Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vaikeeta on!
ViestiLähetetty: 25.03.2025 17:58 

Saada täältä enää vastausta,taitanut suurin osa vanhoista guruista saanut tarpeeksi nyky diipadaapasta,voih että kaipaan vanhaa msn pohjaista patonkia.

Iso mies ja pienet sitruunat.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Vaikeeta on!
ViestiLähetetty: 25.03.2025 18:30 

Profiili WWW
Älä muuta virka.

Poissa

ViestiLähetetty: 26.03.2025 15:37 

jotunen kirjoitti:
Saada täältä enää vastausta,taitanut suurin osa vanhoista guruista saanut 8-) tarpeeksi nyky diipadaapasta,voih että kaipaan vanhaa msn pohjaista patonkia.

Älä nyt hätäile.. ei ne gurutkaan joka päivä näitä selaa.. olihan tuolla ihan ohjeetkin mitä tehdä..
Toki helpottaa kun on Gurut pikavallinnassa puhelimessa hädän sattuessa.

Poissa

ViestiLähetetty: 26.03.2025 17:21 
Käyttäjän avatar

kyllä selaa , mutta ei viitsi lähtee jauhamaan soopaa jossa ei ole mitään järkee .
sotketaan sitikan tekniikka +tankkailut poliittisiin asenteisiin joilla ei ole muuta perustetta kuin oma asenne erityisesti kaikkeen mikä on tai tulee itäisiltä mailta .

Poissa

ViestiLähetetty: 27.03.2025 05:49 

Itsekkin täältä parviälyä hakenut monesti turhaan :x

Poissa

ViestiLähetetty: 27.03.2025 07:21 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kyllähän täältä apua saa, mutta vaikuttaa aika typerältä alkaa ruikuttamaan jos sitä ei satu heti tulemaan :roll:

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 27.03.2025 07:53 
Käyttäjän avatar

kokemjne kirjoitti:
kyllä selaa , mutta ei viitsi lähtee jauhamaan soopaa jossa ei ole mitään järkee .
sotketaan sitikan tekniikka +tankkailut poliittisiin asenteisiin joilla ei ole muuta perustetta kuin oma asenne erityisesti kaikkeen mikä on tai tulee itäisiltä mailta .

Peukutan

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

ViestiLähetetty: 27.03.2025 18:36 

Ei se ole ongelma, jos sivustolla on yksi ketju, jossa keskustellaan politiikasta.

Ongelma syntyy vasta sitten, jos politiikkaa aletaan levittää kaikkiin ketjuihin ja politisoidaan koko sivusto.

Ei yksi ketju riitä pitämään kokonaista sivustoa hengissä, mutta ihan kivan lisän kävijämääriin voi yksikin ketju tuoda. Ja politiikastakin voi keskustella ihan fiksusti: kannustaa heitäkin osallistumaan keskusteluun, jotka ajattelevat asioista eri tavalla kuin itse.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.03.2025 08:26 
Käyttäjän avatar

Tulihan se sieltä. :lol:

Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa

ViestiLähetetty: 29.03.2025 19:52 

jotunen kirjoitti:
Saada täältä enää vastausta,taitanut suurin osa vanhoista guruista saanut tarpeeksi nyky diipadaapasta,voih että kaipaan vanhaa msn pohjaista patonkia.

Ilmeisesti kuitenkin sait useitakin vastauksia, eikä edes kovin mkotaa päivää kestänyr, en tiedä tavoititko toisessa ketjussa huhuilemaasi ECUn ohjelmoitsijaa, mutta niitä ei kai kovin montaa ole ollut ikinä (eikä kai KSN.n aikaan edes ollut olemassa) tai nykyisin aktiivisia, ja sen ketjun nimimerkki plagukin taitaa harvemmin kirjoitella palstalle, silloin kannattaisi ehkä mieluummin kokeillä yksityisviestillä (jos vastaanottajalla vain sattuu olemaan toimiva mailihälytys).

Varmaan Suomessa muitakin ECU-harrastajayksilöitä on, mutta ei minun tiedossa, pääkaupunkiseudulla oli yksi yritys joka teki kaikenlaisia koodauksia ECUihin, mutta se on jo lopettanut(ainakin teho-ohjelmoinnit), eikä ne tietysti ilmaisia ole ja useat vaadittavat työkalut/ohjelmistot/muutokset voivat olla myös hieman epämääräisiä lain silmissä yrityskäyttöön?

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ]