"Jousitusjäykkyyden säätö vähentää korin kallistelua ja nyökkäilyä ja korin korkeuden säätö lisää tarvittaessa maavaraa sekä etenemiskykyä. Korin säätövara on etuakselilla 11 cm ja taka-akselilla 10 cm. Suuret joustovarat pyöräkohtaisen säätyvän kaasunestejousituksen ansiosta mahdollistavat esimerkiksi ristiriipuntatilanteessa pyörien välille 63 cm korkeuseron ennen kuin jonkin pyörän ote irtoaa."
Ja vain Executive-malleihin! Kehitys kehittyy!
Mistä onkaan kysymys?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Teuski
Viestin otsikko: Re: Uusinta tekniikkaa
Lähetetty: 11.05.2010 12:24
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
No sehän on Toyota Land Cruiser
Mutta eikös tossa ollut myös kierrejouset tai jotain vastaavaa, ei täydellisen sitikkamainen hydejousitus kuitenkaan?
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.