Croisette kirjoitti:
Kohta pitäisi saada lähtemään pari Geesun kopan raakiletta, ja ehkä yks rellu, ja CX myös, on vaan tuo Vesilahti niin kaukana kaikkialta, että onni on jos saa jonkun ilmaiseksi hakemaan, saati jotta vielä rahaa saisi auton koreista. Noh pitänee haalia nurkista painavampaa metallirompetta mukaan, josko sit joku tulis noutamaan

.
Täh? Onko tuossakin toiminnassa sitten eroja eri kulmakuntien välillä? Ei täällä ainakaan ole poikittaista sanaa sanoneet, kun olen lähinnä olevalle Kuusakosken yhteistyökumppanille soittanut autojen raadoista. Päivän parin sisään on pihasta häipynyt, vaikka olen myös ilmoittaessani sanonut, ettei asialla minun puoleltani ole mitään kiirettä.
Täältä tuo noutomatka on lähes kolminkertainen vaikkapa Vesilahdelta lähimpään Kuusakosken vastaanottopisteeseen. Muuallehan noita rekisterissä olevia ei kannata lähettääkään, koska vain niistä saa romutustodistuksen. Liikennekäytöstä poisto ei ole rekisteristä poisto. Ei sittenkään, vaikka kilvet veisi konttorille. Asia eri, jos siitä romusta tehdään kauppa, eli tehdään kauppakirja. Mutta pistääkö romumies siihen nimensä?