Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tankkasin Korson Nesteellä
ViestiLähetetty: 26.02.2009 01:12 
Käyttäjän avatar

Haah! Omasta kannusta!
Osa porukasta tietää että en ota sen firman ketjusta edes ilmaa renkaisiin...

Tuli kokeiltua miten pitkälle CX TRD II menee tankillisella. Korson vesitornin kohdalla CX yskäisi kerran ja totesin että parempi heittää vapaalle ja antaa valua tohon Nesteen pihaan. Jätin auton käymään kierrätysjätekontin viereen ja meinasin tankata omasta kannusta ne 6 litraa jotka siellä oli mutta kävinkin lukemaan kierrätysjätekontin ohjetta koska alkaa nyrppiä se 40 litraa jäteöötä kotona. Ohjeet luettuani CX kaasutteli itsekseen ja sammui. Loistava ajoitus!

Tripissä luki 971 km

Täytyy sanoa että ei huono tulos 67 naftalitran polttamiseen viritetyllä CX:llä. Mun viritetty CX farkku Tbo, ilman väläriä kesti parhaimmillaan 600 km tankillisella.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Tankkasin Korson Nesteellä
ViestiLähetetty: 26.02.2009 09:28 

Aletaan palauttamaan sinne tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Pyydetään rahana pois. katoitko mikä oli halkopussin kurssi tällä viikolla?

Poissa

ViestiLähetetty: 01.03.2009 02:37 
Cikatti kirjoitti:
Haah! Omasta kannusta!
Osa porukasta tietää että en ota sen firman ketjusta edes ilmaa renkaisiin...

Saat ihan uteliaaksi. Miten Neste on loukannut sinua, kun et edes ota ilmaa renkaisiin sieltä? Niin ihan vaan siksi, että onko taustalla jotain sellaista, että minunkin olisi syytä karttaa Nestettä? Itse asiasssa tänään kävin Kylmäkosken Nesteellä kaffeella ja taisin tuhlata siellä vielä 80 senttiä lottoonkin.

ViestiLähetetty: 01.03.2009 08:03 

citrotar kirjoitti:
... tänään kävin Kylmäkosken Nesteellä kaffeella

Sama vika Rahikaisella. Muutamat kaffit siellä olen minäkin juonut, mutta en kylläkään tänään. Ja olenpa taitanut joskus jopa pentsiiniäkin ottaa, vaikka erittäin harvoin Nesteellä poikkean.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.03.2009 09:57 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
Ja olenpa taitanut joskus jopa pentsiiniäkin ottaa, vaikka erittäin harvoin Nesteellä poikkean.

Itse tankkasin torstaina Simolantien nesteellä 151 litraa dieseliä kokonaisedulliseen 0,999 e/l hintaan. Vertailun vuoksi tiistaina Nastolan ABC:llä litrahinta oli 0,929...

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.03.2009 13:16 
Käyttäjän avatar

Nesteen vastenmielisyys on liittynyt täysi Fortumiin. Nyttemmin on Neste ns irtaantunut Fortumista.
Neste = Fortumin edeltäjäyhtiö. Hyi olkoon!
Neste Oil, alkuaan Fortumin, nykyään suoraan Suomen valtion enemmistöomistama (50,1 %) öljynjalostus- ja markkinointiyhtiö. Ja hyi olkoon että valtiolla on liikaa näppinsä pelissä.

Sori Tane, halkopino unohtui tsekata. Pulloajatus on pirullisen hyvä. Tane, mun on pitänyt soittaa sulle mutta olen hävittännä numerosi. Olsi tärkee kysymys. Laitatko puh nron mun meiliin cikatti(mours)hotmail.com

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.03.2009 17:31 

RPekka kirjoitti:
r_a_n_u kirjoitti:
Ja olenpa taitanut joskus jopa pentsiiniäkin ottaa, vaikka erittäin harvoin Nesteellä poikkean.

Itse tankkasin torstaina Simolantien nesteellä 151 litraa dieseliä kokonaisedulliseen 0,999 e/l hintaan. Vertailun vuoksi tiistaina Nastolan ABC:llä litrahinta oli 0,929...

No ei olisi tarvinnut mennä luin Lavolaan niin hinta on jo 0,939 (Nesteen kylmäasema)

Poissa

ViestiLähetetty: 01.03.2009 17:58 
Käyttäjän avatar

Pablo kirjoitti:
RPekka kirjoitti:
r_a_n_u kirjoitti:

No ei olisi tarvinnut mennä luin Lavolaan niin hinta on jo 0,939 (Nesteen kylmäasema)

Kappas. No, firman korttiin ei ole tunnuslukua (ainakaan minulla) ja olisihan se ollut koko ajaminen huimalla 37 km/h huippunopeudellakin. 9 euron säästö hukkuu aika tehokkaasti jos sen saavuttamiseen käyttää puoli tuntia työaikaa.

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ]