Cikatti kirjoitti:
Kyllä tässä toteutui human factor reikäjuustoteoria. Se yksi tietty reikä ei saa koskaan mennä läpi asti. Kyllä tässä ihan oikeasti munittiin, kunnolla. Joudun käymään itse näitä läpi työssäni ja aina nuo reikäjuustot joissa on reikä läpi asti on estettävissä.
Turvalliset varmistukset voivat olla moninkertaisia ja se lähtee jo simppelisti koulutuksesta jolla tutkitaan se ensimmäinen reikä.
Juu minäkin ex.työmaalla noita turvallisuusasioita jouduin/sain käydä läpi...ja kiskoliikennettä juurikin. Mutta enpä ole vielä semmosta työtä nähnyt, enkä varsinkaan sellaisia turvallisuusohjeita, joissa ei sattuisi koskaan mitään...tai poissulkisivat sattuman mahdollisuuden. Kaikki on mahdollista ja sitä riskiä on aika hankala poistaa

Eli elävässä maailmassa reikien lukumäärä on ääretön...
Edit: lisäisin vielä, että rautateillä lumihommatkin pitää tehdä turvallisesti (muuten niitä ei kannata tehdäkkään) joten ei ihme, että myöhästymisiä sattuu...ja toiset saa taas aihetta valittaa...