Painopiste poikkeuksellisen edessä ja kovera takalasi joka tehostaa halittua sivuvirtausten irtoamista parantaa suuntavakavuutta. Tämä korostuu vielä farkussa jossa pidempi akseliväli sivuperäsinefekti on hoidettu raa'alla takapäähän keskittyvällä sivupint-alalla. Mutta olen vahvasti sitä mieltä että useat sitikan farkut on vakaampia ajettavia, mutta ei takapaksin johdosta vaan jäykemmän tukivarsien laakeroinin johdosta. Man kokemuksen (mieltymyksen) mukaan CX, XM ja Xantia ovat farkkuina parempia ajaa, ei pelkästään suuntavakavuuden osalta. Samaa ei voi sanoa C5-malleista joissa sama laakerointi mallista riippumatta. Cx,Xm ja xantia farkkujen takatukivarren laakerit ovat joustavuudeltaan noin tuplaten jäykemmät kuin sedanien. Tämä tarkoittaa sitä että sivuttaisvoimat pystyvät vääntämään pyörää huonommin pois oikeasta asennosta. Tämä voi olla osatotuus, toinen on se että "tyhjillää" kulkevat farkut kuormittaa suurempaa laakeria vähemmän ja säilyttää paljon pidempään pienen välyksensä (mieluiten negatiivisen..) Diravi ihana autobahnilla

, jäätyneissä loskaurissa ja etupyörän pudotessa kovassa vauhdissa maantien pientarella asfaltilta. Tunnoton liukkaalla. Liukkaalla uraisella tiellä kapeampi takapää hakee kokoajan kun pyörät menee eri korkeudella uran reunaa keulaan verrattuna. Kompromissiton ratkaisu jota rakastan.