Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 234/236 [ 5895 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 30.04.2022 19:31 

Viestit: 471
Paikkakunta: Huittinen
Kasasin 2cv4 vaihdelaatikon, ai hitto mut monta kertaa meinas usko loppua ylemmän akselin ja rattaiden paikalle saamisessa :shock:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 30.04.2022 22:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2450
Paikkakunta: Päijät-Häme
Pyöriikö se oikeaan suuntaan? :lol:



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 01.05.2022 04:23 

Viestit: 471
Paikkakunta: Huittinen
Kaapelimies kirjoitti:
Pyöriikö se oikeaan suuntaan? :lol:

Toivottavasti :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.05.2022 22:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 349
Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaan seutukunta
Ei tänään, vaan eilen aamuna.

Karttapäivitys 12.0.0.0 autooni matkalla Turkuun. Myös Venäjä ja Kaukasuksen valtiot.
Vasta Kumilan kulmilla Vt9 (Valkeakoskelta) kaikki Euroopan kartat tuli päivitettyä, muistaakseni päivämäärällä 09.02.2022. Sinne asti auto ei sallinut edes vaihtaa radioasemaa. Joo, en käytä näitä musiikin virtauspalveluita.

Tämäkään päivitys ei tehnyt Suomen tiestön nopeustietoja relevanteiksi.
Kyllä ihmetyttää, kuka on tahallaan välittänyt PSA:lle tämän muokatun datan? Venäläiset hakkerit? PSA:n tuotteiden suomalainen vihaaja? 80 km/h nopeusrajoituksella Yt3041:llä olen nähnyt C4:n ehdottavan 20 km/h nopeutta! Tai taajama-alueella 50 km/h ehdottaa 80 km/h hyväksyntää.

Olen tällä palstalla aiemminkin kirjoitellut, kuinka C3 Aircrossilla (edellinen autoni) nopeustiedot Norjassa, Ruotsissa, Virossa ja Latviassa ovat oikein, mutta Suomessa kuin arvalla arvottuja.

Alkuviikosta onnistunut hallintajärjestelmän päivitys. Mitään muutosta en havainnut tällä kertaa.
Eniten toivoisin sadetunnistimen päivitystä - on liian herkäksi säädetty. Käytän C4:ssa vain kahta kaikkein epäherkintä asentoa viidestä. Silti kevyellä tihkusateella ykkösasennossa herkästi lähtee pyyhkimään koko ajan ja tämä on kovin ärsyttävää. Usein en sitten käytä koko pyyhintä tästä syystä lainkaan. Protestina idiotismille.



21 C4 PureTech 130 Shine
19 C3 Aircross 110 Shine
15 C4 Aircross 1,6i Sport Exclusive
12 C4 VTi 120 Exclusive
05 C4 1,6i 16v VTR coupé
03 C5 2,0i 16v SX berline
98 Xsara 2,0i VTS coupé
95 ZX 1,9i Volcane berline
93 BX GTI berline
91 Visa 14 TRS berline
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 25.07.2022 02:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Kehutaas ny tänne kun tuli niin hyvä mieli päivän rempoista... Wingiin uudet tupit = mattopuukolla veke ne jonkun asentamat vaahtomuovihötöt, jotka ajat sitten tuli kirittyä kasaan mailateipillä korvaantui vulkanoituval putkiteipilä. Nyt on hyvä tuntuma.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 25.07.2022 12:31 

Viestit: 5267
Paikkakunta: Lahti
citrophoros kirjoitti:
Olen tällä palstalla aiemminkin kirjoitellut, kuinka C3 Aircrossilla (edellinen autoni) nopeustiedot Norjassa, Ruotsissa, Virossa ja Latviassa ovat oikein, mutta Suomessa kuin arvalla arvottuja.


No eikös ne oikeastikin vedetä täällä arvalla, mitään tolkkuahan niissä ei ole.



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 25.07.2022 23:03 

Viestit: 2949
Xari kirjoitti:
citrophoros kirjoitti:
Olen tällä palstalla aiemminkin kirjoitellut, kuinka C3 Aircrossilla (edellinen autoni) nopeustiedot Norjassa, Ruotsissa, Virossa ja Latviassa ovat oikein, mutta Suomessa kuin arvalla arvottuja.


No eikös ne oikeastikin vedetä täällä arvalla, mitään tolkkuahan niissä ei ole.


Nopeusrajoitukset Suomessa asetetaan tieteellisellä tarkkuudella ja äärettömällä huolellisuudella.

Kun vihoviimeisen pikkukylän läpi ajaa joku päissään tai pilvessä melkein kahta markkaa ja tappaa parhaassa tapauksessa vain itsensä, niin tapahtuneen perusteella turvallisuuspuute korjataan laskemalla nopeusrajoitus viidestäkympistä neljäänkymppiin.

Vähän epäselvää tosin on, kuinka tämä toimepide vaikuttaa: eihän siinä lähes kahden markan vauhdissa pirukaan ehdi liikennemerkkejä lukemaan.

Läntisellä valkoisenlähteentiellä laskivat nopeusrajoituksen kuudestakympistä viiteenkymppiin. Jos se kuuskymppiä on tuolle tielle liian vaarallinen nopeus, haluan välittömästi haastaa oikeuteen henkilön, joka tuon tienpätkän nopeusrajoituksista vastaa: hänhän on kaksi vuosikymmentä aiheuttanut mulle ties kuinka valtavaa vaaraa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 26.07.2022 16:17 

Viestit: 5267
Paikkakunta: Lahti
pvalila kirjoitti:
Nopeusrajoitukset Suomessa asetetaan tieteellisellä tarkkuudella ja äärettömällä huolellisuudella.

Kun vihoviimeisen pikkukylän läpi ajaa joku päissään tai pilvessä melkein kahta markkaa ja tappaa parhaassa tapauksessa vain itsensä, niin tapahtuneen perusteella turvallisuuspuute korjataan laskemalla nopeusrajoitus viidestäkympistä neljäänkymppiin.


Sitä kun siihen 50 hiljentää keskellä yötä sen rajoituksen takia joka siihen 15v sitten lopetetun kyläkoulun vuoksi joskus aikoinaan laitettiin :evil:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 03:03 

Viestit: 2949
Xari kirjoitti:
pvalila kirjoitti:
Nopeusrajoitukset Suomessa asetetaan tieteellisellä tarkkuudella ja äärettömällä huolellisuudella.

Kun vihoviimeisen pikkukylän läpi ajaa joku päissään tai pilvessä melkein kahta markkaa ja tappaa parhaassa tapauksessa vain itsensä, niin tapahtuneen perusteella turvallisuuspuute korjataan laskemalla nopeusrajoitus viidestäkympistä neljäänkymppiin.


Sitä kun siihen 50 hiljentää keskellä yötä sen rajoituksen takia joka siihen 15v sitten lopetetun kyläkoulun vuoksi joskus aikoinaan laitettiin :evil:


"Kyläkoulut ovat kuolevaisia mutta nopeusrajoitukset ikuisia" :lol: :lol: :lol: :lol:

Täällä Virossa koulujen ja päiväkotien kohdalla on käytössä rajoituksia, jotka ovat voimassa vain tiettyinä kellonaikoina.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 15:05 

Viestit: 5267
Paikkakunta: Lahti
pvalila kirjoitti:
Täällä Virossa koulujen ja päiväkotien kohdalla on käytössä rajoituksia, jotka ovat voimassa vain tiettyinä kellonaikoina.


Vastaavia on kyselty joskus tännekin, olikohan itse liikenneministerin vastaus että meidän lainsäädäntö ei salli tälläisiä, ei voida totetuttaa, meillä on siis päättäjiä jotka ei tiedä miten lakeja muutetaan, tehdään asiasta ensin eduskunta-aloite, pyydetään siihen lausuntoja vähän joka puolelta ja sitten siellä isossa salissa painellaan nappuloita, jos JAA-nappeja on paineltu tarpeeksi paljon meillä on lopputuloksena laki joka sallii määräaikaisen rajoituksen.

Tämähän on tietysti vaikeaa ja lähes mahdotonta, kelloakaan ole kaikilla autossa, kalenteria vielä harvemmalla, mutta miten hitossa pysäköintiä voidaan sitten rajoittaa päivän ja kellonajan mukaan :shock:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 19:49 

Viestit: 2949
Xari kirjoitti:
pvalila kirjoitti:
Täällä Virossa koulujen ja päiväkotien kohdalla on käytössä rajoituksia, jotka ovat voimassa vain tiettyinä kellonaikoina.


Vastaavia on kyselty joskus tännekin, olikohan itse liikenneministerin vastaus että meidän lainsäädäntö ei salli tälläisiä, ei voida totetuttaa, meillä on siis päättäjiä jotka ei tiedä miten lakeja muutetaan, tehdään asiasta ensin eduskunta-aloite, pyydetään siihen lausuntoja vähän joka puolelta ja sitten siellä isossa salissa painellaan nappuloita, jos JAA-nappeja on paineltu tarpeeksi paljon meillä on lopputuloksena laki joka sallii määräaikaisen rajoituksen.

Tämähän on tietysti vaikeaa ja lähes mahdotonta, kelloakaan ole kaikilla autossa, kalenteria vielä harvemmalla, mutta miten hitossa pysäköintiä voidaan sitten rajoittaa päivän ja kellonajan mukaan :shock:


Jos se kaiken maaiman nappien painaminen tuntuu liian vaikealta, niin kaupasta saa ostaa sellaisia liikennemerkkejä, jotka näyttävät eri aikaan eri nopeutta. Niitä tosin tavataan laittaa lähinnä tuonne Kehä ykköselle, mutta antaisivathan ne ihan uutta elävyyttä myös jonkin kuolleen koulun edustalla.

- Niihin voisi vaikka ohjelmoida jonkinlaisen Tokio by night -moden: se voisi olla kuolleessa kylässä yön ainoa valopilkku nyt, kun Bernerin uudistus sammutti sen taksin katolla vilkkuvan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 20:20 

Viestit: 2949
Tuli eilen harjoitettua pimeässä ajamista. Monelle tämän palstan lukijalle pimeällä ajo ei liene harvinaista toimintaa, mutta mä en ole vuosikausiin ajanut autolla yöaikaan katuvalojen ulkopuolisella alueella.

Ajankulukseni pohdiskelin siinä sitten ikuista väittelyä aktiivinen turvallisuus vs passiivinen turvallisuus. Yhdeksääkymppiä täällä Baltiassa lähinnä ajaa saa ja tiet ovat verraten suoria: ei niin helkkarin huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustettuja autoja olekaan, etteikö niitä ajo-ominaisuuksien puolesta ajoradalla pysty pitämään. Mutta hirvet hirvittivät Pekkaa: sellaisen jos konepellille noukkii, niin siitä tulee kyllä pipi ja paha mieli muutakin kuin sille sarvipäälle. Minusta niin väliä, mutta kyydissäni olivat tytär ja rakas silkkiterrierimme Ola eli kaksi ihan oikeasti merkittävää olentoa.

Parempaakaan turvataktiikkaa kun en keksinyt, niin ajelin enimmäkseen toisen auton peesissä. Toki hirvi ehtii kahden auton väliin juosta, mutta oletettavasti suurin riski on jonon ensimmäisellä ajoneuvolla. Aika on tosiaan muuttanut miestä: nuorena vähensin hirvikolarin todennäköisyyttä sillä, että ajoin metsäteitä niin helv*tin kovaa, etteivät hirvet ehtineet eteen hypätä. :roll:

Nuoruus ja hulluus, sanotaan. Ja toisaalta sanotaan, että hyvä nuoruus on sellainen, josta selviää hengissä (itse ja muut).


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 21:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Liippaat hyvin läheltä syytä, miksi aikanaan vaihdoin kotoa nuorena opitusta Citroënismista takaisin kotoa lapsena opittuun Saabismiin. Faija käänsi takin 1989 kun BX GTi tuli, ajoi sen jälkeen vain citikalla.

1) Tuli hankittua koira ja citikalla ei ollut 2000-luvun alkupuolella yhtään kiinnostavaa farkkua (iso koira = pakko olla farkku)
2) Saabilla oli 9⁵
3) Sitten tuli toinenkin koira ja pari muksua (molemmat kotiutettu laitokselta Saabilla, kuten minut ja sisarukseni)
4) Muksujen myötä alkoi kiinnostaa, että näkee eteensä myös pimeällä ja jos/tai/kun se sarvipää päättää liftata kyytiin niin en halua sitä matkustamoon
* bonus 5) Näin kuvat avo-Saabista (OG93) jolla oli ajettu hirvikolari. Kuvat oli ottanut kuljettaja tapahtumapaikalla. A-pilari ja tuulilasinkehys oli hieman mutkalla.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.07.2022 23:33 

Viestit: 5267
Paikkakunta: Lahti
pvalila kirjoitti:
Jos se kaiken maaiman nappien painaminen tuntuu liian vaikealta, niin kaupasta saa ostaa sellaisia liikennemerkkejä, jotka näyttävät eri aikaan eri nopeutta. Niitä tosin tavataan laittaa lähinnä tuonne Kehä ykköselle, mutta antaisivathan ne ihan uutta elävyyttä myös jonkin kuolleen koulun edustalla.

- Niihin voisi vaikka ohjelmoida jonkinlaisen Tokio by night -moden: se voisi olla kuolleessa kylässä yön ainoa valopilkku nyt, kun Bernerin uudistus sammutti sen taksin katolla vilkkuvan.


Tietäen maamme köyhyyden ja sen mihin kaikkeen parempiin kohteisiin autoilijalta kupattua rahaa pitää laittaa niin jos vaan pistetään joku nuorisokriminaaliryhmä repimään ne turhat rajoitusmerkit ylös maasta, pari-kolme angstista teiniä kun nuoruuden innolla vähän aikaa vääntää niin kyllä irtoaa, ja mistä mä taas tämänkin tiedän :roll:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 28.07.2022 09:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1110
Ostin eilen traktorin, International 824:n pohjalta rakenneltu rujohko ilmestys. Isolla Mersun koneella.



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 28.07.2022 12:15 

Viestit: 2949
sitikkaporo kirjoitti:
Ostin eilen traktorin, International 824:n pohjalta rakenneltu rujohko ilmestys. Isolla Mersun koneella.


Tuollainen?
https://konedata.net/traktorit/internat ... l-553-824/


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 28.07.2022 21:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1110
pvalila kirjoitti:
sitikkaporo kirjoitti:
Ostin eilen traktorin, International 824:n pohjalta rakenneltu rujohko ilmestys. Isolla Mersun koneella.


Tuollainen?
https://konedata.net/traktorit/internat ... l-553-824/


Alunperin 824, mutta Leylandin konepeitolla, etuakseli on hiukka erilainen (onneksi tehostettu ohjaus) ym ym.



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 31.07.2022 22:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7601
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Berlingosta hajosi startti, vaihdoin uuden. Olihan ahdasta...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C5 2.0HDi 163 A Tourer '12|C5 2.0HDi 163 A Tourer '11|Dyane 4 '74|
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 20.08.2022 15:16 

Viestit: 166
Paikkakunta: Tuusula
Heinäkuun viikonloppuina tuli puserrettua uudet tolpat molempiin autoihin. Ensikertalaiselle meinasi olla ylivoimainen työ, mutta taas todistettiin miten suuri on työkalujen rooli. Iso kiila, moska, hyvät jousipuristimet, pulttipyssy, ulos vetäjiä, ilman noita ei olisi hommasta tullut mitään.
Vielä kiitokset sille jollekin joka vihjaisi että AeroMotorsilta tilattuna saa osat huomattavasti edullisemmin kuin Suomesta.

KuvaKuva
Kuva



Xsara Picasso 1.8 2005 250tkm
Xsara Picasso 1.6 HDI 2007 350tkm
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 20.08.2022 20:00 

Viestit: 928
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
Käytiin vaimon kanssa lähimetsässä tarkistamassa että tuleeko puolukkaa ja tulee sitä, myös mustikkaa oli hyvin metsässä vielä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.08.2022 15:18 

Viestit: 166
Paikkakunta: Tuusula
Takaiskarit käyttikseen, huvin ja urheilun vuoksi. Kiinnostavaa, että varsin iäkkään näköiset edelliset vaikuttaa ominaisuuksiltaan edelleenkin hyviltä - timmit ja tiukat. Voisikohan nuo olla peräti alkuperäiset (2005 / 225tkm)
Kuva
Kuva
Kuva



Xsara Picasso 1.8 2005 250tkm
Xsara Picasso 1.6 HDI 2007 350tkm
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 25.09.2022 10:59 

Viestit: 495
Myytyä sitikan. Ja ostajia oli jonoksi asti.. 5min myynti ilmoituksesta 10-15 soittajaa joista 3-4-5 näkemättä ostajaa..
Ja pyynti oli 30-50% enemmän kuin täällä myynnissä ollessaan…


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 25.09.2022 18:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3115
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Myytyä, ja ostettua auton. Vanha Range lähti, C8 tuli tilalle. Eri henkilöiden toimesta kuitenkin. Harvinaisemmalla kolmen istuttavalla takapenkillä jopa...

Jospa tuolla taas pesue siirtyisi jonkin aikaa...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 26.09.2022 20:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7601
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Sain Dnepriin koneen paikoilleen ja käyntiin kampiakselin vaihdon jälkeen.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C5 2.0HDi 163 A Tourer '12|C5 2.0HDi 163 A Tourer '11|Dyane 4 '74|
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi
ViestiLähetetty: 27.09.2022 23:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Vaihdoin käyttikseen sisäilman aktiivihiilisuodattimet eli "raikkarit". Aiemmin antanut merkkihuollon hoitaa määräaikaishuollossa mut nyt huomasin YouTubesta, ettei se olekaan mikään "amerikantemppu". No ei ollut, eipä ei. Ainakaan sen reilun satkun väärti mikä tuosta on laskulle kirjoitettu.

Takaluukun kansi auki, lattian kovalelypohja ulos nostamalla, akun miinusnapa irti 10mm avaimella, 7 kpl (kaikki samallla!) T20-kannalla olevia ruuveja auki (3/verhoilu, 4/kotelo), molemmat suodattimet alas, uudet tilalle ja edellämainitut toimenpiteet takas toisinpäin.
Mitään ei mennyt rikki. Kaikki irtosi helposti ja meni takaisin paikalleen yhtä tukevasti kuin olivatkin. Me like. 8-)

edit: Raikkarien vaihto merkkihuollossa maksaa n. 220€. Original raikkarit 80€ (40€ kpl). Työlle jää siis 140€. Vaihtoon kului 10 min rauhallisesti tehden.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 234/236 [ 5895 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: