Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Miksiköhän patonki ei toimi mun Operalla
ViestiLähetetty: 22.03.2011 23:38 

Noin viikko sitten Opera teki temput ja patongin yläreunaan ilmestyi kirjautumiskentät vaikka olin säätänyt kirjautumisen automaattiseksi. Näyttää kyllä, että olen kirjautuneena sisään (paikalla olevat rekisteröityneet käyttäjät), mutta jos koitan vaikka kirjoittaa viestiä niin kehottaa kirjautumaan sisään. Ja kun laittaa käyttäjätunnuksen ja salasanan niin patonki kertoo, että "Olet nyt kirjautunut sisään", mutta silti nuo käyttäjätunnus ja salasana -kentät on ylälaidassa eikä viestien kirjoittaminen onnistu vaan kehottaa kirjautumaan. Tänään kun taas kokeilin kirjautua niin sittenhän jo herjasi, että liian monta kertaa oot yrittänyt.
Tilasin uuden salasanan ja vaihdoinkin sen mutta eipä vaan onnistu. Firefoxilla ja Chromella patonki toimii ihan moitteetta. Olenkohan onnistunut jotain sössimään tuossa Operassa - vaikka en mihinkään asetuksiin ole koskenutkaan. Operan versio on 11.01 eikä löytänyt päivityksiä. Pitäisköhän tuo poistaa kokonaan ja asentaa uudestaan? Vinkkejä?

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

Viestin otsikko: Re: Miksiköhän patonki ei toimi mun Operalla
ViestiLähetetty: 22.03.2011 23:41 
Käyttäjän avatar

Poista patongin cookiet. Eiköhän se sillä lähde toimimaan. Patongissa on tapahtunut jotain lähiaikoina ja on alkanut tekemään tuota nyt useastikin.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 09:28 
Ilmeisesti olen viettänyt liikaa aikaa patongissa?
Kirjauduin vahingossa ulos, ja kun kirjauduin takaisin, heti eka yrittämällä tuli viesti "olet yrittänyt liian monta kertaa" :mrgreen: :mrgreen: Ilmeisesti se oli hienovarainen vihje pysytellä vähän aikaa pois? :lol:
täällä on tosin käytössä IE, ei opera-singer (näen edelleen sen kammottavan kuvan silmissäni kun näen sanan Opera :shock: )

ViestiLähetetty: 23.03.2011 21:45 

Eilen koitin poistaa vain patongin evästeet, mutta eipä lähtenyt pelittämään. Nyt poistin kaikki henkilökohtaiset tiedot Operasta ja niinpä rupesi pelittämään. Eli Operan vasemmasta ylänurkasta Valikko --> Asetukset --> Poista henkilökohtaiset tiedot...
En jaksanut kokeilla ruksata tiedoista, mikä olisi riittänyt, mutta kun tuolta henkilökohtaisten tietojen lisätiedoista valittuna oli kaikki paitsi sähköpostitilien salasanojen ja salasananhallinnan poisto niin rupesi pelittämään. Kiitokset Laakerille vinkistä. Näillä mennään taas Singerillä eteenpäin.

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 21:57 
Käyttäjän avatar

aaltopelti_fun kirjoitti:
Eilen koitin poistaa vain patongin evästeet, mutta eipä lähtenyt pelittämään.
Muistitko poistaa sekä sitruunapatonki.fi- että www.sitruunapatonki.fi-cookiet? Suoraan vaan valikkoriviltä Tools->Advanced->Cookies, sieltä olen poistellut nuo ja aina on lähtenyt toimimaan. Jotain häikkää patongin kirjautumisessa tai oikeastan siinä "muistamisessa" tällä hetkellä kyllä on.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 22:33 

laakeri kirjoitti:
aaltopelti_fun kirjoitti:
Eilen koitin poistaa vain patongin evästeet, mutta eipä lähtenyt pelittämään.
Muistitko poistaa sekä sitruunapatonki.fi- että www.sitruunapatonki.fi-cookiet? Suoraan vaan valikkoriviltä Tools->Advanced->Cookies, sieltä olen poistellut nuo ja aina on lähtenyt toimimaan. Jotain häikkää patongin kirjautumisessa tai oikeastan siinä "muistamisessa" tällä hetkellä kyllä on.

Ehkä se olikin just tässä - poistin vain sitruunapatonki.fi -keksit ja jäi selaamatta listaa alaspäin www:n kohdalle. Pidetään mielessä jos osuu kohdalle uudestaan.

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 23:30 
Käyttäjän avatar

laakeri kirjoitti:
Jotain häikkää patongin kirjautumisessa tai oikeastan siinä "muistamisessa" tällä hetkellä kyllä on.

Ei myönnetä. :lol:

Kunnon ISP-tyyliin vika on aina asiakkaassa: käyttäjä on ID 10T, koneessa on häröä, virusohjelmistossa on vika, selaimessa on bugi, tietoturvapäivityksissä on liian kireää, ADSL-reitityksessä on ruuhkaa tai pyyhkeiden järjestys kylppärissä on väärä.

Dunno, IE9 on toiminut Patongin kanssa tyylikkäästi :D , eräässä toisessa Sosiaalisessa Verkossa sisäänkirjautuminen ja pysyminen sekä https-kontrolli menee ihan auringonpilkkujen mukaan. Go figure, Opera on mulle vieraampi.

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 23:36 
Käyttäjän avatar

Onko Patonkiin tehty jotain tuohon mahdollisesti vaikuttavaa muutosta viimeisen kuukauden sisällä? Ongelma on kuitenkin suhteellisen tuore. Täytyy katsoa, onko sama juttu läppärilläkin.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 23.03.2011 23:40 
Käyttäjän avatar

Jos hostaaja on tehnyt jotain liikenteeseen vaikuttavaa, ei ole ainakaan kertonut.

Selkeät muutokset on tehty rekisteröintiin ja sillä ei ole mitään vaikutusta jo talossa oleville käyttäjille.

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 24.03.2011 08:56 
Firefox 4.0 julkaistu ja silläkin tämä foorumi toimii niin kuin pitääkin. Eli kaikki hyvin. :geek:

ViestiLähetetty: 24.03.2011 09:00 
Käyttäjän avatar

Ei oo Firefoksilla ongelmia ollunna. :)

Poissa

ViestiLähetetty: 24.03.2011 09:17 

Otsikon kysymykseen en osaa vastata, mutta...

Lemon kirjoitti:
...heti eka yrittämällä tuli viesti "olet yrittänyt liian monta kertaa"...

Samana päivänä, eka yrittämällä, tuli tuo sama teksti myös täällä. Kerran kylläkin vain. Joten jotain häikkää silloin oli. Ennen en muista mokomaa Patongissa nähneeni. Firefox käytössä, automaattinen sisäänkirjautuminen ei.
Silloin mokoma ihmetytti, mutta taas kaikki näiltä osin hyvin. Kuva

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ]