|
Kirjoittaja |
Viesti |
torneol
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 05.05.2018 21:47 |
Viestit: 516 Paikkakunta: Sipoo
|
Poljin keskioluen takia fillarilla reilu 30 km. On vähän semmoinen ajatus, että jos olutta haluaa niin pyörällä haetaan eikä kahta kertaa samasta kylästä. Vielä voi muutaman kerran hakea niin, että selviää tolla about 30 km reissulla, sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa reissu pitenemään tai oluen juonti vähenemään  .
|
|
|
|
 |
Dsharrastelija
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 07:01 |
Viestit: 555 Paikkakunta: potsLojo
|
Kävin retkellä Kajaanissa hakemassa auton, samalla reissulla kävin Lahdessa morjenstamassa vinosilmää.
Liitteet: |

20180505_155456.gif [ 51.36 KiB | Katsottu 19694 kertaa ]
|
Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06 Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75 Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
|
|
|
|
 |
sätkävitonen
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 17:07 |
Viestit: 38 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Harrastemoottorin perän ratasvälykset säädetty uomiinsa briteistä talven aikana hankituilla osilla. Kyllä kelpaa lähteä vesille malliksi muille, kun vietetään kotikylän uusittavan vierasvenelaiturin avajaisia. 
Liitteet: |

MiniGulli2018.Gif [ 97.98 KiB | Katsottu 19586 kertaa ]
|
|
|
|
|
 |
torneol
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 20:42 |
Viestit: 516 Paikkakunta: Sipoo
|
Kah, aito nelilapainen merikyrpä  . Tuommoisen kyydissä sitä junnuna Saimaalla pörrättiin, kun kaverin faijan puuveneen perässä moinen roikkui. Uskollinen peli oli, ei ollut kovin ronkeli öljyn määrästä bensan seassa, kunhan sitä oli reilusti. Siinä oli vielä erillinen naru, joka aina kietaistiin magneeton päälle startatessa. Kyllä Seagull on hieno peli, ei turhaa kikkailua eikä muotoilun perässä ravaamista. Arvostan.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 21:09 |
Viestit: 1878
|
Kevätsilittelyä ja penslailua kakspyöräsiin.
Liitteet: |

IMG_3053.jpg [ 98.19 KiB | Katsottu 19498 kertaa ]
|
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
citrophoros
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 21:41 |
Viestit: 381 Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaan seutukunta
|
Keravan Kevätpolkaisu 2018 oli kuntopyöräilytapahtumakauden avaus Sipoossa su 06.05.2018.
Tämä on aina vastaus, missä kunnossa kroppa on talven sisätreenien jälkeen. Ei voi muuta todeta kuinka vanheneminen näkyy suoraan siinä mitä mittari näyttää. Sitä miettii, kehtaako lähteä noiden 20 vuotta nuorempien parissa vapaan nopeuden ryhmiin, kun tiedän oikein hyvin, ettei tässä iässä (50-v) vaan vauhti riitä vetämään ryhmää 35 km/h-keskinopeudella. Aurinkokansipyöräilyä; nolaa itsensä.
Puolen matkan jälkeen putosin ryhmästä ja yksinpyöräily tarkoittaa 3,5 km/h keskinopeuden alenemaa. Siksi on tiukka paikka pysyä kaikin voimin ryhmän peesissä.
Tiukka oli tuuli, jatkuva nopeus iltapäivällä 7 m/s. Omasta mielestäni kestän vastatuulta heikommin kuin mt-pyöräilijä keskimäärin.
Pelkäsin 33 km/h vetäjien ison ryhmän nappaavan minut ja näin kävikin 3 km ennen maalia, prkl. Ainakin 20 pyöräilijää ohitti kalkkiviivoilla.
Jos sydäninfarkti iskee, se on ekassa kovan rasituksen päivänä. Mittarin mukaan sykkeeni oli 98 % kovalla alueella eli HR > 80 % maksimista, erittäin kovalla 36 % eli HR > 90 % max.
Täällä hapannaama ajattelee, ettei enää lähtisi vapaan nopeuden ryhmiin, vaan tyytyä omaan, iän tuomaan fyysisen kapasiteetin heikentymiseen (-vaikeaa on!).
21 C4 PureTech 130 Shine 19 C3 Aircross 110 Shine 15 C4 Aircross 1,6i Sport Exclusive 12 C4 VTi 120 Exclusive 05 C4 1,6i 16v VTR coupé 03 C5 2,0i 16v SX berline 98 Xsara 2,0i VTS coupé 95 ZX 1,9i Volcane berline 93 BX GTI berline 91 Visa 14 TRS berline
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 06.05.2018 22:09 |
Viestit: 1717 Paikkakunta: Parainen
|
jptcool kirjoitti: Löysin työllä ja vaivalla pelleiltään ehjän ilmansuotimen kotelon Cx turbo1:een, jonka rapsuttelin puhtaaksi ja mustamaalasin sen alkuperäiseen sävyyn eli mustaksi. Ovat useimmat purkit ruostuneet pitsiksi tai jos sattumalta ehjiä, niin sitten väärän mallisia. Lisäksi vähän johtopäätöksiä ja uusia letkuloita haperoiden tilalle. Tarttis vähitellen saada tämä farkkuprojekti pois pukeilta, viimeksi leimattu 2009. Liitteet: farkusta turbo 2.jpg Savut otettu vihdoin ja viimein, hetken vain ampui putkeen, kun puolan johdot ristissä mutta vaihdon jälkeen alkoi tulla savua putkesta, öljynpaineet nousi ja kaikki liemet pysyy sisällä. Ehkä tämä liikkuu vielä tänä kesänä ihan omin voimin.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 10.05.2018 19:52 |
Viestit: 3148 Paikkakunta: Korpilahti
|
Sain poistettua naputuksen/rohinan/ylimääräiset äänet Xm:stä. Vähän sille tuntui perjantaina Hellsingin keikalla että olisi vetonivel leikkaamassa kiinni, ja hiljakseen myöhemmin samana iltana risteyksestä lähtiessä kuulosti kuin olisi alle jäänyt jotain metallista. Meinasin toki ensin vaihtaa vain ulkonivelen, mutta sepä paljastui erilaiseksi akseliltaan pari vuotta uudemmasta purettuun verrattuna. Ja minä kun luulin tietäväni että kaikkien automaattivaihteisten akselit/nivelet olisi samanlaisia, vaan näin sitä näemmä oppi taas jotain uutta...
Meni sitten koko akselin vaihtamiseksi, mielenkiintoinen pikku-urakka parkkiruudussa, ilman että vaihteistosta pääsee öljyä karkuun. Mutta tarpeeksi kun kallisti autoa, niin mitään ei tullut ulos, ja homman palkitsi koeajelulla havaittu äänettömyys siltä tienoolta...
Jännästi oli vaan suojakumin sisällä runsaasti vettä, ja ruostunutta metallijauhetta. Vastahan tuohon pari kesää sitten uuden suojakumin uusine rasvoineen vaihdoin, ja heti oli paikat ruosteessa. Ja väljyyttä oli heti useamman nivelen tarpeisiin tuossa yhdessä...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Eeska91
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 10.05.2018 20:31 |
Viestit: 217 Paikkakunta: Oulu
|
Vähän puihojen paikkaa vaihtelin ja sain kun sainkin kaikki hilut kiinni  Ei anna laittaa kuvia koska kuulemma liian isoja : https://aijaa.com/j4wr4t
Citroen C5 2L HDi 136 -09 perhevankkuri, Ford Mondeo Mk3
|
|
|
|
 |
Janne L
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 10.05.2018 22:28 |
Viestit: 725
|
citrophoros kirjoitti: Keravan Kevätpolkaisu 2018 oli kuntopyöräilytapahtumakauden avaus Sipoossa su 06.05.2018.
Tämä on aina vastaus, missä kunnossa kroppa on talven sisätreenien jälkeen. Ei voi muuta todeta kuinka vanheneminen näkyy suoraan siinä mitä mittari näyttää. Sitä miettii, kehtaako lähteä noiden 20 vuotta nuorempien parissa vapaan nopeuden ryhmiin, kun tiedän oikein hyvin, ettei tässä iässä (50-v) vaan vauhti riitä vetämään ryhmää 35 km/h-keskinopeudella. Aurinkokansipyöräilyä; nolaa itsensä.
Puolen matkan jälkeen putosin ryhmästä ja yksinpyöräily tarkoittaa 3,5 km/h keskinopeuden alenemaa. Siksi on tiukka paikka pysyä kaikin voimin ryhmän peesissä.
Tiukka oli tuuli, jatkuva nopeus iltapäivällä 7 m/s. Omasta mielestäni kestän vastatuulta heikommin kuin mt-pyöräilijä keskimäärin.
Pelkäsin 33 km/h vetäjien ison ryhmän nappaavan minut ja näin kävikin 3 km ennen maalia, prkl. Ainakin 20 pyöräilijää ohitti kalkkiviivoilla.
Jos sydäninfarkti iskee, se on ekassa kovan rasituksen päivänä. Mittarin mukaan sykkeeni oli 98 % kovalla alueella eli HR > 80 % maksimista, erittäin kovalla 36 % eli HR > 90 % max.
Täällä hapannaama ajattelee, ettei enää lähtisi vapaan nopeuden ryhmiin, vaan tyytyä omaan, iän tuomaan fyysisen kapasiteetin heikentymiseen (-vaikeaa on!). Lopettaisit itsesi ja suoritustesi mittaamisen ja katsoisit minkälaisia maisemia ja taloja reittiesi varrella on. Pysähtyisit lenkin aikana ihmettelemään asoita ja kävisit puolessa välissä pitkällä kahvilla. Muistat myös hengittää ja haistella. Voin suositella. Mahdollisimman pitkälle ja lujaa yritin minäkin aikani mutta totesin sen täysin järjettömäksi tavaksi yrittää nauttia mistään. Silti ajan edelleen hiilikuituisilla pyörillä koska niiden nautittavuus pysyy vauhdeista ja kunnosta huolimatta. Sykevyö jäi ensimmäisenä. Tänä vuonna en mittaa edes kauden kokonaiskilometrejä tai liikunnan määrää ja laatua yleensäkään. Tunteella ja vain lonkalta vedettynä.
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 11.05.2018 07:28 |
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
|
Alkua lehtikuusikannon polttamiselle. Porasin 35mm:n vintiläterällä* n.40cm:ä syviä reikiä pystystä, 4-5 kpl, samoin alakylkiin. Ilmakanaviksi reikien pohjille. Sytytys sytnesteellä. Siitä valkia siirtyi pohjalle ja alkoi palaa mukavasti, pyörteillen. Yötä vasten sammutin. Jatkan kohta. *Tässä oli 500W:n sähköpora kovilla.
|
|
|
|
 |
Reino Ranskanleipä
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 11.05.2018 09:01 |
Viestit: 199 Paikkakunta: Hämeenlinna
|
>*Tässä oli 500W:n sähköpora kovilla.
Hirsitalossa kun asun,porailin seinään ehkä vähän liian pienellä AEGllä reikää seinään.että saa verkkokaapelia viereiseen huoneeseen läppärille ,alkoi pukkaamaan toimintasavuja jäähdytysaukoista.No ei siinä mitään kyllä reikä tuli tehtyä,mutta joutui sittemmin uuden koneen hankkimaan.
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 06:49 |
Viestit: 2136
|
VW Caravelle Coach TD -90, joka oli seisonut samoilla sijoillaan 15v, parin tunnin herkistelyn jälkeen lähti käyntiin. Polttoaineena 15v vanhaa dieseliä, eikä edes mainittavaa savutusta, koska palokunta ei tullut paikalle! Kävi yllättävän siististi, mutta jarrut ja kytkin tarvitsee pientä huoltoa ennen katsastukseen menoa? On ennen asiat ollut paremmin, kun tuollakin pärjätty kaikilla 51kw teholla? 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 09:07 |
Viestit: 1878
|
Tiedä siittä onko ollut paremmin, mutta ainakin erilailla. Ihan sympaattiset muistot itselläni tuollaisesta -90 "tölkistä" raksapakuna. Kun ei muistele niitä kaikkia vaihdettuja kansia, turboja ja vaihdelaatikoita. Puhumattakaan tehokkaasti ruostuvasta korista. Muusta tehosta ei kyseisen laitteen kohdalla todellakaan kannata puhua. Olihan se Hiacen jälkeen ihan luksuspaku vikaherkkyydestään huolimatta, oikeasti. Uskalsi ajaa talvellakin.  edit: Uskalsi ajaa talvellakin, jos oli riittävästi vaatteita päällä, että pysyi nivelet liikkuvina. 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 10:16 |
Viestit: 1979 Paikkakunta: JKL
|
Veroilmoitus päivitetty ja laitettu eteenpäin ihmeteltäväksi...
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 10:31 |
Viestit: 1205 Paikkakunta: Turku
|
Janne L kirjoitti: Sykevyö jäi ensimmäisenä. Tänä vuonna en mittaa edes kauden kokonaiskilometrejä tai liikunnan määrää ja laatua yleensäkään. Tunteella ja vain lonkalta vedettynä. Samaa olen harrastanut jo vuosia. Ovesta ulos ja harrastamaan, ei mittailla mitään eikä vertailla. Jo nuorena tuli poljettua lenkkejä naapurikuntiin ihan huvin vuoksi, lähinnä toteamaan, ettei täälläkään mitään ole. Sellaista haahuilua. Samaten muut kuntoilut, ulos, metsään, altaaseen, baanalle tai mitä nyt haluaa tehdä ja sitten takaisin kotiin, kun väsyttää sopivasti. Mitä sain tänään aikaiseksi? Sain herättyä. Noh, eilen sain aikaiseksi sitikkahommat siihen malliin, että pitää alkaa oikein listasta katsomaan, että vieläkös siinä oli jotain tekemistä vai otanko jo kohta ajoon ja aloitan jousipallotestit.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 11:24 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Janne L kirjoitti: Sykevyö jäi ensimmäisenä. Tänä vuonna en mittaa edes kauden kokonaiskilometrejä tai liikunnan määrää ja laatua yleensäkään. Tunteella ja vain lonkalta vedettynä. Eiköhän jokainen harrastelija tee juurikin näin. Itseltä jäisi ainakin kaikki liikkuminen, jos sitä pitäisi erityisesti mitata. Teknisin väline lenkillä mukana on kodin avain. Äsken tuli käytyä tänä vuonna ensimmäisen kerran polkupyörää ulkoiluttamassa. Ei mitään tietoa matkasta eikä ajasta, mutta suunnistusseuran kisojen kilpailukeskusta tuli käytyä rakentelemassa tuossa jonkin matkan päässä.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 20:41 |
Viestit: 3148 Paikkakunta: Korpilahti
|
Jälleen Ranskan ja Brittien sekottelua...   Tommottis, eiliselle vähän jatkoa... Cx Sitikan flektit, vähän silputtuna, asettuivat aika kivasti paikalleen. Kehikkoakin piti elvyttää, kun oli toisen flektin ympäriltä päässyt pala katoamaan kolarissa. Sähkötkin on osaksi tehty, puhaltimilta releiden seutuville, releet ja anturi on vielä jossain jemmassa... Aika kivasti kyllä ilmaa liikkui kun kokeilin syöttää kummallekin sähköjä...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 22:22 |
Viestit: 2136
|
kaseva kirjoitti: Tiedä siittä onko ollut paremmin, mutta ainakin erilailla. Ihan sympaattiset muistot itselläni tuollaisesta -90 "tölkistä" raksapakuna. Kun ei muistele niitä kaikkia vaihdettuja kansia, turboja ja vaihdelaatikoita. Puhumattakaan tehokkaasti ruostuvasta korista. Muusta tehosta ei kyseisen laitteen kohdalla todellakaan kannata puhua. Olihan se Hiacen jälkeen ihan luksuspaku vikaherkkyydestään huolimatta, oikeasti. Uskalsi ajaa talvellakin.  edit: Uskalsi ajaa talvellakin, jos oli riittävästi vaatteita päällä, että pysyi nivelet liikkuvina.  Kuinka saatkaan aina yllätettyä minut auto maullasi! Entisenä Toyota kauppiaana muistan hyvin ajan, kun näitä "Tölkkejä" koitettiin epätoivoisesti tarjota vähintään kolmea päivässä vaihdossa Hi-Ace:hin, mutta olin antanut päällikön päiväkäskyn, ettei yhtä ainutta oteta ja taitanut olla yksi menestykseimpiä päätöksiä! Ostavalla yleisöllä on tietysti ihmeellisiä mieltymyksiä autojen suhteen, että niiden pitää täyttää tarkoitus, mihin ne suunniteltu, eikä opettaa ostajalle epäonnistuneen tekniikan havainnointia? Mukava kuitenkin, että olit kaikkiaan tyytyväinen hankintaasi! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 22:23 |
Viestit: 5626 Paikkakunta: Lahti
|
kaseva kirjoitti: Tiedä siittä onko ollut paremmin, mutta ainakin erilailla. Ihan sympaattiset muistot itselläni tuollaisesta -90 "tölkistä" raksapakuna. Kun ei muistele niitä kaikkia vaihdettuja kansia, turboja ja vaihdelaatikoita. Puhumattakaan tehokkaasti ruostuvasta korista. Faijalla oli joskus moinen työautona, katselin kun tölkki pukkaa ruostetta joka puolelta ja faija tuumasi siihen että 13 kuukautta vanha auto eikä mennyt ruosteviat mihinkään takuuseen + ne tekniikkamurheet, kuoppaan kun ajoi niin koko hökötys rämisi vielä 100m päässäkin, ja tälläisiä vielä joku harrastaa 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 12.05.2018 22:35 |
Viestit: 2136
|
Xari kirjoitti: kaseva kirjoitti: Tiedä siittä onko ollut paremmin, mutta ainakin erilailla. Ihan sympaattiset muistot itselläni tuollaisesta -90 "tölkistä" raksapakuna. Kun ei muistele niitä kaikkia vaihdettuja kansia, turboja ja vaihdelaatikoita. Puhumattakaan tehokkaasti ruostuvasta korista. Faijalla oli joskus moinen työautona, katselin kun tölkki pukkaa ruostetta joka puolelta ja faija tuumasi siihen että 13 kuukautta vanha auto eikä mennyt ruosteviat mihinkään takuuseen + ne tekniikkamurheet, kuoppaan kun ajoi niin koko hökötys rämisi vielä 100m päässäkin, ja tälläisiä vielä joku harrastaa  Niin ihmiset ovat ihmeellisiä ja näiden harrastajia taitaa maailmalta löytyä jopa muutama enemmän, kuin Citroen harrastajia ja nyt puhutaan vaan yhdestä mallisarjasta! Eihän se ruoste ollut suurikaan ongelma, kun alustaan oli alkujaan jo suunniteltu öljyvoitelu. Tämä yksilö on lähes ruosteeton alustaltaan ja epäilen sen alkavan jopa pysyvän nyky liikenteen tahdissa Porchen turbo moottorilla? Hyde jousitusta siihen ei ole tarkoitusta edes laittaa, vaikka jotku ovat sen mukavuuden puolesta puhuneetkin, mutta alustasarja jolla sen saa tiputettua tonttiin kyllä! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.05.2018 19:44 |
Viestit: 1717 Paikkakunta: Korpilahti
|
MustaKuukkaan näin kesäkelien kunniaksi kesägummit alle, jotenkin alkoi tuntumaan, ettei ennen syksyä tartte nastoja 
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.05.2018 20:48 |
Viestit: 4072 Paikkakunta: Eteläkärki
|
Uudet tuoreöljyvoitelun letkut Yamahan perämoottoriin. Seuraavaksi pitäisi pultata moottori kiinni Busterin perään ja ei kun vesille.
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
Northstar
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 22.05.2018 21:44 |
Viestit: 1417 Paikkakunta: Porvoo
|
Baylinerin ensi käynnistys veneen isohkon peruskunnostuksen jälkeen.On se vaan IHANA tuo Chevyn 350cid pikkulohkon ääni.. Äänimaailma parhaimmillaan kun seisoo uuden uimatason keskellä,jolloin sivulta puhaltavat neljän tuuman "Hormit"antavat kolmiulotteisen,lähes quadrofonisen syvyysvaikutelman.. 
"Sell the house Sell the cars Sell the kids I am not coming back"
|
|
|
|
 |
|
|