Kone näyttäisi olevan GS:stä, laatikko ilmeisesti Uralista. Että silleen.
2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Jouko
Viestin otsikko: Re: Sivuvaunu 2CV
Lähetetty: 04.09.2010 07:36
Eki kirjoitti:
Siinähän ne tärkeimmät kommentit jo olivatkin. En voi itsekään muuta todeta kuin
zX-files
Viestin otsikko: Re: Sivuvaunu 2CV
Lähetetty: 04.09.2010 10:25
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Rekkarin ja tarakalla olevan tyttöystävän perusteella brittikuljin, jolloin lullan kuuluu olla vasemmalla puolella eli tuo moottoripyörää muistuttava puolikas on se jolla kuskun tulisi istuskella ohjastamassa. Bensatankki on Dnepristä. Keula ei ole neukku. Kardaani tuosta löytyy, mutta rungon takaosa ja takapyöräntuenta eivät ole neukkua. Myöskään perävälitys ei näytä neukulta. Vaihteiston tulkintaan kuva on siitä kohtaa liian tumma.
Nythän mää tiiän mitä teen kun rättikatto on kutistunu (eikä uutta kestävää punaista tunnu saavan mistään): kutistan rättärinkin!
2cvkimmo
Viestin otsikko: Re: Sivuvaunu 2CV
Lähetetty: 12.09.2010 12:45
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
Arkistosta kaivamani Citropolis-lehti vuodelta 1999 tiesi kertoa, että runko ja laatikko ovat Uralia. Keula on itse tehty, vanne jostain prätkästä ja varustettu kahdella BX:n levyllä. Tarvittava hydrauliikka on penkin alla. Takavanne on Sätkästä. Laitetta voi ajaa normaali-istuimelta mutta myös 2CV-kabiinista.
Voin skannata artikkelin halukkaille, jos kiinnostus on kovaa.
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.