Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Alpolta
ViestiLähetetty: 14.09.2010 21:07 

Viestit: 8
Kyllä .....!!!!
Citikka on makee :lol: :lol:
Sanoo: Toista vuotta citikoinu ja oon kyllää tytyväinen.......


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Alpolta
ViestiLähetetty: 14.09.2010 21:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
Voisi aloittaja opetella laittamaan makeen oikean linkin



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Alpolta
ViestiLähetetty: 14.09.2010 21:52 

Viestit: 8
:roll:
Olen nääs yllättyny,, siitä viime talavesta.
Luulin nääs ettei itikan laiskan tuntuinen startti jaksa pyöräyttää tota kaks litroo
kääyntiin (jääköön ny h pois), niin kyllä viime talavenakin testihin joutu ja lähti
käyntihin, vaikka ei se aina sitää lämpöö saanu.
Sitempä kysynkii, et onkos toi sitikka ainu mailmassa ja Suomessa joka tiel pärjää, eli teillä.
Ihimettelijä:?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Alpolta
ViestiLähetetty: 15.09.2010 07:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
alka kirjoitti:
kyllä viime talavenakin testihin joutu ja lähti käyntihin, vaikka ei se aina sitää lämpöö saanu.
Ei kai sellaista ehjää ottomoottorillista autoa olekaan, mikä ei ainakaan Etelä-Suomen talvessa (maks. -35 °C) lähtisi käyntiin ilman esilämmitystä. Itäautoissa, varsinkin kaukoitäautoissa voi toki asia olla toisinkin, niihin en ota kantaa...



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Alpolta
ViestiLähetetty: 15.09.2010 08:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
nimen omaan itä -autot lähtevät hyvin pakkassessa . toisaalta noista kauko-idän ihmeistä en tiedä


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Alpolta
ViestiLähetetty: 15.09.2010 09:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
kokemjne kirjoitti:
nimen omaan itä -autot lähtevät hyvin pakkassessa.
No kyllä kieltämättä GAZ 66 lähti käyntiin keli kuin keli, kun vaan veti käsikaasun ja ryypyn täysille, pumppasi kaasua kymmenen kertaa ja sitten starttasi. Kuskin paikallakin (siinä lokasuojan päällä siis) istuessaan ja kättään sinne lähes selän takaa löytyvälle vaihdekepille sovitellessa pystyi kuvittelemaan samalla pakoputken päästä lähes kaaressa lentävän bensan. Toisaalta taas joitain Ladoja ja UAZ:eja ei meinannut saada käyntiin edes plussakelillä, vaikka kuinka starttasi sekä sähköllä että veivillä. Ovat kai laittaneet niihin siellä idässä sen verran naftit karburaattorit, ettei pääse bensaa valumaan mäntien päälle ihan lammikoiksi asti esilämmitysnuotiota tekemään... :mrgreen:



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: