Sitruunapatonki.fi http://www.sitruunapatonki.fi/forum/ |
|
C 5 koeajo http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=3813 |
Sivu 1/1 |
Kirjoittaja: | OFF722 [ 09.02.2010 22:21 ] |
Viestin otsikko: | C 5 koeajo |
Kävin tuossa ajelulla ostaakseni -- ei kolahtanut... kuinkas muilla on käynyt. |
Kirjoittaja: | maddis [ 09.02.2010 22:22 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Ei ole mullakaan koeajoilla kolissut. Onnellisesti päästy takaisin. ![]() |
Kirjoittaja: | HarzaR3 [ 10.02.2010 07:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Eipä oo mullakaan "kolahtanut", ajeltu jo pian 5 vuotta.... T Harri |
Kirjoittaja: | kaselin [ 10.02.2010 10:05 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Mites touhota kolisi? |
Kirjoittaja: | Tulsku [ 10.02.2010 10:22 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Kovasti mm. TM väittää, että C5 kolisee, ainakin taka-akselistosta. ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 10.02.2010 11:05 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Koeajamaan asti en ole itseäni saanut mitenkään motivoitua. Paperilla vaikuttavat C5 1 & 2 ihan asiallisilta peleiltä, mutta tosiasiassa eivät sitten taas jaksa kiinnostaa, eivät niin mitenkään... voi kun Xantiaa olisi tehty ainakin viisi vuotta pidempään. C5 3:n hinnat eivät sitten taas ole vielä tipahtaneet ostettavalle tasolle, mutta eivätköhän ne vielä siitä. |
Kirjoittaja: | valvoline [ 10.02.2010 12:06 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Itselle kyllä kolahti (siis C5 III). Erityisesti vaikutuksen teki etuistuimet ja kuskin työympäristö ajoasentoineen sekä ohjaus joka oli juuri minun makuuni.. Itsestäänselvyytenä pidän sitikassa mukavuutta, joten ei siitä sen enempää. Penkkien materiaali toisaalta oli ainakin koeajoautossa aivan hirveää, samanlaista mitä seateissa, volkkareissa ja muissa halvoissa surkimuksissa. Paksut palkit/leveä kynnys eivät iske, mutta ne ovat kaikissa nykyautoissa ongelma. |
Kirjoittaja: | jarruventtiili [ 10.02.2010 12:36 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
OFF722 kirjoitti: Kävin tuossa ajelulla ostaakseni -- ei kolahtanut... kuinkas muilla on käynyt. Mikähän korimalli C5 I, II vai III? Oma C5 II kolisee raivostuttavasti, koeajamani C5 III ei. |
Kirjoittaja: | cxtb2 [ 10.02.2010 12:47 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
C5 III:n perässä kannattanee mainita, oliko kyse hydejousista vai peltijousisesta... ![]() |
Kirjoittaja: | jpop [ 10.02.2010 13:16 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
laakeri kirjoitti: ... voi kun Xantiaa olisi tehty ainakin viisi vuotta pidempään... Ei muuta kuin Irakiin ostoksille ![]() |
Kirjoittaja: | OFF722 [ 10.02.2010 21:04 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Ajelimme kaikenmaailman töyssyt ja kolot. Se oli C5 III ja siinä oli XM:stä lainattu takalasi niin ja tietenkin hyde,,,, onko muitakin olemas... ![]() Oli se vähän mietittävä asia kun tuo exclusiivi on noin 40t € uutena ja joku Kamux kauppaa samaa 2008 mallista alle 20t €, hintapudotus on käytettyä suosiva. |
Kirjoittaja: | black_van [ 11.02.2010 00:10 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
c5 kolmosmallin koeajaneena pisnismalli,pari jääkaappia ja nahkaa ja kuusilovinen automaatti hydr jousin nii täytyy sanoa että olihan peli. Koeajolla maantielle ja olihan varsinainen reissupeli,ihmettelin kun hitaita edellä mut niin sulavasti meni c5 etten huomannut 140km,n vauhtia |
Kirjoittaja: | jarruventtiili [ 11.02.2010 10:21 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
OFF722 kirjoitti: Ajelimme kaikenmaailman töyssyt ja kolot. Se oli C5 III ja siinä oli XM:stä lainattu takalasi niin ja tietenkin hyde,,,, onko muitakin olemas... ![]() Oli se vähän mietittävä asia kun tuo exclusiivi on noin 40t € uutena ja joku Kamux kauppaa samaa 2008 mallista alle 20t €, hintapudotus on käytettyä suosiva. C5 III:ssa on vaihtoehtoina kaasunestejousitus ja rautajousitus. Kamuxin nettisivuilta en ainakaan löytänyt C5 III:sta alle 20 000 euron. Enkä myöskään autotalli.comista tai nettiauto.comista. Halvin löytämäni C5 III on 1.8 16v sedan Ambiance 22 900 eur - tämä malli on C5 III:sta kaikkein halvin versio rautajousilla, ovh 25 995 eur. Mitähän tarkoittaa XM:stä lainattu takalasi? |
Kirjoittaja: | Jouko [ 11.02.2010 10:38 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
jarruventtiili kirjoitti: Mitähän tarkoittaa XM:stä lainattu takalasi? Tarkoitti varmaankin CX:stä lainattu kaareva malli, kuten myös C6. |
Kirjoittaja: | Xari [ 11.02.2010 12:45 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
C5 III kiinnostavuutta eniten karsii se ettei autosta ole kuin yksi ostettava korimalli, sillä vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään ![]() ![]() Hintahan noissa on ihan sopiva, ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun Xantiasta pitää luopua ![]() |
Kirjoittaja: | laakeri [ 11.02.2010 12:51 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een.
|
Kirjoittaja: | Xari [ 11.02.2010 13:01 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
laakeri kirjoitti: Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een.Juu, toi vaan piti väkisin tehdä vajaaovisenakin kun niitä kuulemma ostetaan eniten saksanmaalla, no, BMW:ltä tulee vissiin 5-ovinen uuteen 500-sarjaan ja Audilta on vastaava jo tullut mut kait ne sitten on tarkoitettu ranskan markkinoille ![]() |
Kirjoittaja: | Gusse [ 11.02.2010 18:26 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Xari kirjoitti: laakeri kirjoitti: Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een.Juu, toi vaan piti väkisin tehdä vajaaovisenakin kun niitä kuulemma ostetaan eniten saksanmaalla, no, BMW:ltä tulee vissiin 5-ovinen uuteen 500-sarjaan ja Audilta on vastaava jo tullut mut kait ne sitten on tarkoitettu ranskan markkinoille ![]() Uusi 500-sarjan 5-ovinenhan on jo tullut, mallimerkiltään tosin GT. On muuten ruma malli. |
Kirjoittaja: | 2cvkimmo [ 11.02.2010 21:44 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Gusse kirjoitti: Uusi 500-sarjan 5-ovinenhan on jo tullut, mallimerkiltään tosin GT. On muuten ruma malli. Musta GT meni kadulla ohitse, on aikas suurikokoinen laite. Eikä se nyt niin _ruma_ ole, toisaalta kysymys herää "miksi"? |
Kirjoittaja: | Tulsku [ 11.02.2010 21:57 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Minäkin katsoin TM:stä, että yli viisi metriä pitkä. ![]() |
Kirjoittaja: | SusiXm [ 11.02.2010 23:37 ] |
Viestin otsikko: | Re: C 5 koeajo |
Kyllähän se hieman kolisi, miehen painosta. Eiku painostuksesta. Lähes kolme vuotta sitten, koeajon jälkeen piti tuo .. no, en sano.. keksintö hommata. Kolinaa on toki kuulunut sen jälkeenkin, tai ehkä enemmäkin narinaa. Takapäästä. Suurin osa narinasta minun suustani, kunnes sain Xm "Kultaisen Lahnan" alleni viime kesänä ![]() Siitä taisinkin olla vallan hyvilläni, ihan jopa julkisesti! Ja pääsin samaan lopputulokseen, kuin ennenkin: ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa ![]() Oli sitten vielä tarve ostaa eräs entiseni Xm takaisin, nyt on runsauden pula näistä ihanuuksista! No joo, taas muutamien taksikuljetuksien myötä totean Cfemmankin päihittävän monet monet "autot" ![]() |
Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |