Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kävikö kukaan Imatralla viikonloppuna
ViestiLähetetty: 29.07.2010 16:41 

Siis kiinostiko ketään Imatranajojen näytösajot?

Tässä muutama kuva ajoista.
http://www.uutisvuoksi.fi/page.php?page_id=174

Itse olin paikan päällä molempina päivinä.

Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa

Viestin otsikko: Re: Kävikö kukaan Imatralla viikonloppuna
ViestiLähetetty: 29.07.2010 19:44 
Käyttäjän avatar

Jo vain. Hyvä meininki. Näytösajoksi vauhti oli huimaa, veikkaisin että nopeus oli yli kaksisataa pääsuoran päässä? Kymmeniä vuosia vanhoille mopoille kapealla, pomppuisalla ja paikatulla katuradalla se on melkoista menoa, varsinkin kun yleisö on melkein hipaisuetäisyydellä. Kilpapyörien eksoottinenkin tekniikka teki vaikutuksen varikkoalueella ja moottorien ääni oli musiikkia korville. Tosin suuren Ducatin startti kahden metrin päässä melkein ylitti kipukynnyksen ja tuntui kehossa asti.

Ajelin paikalle museorekisterissä olevalla GL-Hondalla jossa on, kuinkas sattuikaan, luotettava ilma-avusteinen jousitus.

Sunnuntaina iltapäivällä oli hauskaa seurata myös yleisön katu-uskottavia motoristeja mustissa, topatuissa ajoasuissaan kun lämpötila alkoi lähestyä kolmeakymmentä.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.07.2010 20:10 

Taisinpa pyöräsi nähdäkkin, parkissa siinä varikon portin vieressä? hieno oli Honda,

Juu vauhtia oli pääsuoralla se mitä X5 bemu etuautona kulki. Äänet mahtavia myös, kuten se kun Agostini ja read ajoivat peräkanaa.
Kahdenvuoden kuluttua uudestaan, minulla on matkaa pääsuoralle kotiovelta noin 2 kilometria.

Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa

ViestiLähetetty: 30.07.2010 20:46 
Käyttäjän avatar

Minun hopeanvärinen oli parkissa siinä liikenneympyrän vieressä. Joskus (vanhasssa) patongissa taisi olla juttua sitruunaukkeleiden ja -akkeleiden mopoiluharrastuksista. Millaiselle itse pörräilet?

Veteraaniralli on ollut usein ohjelmassani elokuun alussa, mutta tänä vuonna se taitaa jäädä väliin sattuneesta syystä.

Savonlinnassa järjestetään joka toinen vuosi Vauhtikisat heinä-elokuun vaihteessa. Eivät ne aivan Imatran veroiset ole, mutta kiinnostavat kuitenkin. Tervetuloa ensi vuonna Vauhtikisoihin!

Poissa

ViestiLähetetty: 30.07.2010 23:55 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
jjsalo kirjoitti:
Joskus (vanhasssa) patongissa taisi olla juttua sitruunaukkeleiden ja -akkeleiden mopoiluharrastuksista

Yritin hakea ja äkkiseltään tuli pari osumaa sekä uudesta että vanhasta patongista:

Vanhasta patongista: archive/browse.php?t=1&b=140605
Uudesta patongista: viewtopic.php?f=12&t=4255&hilit=mopo

Imatran ajoissa ei tullut oltua, mutta samana viikonloppuna ajettiin Nostalgiamotoristien Länsi-Uudenmaan Classic-ajo 2010, jossa tuli oltua Sahtivaarin kanssa. Linkin takana jokunen kuva asiasta kiinnostuneille.

Yksipuolaisen ratin takaa,

Visa-mies

visamies.wordpress.com
facebook.com/visamies
youtube.com/visamies
twitter.com/visamies
visamies.galleria.fi
Poissa

ViestiLähetetty: 31.07.2010 20:48 

Kyllä kävin kattomassa taas näytösajoja lauantaina, mutta tulin sillä Saksanmaalla tehdyllä kulkineella.Ne kolme Italian kulkinetta jäi talliin kun oli runsas sade lähdettäessä. Perimmäisenä on siellä tallissa se mielenkiintoinen harrastepeli MV Agusta 350 Sport.On siellä tullu käytyä jo 60-luvulla kattomassa Imatran ajoja kun on niin lähellä tuo Imatra.

Jumper -15, BX sport -86 ,Bmw R1250 RT -21, Moto Guzzi V11sport -00,Harley-Davidson MT350 - 94, Mv-Agusta 350 Sport -73. Mopo Hercules 623 Cross -84.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ]