Itse Raidin kustannuksista en tiiä...
Mutta saadaksesi itsesi Australiaan ja takaisin lentäen kustannukset liikkuvat tonnin pahemmalla puolella.
1200 € - 1600 € on viime aikoina ollut menopaluu lentohinta. Suuri vaihteluväli riippuu siitä minkä lentoyhtiö yhdistelmällä menee.
Viimeksi kun katsoin Air China lennätti reilulla 1200 €:lla... (Ei tietty tuo Air China suomesta lähtien).
Kerran netistä tutkin niin tonnillakin ja jopa alle olis päässyt, kun olis Air Balticilla lentänyt Riikaan ja sieltä Bankokiin, mistä taas halpisyhtiöllä Australiaan.
Ja tietenkin tuossa kupissa painaa myös se mihin puolelle Ausseja menee... Itse katselin lentoja Sydney-Melbourne akselilla, koska ne ovat lähimpänä sydäntä.
Perth on täältä katsoen kuitenkin tuhansia kilometrejä lähempänä...
Itse Raidista... varmaan Aussi harrastajien sivuilta voisi saada yhteystietoja ja alat vaan kirjoittelemaan ja soittelemaan jollekin järjestäjälle/osallistujalle. Varmaan tarjoutuu ainakin pelkääjän paikka ellei jopa vuokrasätkä....
Tuolla on jopa foorumi sille perustettu:
http://www.2cv.com.au/forumdisplay.php/ ... -AustraliaItsellä on haaveena joku kerta viettää useampi kuukausi Ausseissa ja mikäs sen parempaa, kuin hankkia alle sätkä (HY:tä siellä lienee melkoisen vähän...) ja kierrellä sillä... ainakin osan matkaa.
Onhan siellä melkoisesti nähtävää.. vois eläkepäivät kierrellä eikä kaikkea näkis...