Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ihan etuperin koivuun
ViestiLähetetty: 26.10.2010 23:04 

Viestit: 53
Paikkakunta: joensuu
Marjamatkalla sattu eteen metsäautotiellä puoltoista kilometriä pitkä öljyraita ,alkoi nyppylällä olevasta
kivestä.Jälkeenpäin sain kuulla ,että kun öljyvalo syttyi niin auto seis ,ja kännykällä apua paikalle.
Apu tuli ja hinausköysi väliin ja ei kun menoksi. No hinattavan auton kuski jostain syystä rupes raplaamaan
virtalukkoa ja sai ohjauslukon päälle.Hinaaja oli käsittänyt että oltiin lähtövalmiita ja lähti vetämään .
Pyörät linkussa ohjaus lukossa, liikkeelle ja koivu sopivasti linjalla .Öljynvaihdon lisäksi tuli myös peltihommia.
Tarina ei kerro mitä tuossa sitten keskusteltiin?Että silleen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ihan etuperin koivuun
ViestiLähetetty: 27.10.2010 00:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 308
Ei mennyt ihan putkeen tuo reissu.
Omassa perheessä yksi öljypohjavaurio muistissa, poika opetteli ajamista just tuollaisella syrjäisellä tiellä ja kun näki kiven keskellä tietä niin tietenkin jarrutti. Taisi olla vauhtiakin... no sehän tietenkin niiaa keulan vielä alemmaksi ja siihen tipahti öljyt. Onneksi ymmärsi olla jatkamatta matkaa ja vaurio oli korjattavissa.



2CV -65 "Poppaloora"
XM V6 -91 "Madame P"
Suzuki Savage LS650 -90 "Ieva"
Royal Enfield diesel -67 "Einari"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ihan etuperin koivuun
ViestiLähetetty: 27.10.2010 07:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Joskus jouduttiin siirtämään kaverin 626:n pihalta talliin pienen homman muuttuessa isommaksi. Kulkinetta ei voinut kuitenkaan käynnistää enää sillä hetkellä ja talliin pääsemiseksi piti ensin nousta loivaa ylämäkeä pihan keskeltä tielle. Ei muuta kuin naru 626:n perän ja tehotykin Suzuki Swiftin välille. Kaikki valmista ja Swiftillä nykäisy. Tielle päästiin, mutta alkoi ihmetyttää, mitä se kaveri siellä 626:ssa puuhaa, kun näyttää lähenevän ojaa aika vauhdilla, no ei muuta kuin pelit seis. Oli kaveri unohtanut rattilukon kokonaan, eikä ehtinyt saada avaimia käsiin ajoissa ja hyppäsi vain jarrupolkimen päälle, mutta eihän se tuntunut missään, kun kaikilla 70 hevosvoimalla nykäisi :mrgreen:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ihan etuperin koivuun
ViestiLähetetty: 27.10.2010 09:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2643
Paikkakunta: Päijät-Häme
laakeri kirjoitti:
Joskus jouduttiin siirtämään kaverin 626:n pihalta talliin pienen homman muuttuessa isommaksi. Kulkinetta ei voinut kuitenkaan käynnistää enää sillä hetkellä ja talliin pääsemiseksi piti ensin nousta..

No ei se varmaan ajoasentoon ois noussut vaikka miten pitkään ois kaasutellut siinä paikallaan? :lol:



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ihan etuperin koivuun
ViestiLähetetty: 27.10.2010 11:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Kaapelimies kirjoitti:
No ei se varmaan ajoasentoon ois noussut vaikka miten pitkään ois kaasutellut siinä paikallaan? :lol:
Jaa väitätkö, ettei muka 2.0 GT:n pakoputkesta tule riittäväst painetta nostamaan perää ilmaan? :lol:



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: