 1999 Peugeot 306 HDI 1998 Peugeot 605 ST V6 Aut 1994 Peugeot 405 1,6 GLi 1990 Citroen BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 12.12.2020 02:21 |
Viestit: 5125
|
SamiT kirjoitti: Jos palaneen auton merkki on Citroen, Peugeot tai BMW niin se mainitaan AINA uutisessa. Muuta jäävät useimmiten mainitsematta mitä nyt Mercedes-Benz täytyy joskus muistaa mainita. Mutta sitten on myös valikoivan lukijan harha: ihminen huomaa sen mitä etsii, mutta jättää muut huomiotta. Täysin epätieteellinen koe, Google: palanut auto + merkki Citroen: 42600 Peugeot 56600 Mercedes: 61700 BMW: 82300 ja jokerina: palanut auto volkswagen: Noin 102000 tulosta, Audi 95800 tulosta. Tuosta on ikäviä seurauksia liikenteessä: jos autoilija etsii vain väistettäviä autoja, voi jäädä pyöräilijä täysin huomaamatta, vaikka katsoisi oikeaan suuntaankin. Tuosta psykologit ovat tehneet hauskoja testejäkin: Laske videolta syöttöjen lukumäärä, jonka valkopaitainen joukkue tekee toisilleen. Sinun tulee olla tarkkaavainen ja ottaa huomioon sekä heitetyt syötöt että maan kautta ponnahtavat syötöt. https://www.youtube.com/watch?v=vJG698U2Mvo
|
|
|
|
 |
IJN
|
Viestin otsikko: Re: Voi voi, taas yksi Sitikka vähemmän Lähetetty: 02.01.2021 19:05 |
Viestit: 982
|
|
|
|
 |
|
|