ja vaatii rekisteröitymisen (nimi / sähköposti). Kaikkia malleja ei valikoimassa ole.
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
svc
Viestin otsikko: Re: Arvio auton vaihtoarvosta
Lähetetty: 25.09.2010 10:55
Heh. -97 ZX:lle hinta löytyy mutta ei -99 Xantialle. Ei ole "riittävästi vertailuaineistoa". Aika kohdalleen osui tuo ZX:n arvo omaan arvioon verattuna.
Hyvä apuväline hinnan arviointiin. Kävin kysymässä autoliikkeestä mitä maksaisivat C5 2002 360 000km ajetusta diesel farkusta vaihdossa uuteen sitimaasturiin. Kauppias sanoi että kyllä näin siististä autosta 2500 euroa voidaan hyvittää. En nyt niin hirveästi ollut kuvitellut vanhasta hyvitettävän mutta jäi nyt kaupat tekemättä. Itse olin kuvitellut jotain neljää tonnia vanhan hinnaksi.
Lemon
Viestin otsikko: Re: Arvio auton vaihtoarvosta
Lähetetty: 26.09.2010 12:27
Minä en luovu Zeksistäni tuohon hintaan, laskuri pitäköön omat laskelmansa ja minä oman arviointini! On ne niin kaukana toisistaan!
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.