Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

BX:n Mittaristovian hauskat puolet
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=4207
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  HOTO [ 28.03.2010 15:03 ]
Viestin otsikko:  BX:n Mittaristovian hauskat puolet

Hauskan vian tuo bx antoi mulle et toi vauhtimittari pitää hemmetin moista ääntä, kuva on viel ajalta kun oli kunnon pakkasia... eli tuo vauhtimittari heiluu ees takas kokoajan...vika korjattu mutta kerkesin hauskan kuvan ottaa mittaristosta

ei oo paha kierrosnopeus 200 km/h vauhdissa vaivaiset 3000 rpm 8D

Liitteet:
bxmittaristo.jpg
bxmittaristo.jpg [ 102.51 KiB | Katsottu 3706 kertaa ]

Kirjoittaja:  ealab [ 28.03.2010 22:37 ]
Viestin otsikko:  Re: BX:n Mittaristovian hauskat puolet

Hyvin on onnistunut lootan välitykset. Taloudellista kyytiä.

Kirjoittaja:  laakeri [ 29.03.2010 09:20 ]
Viestin otsikko:  Re: BX:n Mittaristovian hauskat puolet

Kannattaa tarkastaa vielä kerran kynkänlaakereiden, alapallojen, raidetangonpäiden ja tukivarrenpuslien kunto, ennen kuin polkaiset tuolla vaihteella kierrokset tuonne punarajalle :lol:

Kirjoittaja:  svc [ 29.03.2010 14:22 ]
Viestin otsikko:  Re: BX:n Mittaristovian hauskat puolet

Samaan malliin Saabilla keväällä 2007:
http://koti.mbnet.fi/svc/kuvia/99/24042007471.jpg
Aavikkovälitykset

Kirjoittaja:  laakeri [ 29.03.2010 23:29 ]
Viestin otsikko:  Re: BX:n Mittaristovian hauskat puolet

Kyllä huomaa citikan laadun tuossa... suappi tärisee paljon enemmän samassa vauhdissa näköjään 8-)

Kirjoittaja:  svc [ 30.03.2010 10:58 ]
Viestin otsikko:  Re: BX:n Mittaristovian hauskat puolet

laakeri kirjoitti:
Kyllä huomaa citikan laadun tuossa... suappi tärisee paljon enemmän samassa vauhdissa näköjään 8-)
Joskus vertasinkin eräällä toisella foorumilla Xantiaa ja 99:ä toisiinsa:
Lainaa:
"Jos Xantia onkin pitsistä nenäliinaa heiluttava ja hienostunut muskettisoturi, niin Saab 99 on tervalle ja valaanrasvalle tuoksahtava karski ja karvainen viikinkisoturi. Näiden kahden soturin välisen miekkailuottelun lopputulos voisi kuitenkin olla mikä tahansa."
;)

Saabin mittaristossa tuo vika johtui väärin kiinnittämästäni mittarin vaijerista, joka painoi sitä vaijerin pyörittämää magneettilevyä kontaktiin vastakappaleensa kanssa. Vaijerin bajonettiliitin mittarin takana ei ollut kääntynyt ihan loppuun asti. Perimmäinen syy oli kuitenkin se, että sen magneettilevyn laakerointi oli kulunut väljäksi.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/