
aloitetaan vaikka ruostepaikoista: akun alapuoliset pellit, helmakoteloiden sisäpuolet (pistää käden helmakotelon alle ja puristaa sormilla, meneekö läpi

) varsinkin etu ja takaosassa, tavaratilassa takalokasuojien takareuna, luukkujen ja ovien alareunat.
hydrauliikassa ruostuneet putket aiheuttaa harmia, varsinkin takana taka-akseliston päällä.
ekaksi hyvä tarkistaa, onko hydraulisäiliössä yhtään nestettä...
mekaniikkahan noissa on simpeliä ja toimintavarmaa, sähköissä yleisesti löytyy hapettumia liitoksissa, jos on seissy pitkään.
se pitää pitää mielesä, että jos ei ole hydraulipaineita, niin ei ole jarruja, jousitusta eikä ohjaustakaan

osia saa vielä kohtuu hyvin, jotain pisteosaa saa ehkä etsiä enemmän, ylennsä tulee hommattua toinen mahdollisimman samanmallinen varaosiksi
