Ehkä voisi olla myös oven johtonipussa joku johto poikki tai tietysti samassa piirissä joku muu liitos ja olisikohan tuossa anturointi jossain sulakerasian alla olevassa älyssä, mutta johtosarjojen muovikuoret olivat monessa automerkissä ongelmallisia kestämään taivuttelua ja erityisesti kovettuvat Suomen pakkasessa, kun kuori katkeaa, niin sen jälkeen pääosin taivutus tapahtuu yhdessä kohdassa ja kupari katkeaa siitä. Tämän jälkeen tutkisin lukkoyksikköä (jos ovikytkin on integroitu sinne?).
Tuolta löytyy joku versio kytkentäkaaviosta, tuon mukaan oven lukossa kytkin ja kytkin maadoittaa BSI:lle menevän johdon, eri johto eri ovissa, pinnien numeroita ei tuosta oikein erota... (BSI on sisätilassa oleva sulakerasia ja sen sisällä piirilevyllä oleva älyboksi)
https://frenchcarforum.co.uk/forum/view ... p?p=7040385212 ja 6202 on ilmeisesti lukot kytkimineen, mutta kun sivusta ja kuva UK, niin lienevät nurin päin kuin Suomessa? Ja johdotusten numerotkin voivat erota juuri noilta osin, kun siellä kuski istuu apukuskin puolella....
... ja hetkinen, minkäköhän auton mahtaa edes olla, kun eikös siellä ole neljän oven lukot?
Osanumeroiden selityksiä voi kaivella jostain Citroen/pösö kaaviosta, vaikka tuolta:
http://www.autoelectric.ru/auto/peugeot ... agrams.htm