|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
happo
|
Viestin otsikko: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 13:07 |
|
|
Siis, mikä on hyvä paikka huollattaa Sitikkansa Kuopiossa. Hartikainen on ok, mutta merkkihuoltona kalliin napsakka. Autosompaan en enää mene edes pakon edessä. Kuulin, että Autosomman edellinen pätevän oloinen huoltopäällikkö olisi lähtenyt johonkin pienempään firmaan, mutta minne? Onko tietoa?
|
|
|
|
 |
|
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 13:19 |
|
ei Kuopiossa, mutta lähellä, Siilinjärvellä on Su-Ju Team. http://www.sujuteam.fi/
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
|
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 13:19 |
|
|
Savon Autokorjaamo Kelloniemessä tais olla toi mihin Somman kaveri lähti jos en väärin muista.
SuJulla Siilinjärvellä on tullut itse käytettyä, tuntee hyvin myös hydemystiikan ja homma toimii.
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
|
HOTO
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 14:33 |
|
|
|
|
 |
|
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 14:39 |
|
HOTO kirjoitti: Autohuolto Partanen Aimo Ky Haapaniementie 17, 70620 KUOPIO Luotettavaa ja osaavaa työtä....asiantuntemusta erityisesti citikoista... Aimo on kuulema lopettanut vuoden vaihteessa. Nyt samalla paikalla Kari Mertanen pitää pajaansa. Kuulema Pösöjä paljonkin huoltaneena sanoi, että "hydrauliikkaan en koske, mutta muut työt hoituvat". Olen pari kertaa käyttänyt Xantioitani Karilla ja hyvin homma hoituu. Miinuksena tuossa yhden miehen firmassa on tietenkin pitkät jonot. Nopeaan apuun on siis etsittävä jokin toinen paikka.
|
|
|
|
 |
|
amikutoseeni
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.05.2010 14:56 |
|
happo kirjoitti: Autosompaan en enää mene edes pakon edessä Minulla on kyllä ihan hyvät kokemukset myös Autosompasta, sekä varaosa- että korjaamopuolelta. Iisalmessa on sitten Autohuolto Röytio. Osaavaa toimintaa.
Ami 6 1962 * 2CV6 Spécial 1986 * Saxo 1.4i SX automatic 2000 * Berlingo 2.0 HDi Spacelight 2002 * C6 3.0 HDi Exclusive 2012
|
|
|
|
 |
|
happo
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 21.05.2010 12:51 |
|
|
Savon Autohuollosta löytyi se Autosomman entinen kaveri. Pihassa oli useita Sitikoita korjausta odottamassa. Onnistuu kuulemma kaikenlaiset korjaukset, myös hyde-hommat. Kiitos tiedoista, erityisesti Xantipalle. On se hyvä kun tämmöinen vertaisapu toimii täällä netissä!
|
|
|
|
 |
|
HOTO
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 22.05.2010 16:05 |
|
Tirehtööri kirjoitti: HOTO kirjoitti: Autohuolto Partanen Aimo Ky Haapaniementie 17, 70620 KUOPIO Luotettavaa ja osaavaa työtä....asiantuntemusta erityisesti citikoista... Aimo on kuulema lopettanut vuoden vaihteessa. Nyt samalla paikalla Kari Mertanen pitää pajaansa. Kuulema Pösöjä paljonkin huoltaneena sanoi, että "hydrauliikkaan en koske, mutta muut työt hoituvat". Olen pari kertaa käyttänyt Xantioitani Karilla ja hyvin homma hoituu. Miinuksena tuossa yhden miehen firmassa on tietenkin pitkät jonot. Nopeaan apuun on siis etsittävä jokin toinen paikka. jaa tätäpä en tienny...viimeksi viime syksynä käytin autoani siellä....no pitänee vaikka mielenkiinnolla käyttää tuolla sujulla siilinjärvellä seuraavaks....
Citroën BX 19 GTi 16V 1992 Citroën BX 16 TGi 1993 " keltamusta "
http://www.youtube.com/watch?v=UiCsisTDN5I ( Ei Heikkohermoisille )
|
|
|
|
 |
|
Monsieur
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 28.02.2011 11:16 |
|
Kuopiossa on myös Vianorin autohuolto, joka tuntuu pelaavan hyvin ainakin Tampereella Fordin ja Citikan kanssa. Tiedä sitten muualla Suomessa, ketjuilla luulisi ainakin laitteiden olevan viimeisen päälle. Käyttäjästä sitten riippuu, mikä on lopputulos. Vianor Kuopio
Laatuautoon laaturengas Äänettömät kitkarenkaat m.nokianrenkaat.fi Uunisepät
|
|
|
|
 |
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 01.03.2011 14:15 |
|
|
Täältä myös yksi ääni Savon Autohuollolle, pari kertaa olen nyt vitosen siellä käyttänyt, kun Ami lopetti.
Tosin hyvä paja on myös Amin entisissä tiloissa, kuten naapuri tuolla aiemmin kertoikin. PSA asiantuntemusta löytyy.
|
|
|
|
 |
|
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 01.03.2011 14:37 |
|
|
Kun kerran kehumaan alettiin, niin minäkin annan kiitosta ja kehuja Savon Autokorjaamolle. Muutamia kertoja olen siellä Xantioitani huollattanut/korjauttanut kun tässä ketjussa kyseistä paikkaa suositeltiin. Kehut eivät ole olleet aiheettomia.
Hyvin ystävällisesti minua on aina palvellut myös Autosomman varaosamyynti.
|
|
|
|
 |
|
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 01.03.2011 18:13 |
|
Tirehtööri kirjoitti: Kun kerran kehumaan alettiin, niin minäkin annan kiitosta ja kehuja Savon Autokorjaamolle. Muutamia kertoja olen siellä Xantioitani huollattanut/korjauttanut kun tässä ketjussa kyseistä paikkaa suositeltiin. Kehut eivät ole olleet aiheettomia.
Komppaan, minäkin olen siirtynyt tän pajan asiakkaaksi.
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
|
kariseija11
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 30.09.2011 08:38 |
|
Xantippa kirjoitti: Tirehtööri kirjoitti: Kun kerran kehumaan alettiin, niin minäkin annan kiitosta ja kehuja Savon Autokorjaamolle. Muutamia kertoja olen siellä Xantioitani huollattanut/korjauttanut kun tässä ketjussa kyseistä paikkaa suositeltiin. Kehut eivät ole olleet aiheettomia.
Komppaan, minäkin olen siirtynyt tän pajan asiakkaaksi. Moi! Paljonkos tuo firma laskuttaa tunnilta? Lähiaikoina on edessä ohjaustehostimen hydeputken korjaus, vuotaa satunnaisesti. Edullisinta olisi varmaan irrottaa putki itse ja marssia hydekorjaamolle. Mikähän firma Kuopiossa tekee hydeputkien korjauksia?
|
|
|
|
 |
|
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 30.09.2011 12:28 |
|
kariseija11 kirjoitti: Moi! Paljonkos tuo firma laskuttaa tunnilta? Muistelisin, että 60€/h. Käy kysymässä paikan päällä hinta-arviota työlle. Monen homman ovat tehneet nopeammin kuin mitä merkkiliikkeen ohjeajat olisivat olleet.
|
|
|
|
 |
|
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.10.2011 09:39 |
|
|
Tietääkö paikalliset, missä voi säädättää ohjauskulmat Kuopiossa? Merkkiliikkeet ja Vianor ainakin, mutta onko muita paikkoja? Hinnat tietysti myös kiinnostavat, jos niistä on kerrottavaa.
|
|
|
|
 |
|
Hujane
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 20.10.2011 14:51 |
|
|
Ainakin Puijon Autohuolto,löytynee oppimestarinkadulta,vai mikä se nyt onkaan lähellä leväsen shelliä....
|
|
|
|
 |
|
harrykka
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 22.10.2011 14:21 |
|
|
timantti-team kelloniemessä..edullinen ja osaava yleishuolto
|
|
|
|
 |
|
wide
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 29.06.2012 08:10 |
|
|
Autosommasta lähtenyt kaveri laittoi pystyyn oman firman joka on juurikin tuo savon autokorjaamo. Kannattaa kuitenkin muistaa se että ruuhka paineessa sielläkin on usein harjoittelijoita/opiskelijoita yms. halpatyövoimaa. Omistaja itse kyllä hoitaa hommat asiallisesti ja tuntee sitikat perin pohjin, mutta ei ehdi joka paikkaan jolloin pahimmassa tapauksessa korjausvastuu jää täysin kokemattomien harteille. Onneksi takuu pelaa sen muodossa että tämä firman ainoa sitikka asiantuntija sitten paikkailee muiden mokia, mutta jos haluat auton kerrasta kuntoon kaikkineen osineen ja mutterit loppuun asti kiinnitettynä niin varmista kuka sitä alkaa korjaamaan siinäkin firmassa.
|
|
|
|
 |
|
JuhaVee
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 22.11.2017 15:53 |
|
Moro Tovi mennyt tästäkin keskustelusta mutta herätellään kuitenkin eli onkos noita pikkukorjaamoja vielä olemassa täällä kuopiossa jossa on sitikka guruja korjailemassa nuita ranskan ihmeitä?
Mitäs silloin rassattiin kun ei ollut autoja...hevoskärryjäkö?! Citroen Xantia 2.0i -97 Saab 9-5 2.0 se -99 Saab 900 2.2i 3d -92
|
|
|
|
 |
|
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 22.11.2017 20:36 |
|
|
SuJu on Siilissä, Kuopion tilanteesta ei oikein hajua...
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
|
peltipolvi
|
Viestin otsikko: Re: Missä hyvä Citroen-huolto Kuopiossa ? Lähetetty: 23.11.2017 20:11 |
|
|
Kari Mertanen jatkaa edelleen, paja on siellä Haapaniemen voimalan lähistöllä. Savon autokorjaamo on lopettanut, harmi.
Volvot V70/V50 exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
|
|
|
|
 |
|
|