Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Edullisin vaihtoehto hinausturvalle?
ViestiLähetetty: 03.02.2010 08:41 

Hei! Onko tietoa, mikä olisi järkevin/edullisin tapa vakuuttaa 15-vuotta vanha XM mahdollisesta matkan keskeytymisestä aiheutuvista kuluista? Lähinnä ajattelin hinauspalvelua, koska lukemani perusteella menee pahimmassa tapauksessa trailerihommiksi (ohjaustehostus, maavara, jarrut). Tietysti säännölliset huoltotoimenpiteet, mahdolliset korjaukset ajoissa jne. ovat tärkeitä, mutta koskaanhan ei voi tietää varmaksi... Kysyin vakuutusyhtiöstäni säästökaskoa, jonka hinnaksi sanottiin 590,-/v, joka kattaisi myös hinauspalvelun. Mielestäni kohtuuttoman kallis suhteessa auton arvoon... Näköjään myös auton ikä voi olla este hinausturvan saamiselle. :roll:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Edullisin vaihtoehto hinausturvalle?
ViestiLähetetty: 03.02.2010 08:53 

Autoliiton AL-turva, ei tosin käytännön kokemusta, valitusta on ilmeisesti kuulunut joillain toiminta-alueilla hitaudesta?
93 € (48+45)
http://www.autoliitto.fi/edut_ja_palvel ... -jasenyys/
Näppärä jos monta autoa/moottoripyörää, koska koskee kuskia ei autoa.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.02.2010 09:00 
Autoliiton täysturvajäsenyys: jäsenmaksu 48 + AL-turvajäsenmaksu 45 = 93 e / vuosi. Auton ikä ei ole enää palvelun saamiseksi Suomessa. Tuolla saat varmuuden, että matka jatkuu ilman mitään lisämaksua. Etu on hlökohtainen ja voimassa, olipa jäsen sitten liikkeellä moottoripyörällä, naapurin autolla tms. Vaikka bensa loppuisi, saat avun maksutta, maksat vain sulle tuodun bensan. Minä ainakin olen ollut tyytyväinen. Lisäetuna tulee vielä hyvä lehti, Moottori.Ulkomailla ajellessa on edelleen voimassa auton ikärasismi, eli yli ei ole voimassa jos auto on yli 15 v.
http://www.autoliitto.fi/jasenyys_ja_liittyminen/
PS liity mun kautta ;)

ViestiLähetetty: 03.02.2010 10:32 

Kappas keppanaa... kiitos vinkistä. Olen ollut jo n. 20 v AL jäsen, mutta on jäänyt tuo AL-turva huomaamatta :oops:
Laitoinkin heti anomuksen menemään ja liitin myös vaimon perhejäseneksi, jotta tuo AL-turva kattaa hänenkin autoilunsa :-D
Seuraavaksi sitten poistamaan tuo kallis lisäominaisuus ameiikanihmeen vakuutukselta...

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 03.02.2010 11:18 

"Vaikka bensa loppuisi, saat avun maksutta, maksat vain sulle tuodun bensan. Minä ainakin olen ollut tyytyväinen."

Onko noin päässyt käymään.

Autoliiton jäseniä ollaan tässäkin perheessä. Nuo tarjoamansa edut osuvat ainakin meidän kohdalla hyvin, vakuutukset Fenniassa ja asiaa suomenlahden yli isolla autolla muutamia kertoja vuodessa isolla autolla, edut kattavat moninkertaisesti jäsenmaksun.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.02.2010 11:29 
Kimi kirjoitti:
Onko noin päässyt käymään. .

Ei :D . Se on AL: markkinointipuheesta...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ]