Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uusinta tekniikkaa
ViestiLähetetty: 07.05.2010 21:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
"Jousitusjäykkyyden säätö vähentää korin kallistelua ja nyökkäilyä ja korin korkeuden säätö lisää tarvittaessa maavaraa sekä etenemiskykyä. Korin säätövara on etuakselilla 11 cm ja taka-akselilla 10 cm.
Suuret joustovarat pyöräkohtaisen säätyvän kaasunestejousituksen ansiosta mahdollistavat esimerkiksi ristiriipuntatilanteessa pyörien välille 63 cm korkeuseron ennen kuin jonkin pyörän ote irtoaa."

Ja vain Executive-malleihin! Kehitys kehittyy!

Mistä onkaan kysymys?



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusinta tekniikkaa
ViestiLähetetty: 11.05.2010 12:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7816
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
No sehän on Toyota Land Cruiser :)

Mutta eikös tossa ollut myös kierrejouset tai jotain vastaavaa, ei täydellisen sitikkamainen hydejousitus kuitenkaan?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: