Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: xara pikasso
ViestiLähetetty: 06.03.2010 20:58 

olen kaupoissa 01 hdi pikassoon, mitähän pitäs tarkastaa ennen kättelyä? penkin lämmittimet tuskin toimii mut samasen väliä...kytkin ja jakopää rempat tehty.hinta on sovittu 3500e korsumäen auto pyytää 9900e vastaavasta.paikallinen sanonta kuuluu..."miksi ostaa uusi auto kun korsumäeltä saa käytetyn samaan hintaan" :lol:

c5 2,0td 03..cx c-matic 78..bx gt 85..bx td 89..bx 90 1,6..xsara picasso 1,8 01...
Poissa

Viestin otsikko: Re: xara pikasso
ViestiLähetetty: 06.03.2010 21:22 
Käyttäjän avatar

no täytyyhän autojobbareidenkin jollain elää :lol: :lol:

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 06.03.2010 22:20 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Mitä kokemuksia meillä on 3 picassosta vm. 2000- 2003 n.6 vuoden ajalta. Niin kampiakselinhihnapyörä menee jossain vaiheessa (n.160€), -00 vm. suli virtalukko pariin kertaan, Sitten asennettiin ralesarja sisätilanpuhaltimelle. Meni ennen suoraan virtalukon kautta. Uudemmissa on ralesarja vakioana. Etujarrulevyt on kulutustavaraa yllättävän usein. Vetarinstefat. Huonosta akusta seuraa huono hehkutus. Ajotietokoneen nappi viiksessä. Ja jotain pikkuvikoja vakionopeudensäätimessä. EGR venttiili jumittaa. Helmat edestä mennyt aika haperoksi jos kivet on hakannut massan rikki, vesi kulkee massan sisällä taakse päin ja hapattaa pelliä .Ja ne penkinlämmittimet

Mut nää kaik oikeastaan vaan kuluvia osia. Eli ei ihmeellistä tuu mieleen.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.03.2010 00:07 

egr =kirosana perkele...tulee poistaa aina tavattaessa.jos löytäs tuon keksiän pitäs hirttää se jostain ulokkeestaan...on se niin paska systeemi.. :twisted:

c5 2,0td 03..cx c-matic 78..bx gt 85..bx td 89..bx 90 1,6..xsara picasso 1,8 01...
Poissa

ViestiLähetetty: 13.03.2010 21:52 

no niin piacasso tuli taloon...näyttäs olevan melkonen ongelma selittää että auto on 9v ikänen ja melkein 300t ajettu ja makso 3500e huuli on ollu pyöreenä monella,kaikki luulee että se on uusi...ja mun pitää selittää korimalli on 11vuoden takaa.ilmeisesti on ollu aikaansa edellä.aina olen sanonut"niin kauan kun suomalaiset on ennakkoluulosia ja johdateltavia äälöitä niin minä ajan halvalla hyvällä autolla" :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 13.03.2010 21:55 
Käyttäjän avatar

mulla olis ollu just samanlainen HDi tyrkyllä

Poissa

ViestiLähetetty: 13.03.2010 23:15 
Käyttäjän avatar

arzi kirjoitti:
no niin piacasso tuli taloon...näyttäs olevan melkonen ongelma selittää että auto on 9v ikänen ja melkein 300t ajettu ja makso 3500e huuli on ollu pyöreenä monella,kaikki luulee että se on uusi...ja mun pitää selittää korimalli on 11vuoden takaa.ilmeisesti on ollu aikaansa edellä.aina olen sanonut"niin kauan kun suomalaiset on ennakkoluulosia ja johdateltavia äälöitä niin minä ajan halvalla hyvällä autolla" :lol:

Joo...meillä Pikatsu on pääasiassa rvan käytössä ja kun se - sentäs 7v ikäinen kuljin - tässä taannoin oli mulla ajossa sain heti töissä kehut "uudesta hienosta autosta". Toisaalta vaimo taas sanoi olleen mukava välillä ajella Xantulla "kun se menee näin" - ja teki kädellään semmoista sulavaa aaltomaista liikettä.... ;)

Volvot V70/V50
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
Poissa

ViestiLähetetty: 14.03.2010 23:53 
Käyttäjän avatar

Tämä kulunut talvi on kyllä meillä vain edesauttanut kilometrien lisääntymistä 'piksuun'.
Webastolla on ikkunat saanut sekä sisältä että ulkoa läpinäkyviksi ja tuo korkeampi korimalli (normi-xsaraan verrattuna) auttaa kummasti risteysalueilla nietosten yli tähyillessä. :)

Samalla autolla jo vuodesta -89 kesät / talvet!
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ]