|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Lemon
|
Viestin otsikko: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 09:34 |
|
Sorry vaan patonkilaiset, mutta osa teistä on kyllä kuin sopulilauma. Jos joku kirjoittaa jotain kielteistä jostain toisesta, osa on heti mukana edes tietämättä tarkkaan mistä on kysymys. Tämän vastapainoksi osalla on kyllä myös jälken päin rohkeutta myöntää olleensa väärässä ja ilmaista pahoittelunsa  . Ja jos joku nyt tästä vetää herneet, niin mua saa ihan rauhassa haukkua 
|
|
|
|
|
 |
|
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:10 |
|
Oikeassa olet 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
|
Ake Blomm
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:16 |
|
Asiasta seuraa, että tämä keskustelu on vielä saava paljon myötämielistä kannatusta. 
|
|
|
|
 |
|
niko
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:23 |
|
Lemon kirjoitti: Sorry vaan patonkilaiset, mutta osa teistä on kyllä kuin sopulilauma. Jos joku kirjoittaa jotain kielteistä jostain toisesta, osa on heti mukana edes tietämättä tarkkaan mistä on kysymys. Ja kohta tämä ketju täyttää viesteistä, jossa ollaan samaa mieltä  MOT 
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
|
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:37 |
|
niko kirjoitti: Lemon kirjoitti: Sorry vaan patonkilaiset, mutta osa teistä on kyllä kuin sopulilauma. Jos joku kirjoittaa jotain kielteistä jostain toisesta, osa on heti mukana edes tietämättä tarkkaan mistä on kysymys. Ja kohta tämä ketju täyttää viesteistä, jossa ollaan samaa mieltä  MOT  En tiedä tarkkaan mistä on kysymys, mutta olen samaa mieltä 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
|
psjääkäri
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:52 |
|
|
|
|
 |
|
Jouko
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 10:59 |
|
|
|
|
|
 |
|
1-xantia
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 11:21 |
|
|
|
|
 |
|
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 11:23 |
|
Lemon kirjoitti: Sorry vaan patonkilaiset, mutta osa teistä on kyllä kuin sopulilauma. Jos joku kirjoittaa jotain kielteistä jostain toisesta, osa on heti mukana edes tietämättä tarkkaan mistä on kysymys. Tämän vastapainoksi osalla on kyllä myös jälken päin rohkeutta myöntää olleensa väärässä ja ilmaista pahoittelunsa  . Ja jos joku nyt tästä vetää herneet, niin mua saa ihan rauhassa haukkua  Tervetuloa laumaan vielä mahtuu.. 
|
|
|
|
 |
|
Jari79
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 11:30 |
|
Ylipäänsä nettikirjoittelu on vaarallista. Puolesta sanasta vedetään omat johtopäätökset (miten kukin asian ymmärtää, esim. kiertopalkinto  ), joita sitten viljellään laajalti. Jos nämä esimieshommat ovat jotain opettaneet, niin sen, että AINA pitää kuulla myös vastapuolen mielipide ennenkuin voi alkaa toista syyttämään yhtään mistään. Kaikkein paras on, jos on itse päässyt asiaa todistamaan ja tietää varmasti mistä puhuu. Toivon, että osapuolet saavat asiat sovittua (viestiketju, johon tällä ketjulla viitannet Lemon) ja muut asettuvat toisen puolelle vain faktojen ollessa tiskissä ja tiedossa. Itse en ole kummankaan puolella, pääasia että sopu tulisi ja se sitikka heräisi henkiin.
Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG
"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit" Citikka Maken asentaja
|
|
|
|
 |
|
Pasis
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 13:25 |
|
Lemon kirjoitti: Sorry vaan patonkilaiset, mutta osa teistä on kyllä kuin sopulilauma. Jos joku kirjoittaa jotain kielteistä jostain toisesta, osa on heti mukana edes tietämättä tarkkaan mistä on kysymys. Tämän vastapainoksi osalla on kyllä myös jälken päin rohkeutta myöntää olleensa väärässä ja ilmaista pahoittelunsa  . Ja jos joku nyt tästä vetää herneet, niin mua saa ihan rauhassa haukkua  Osa taas haluaa kommentoida senkin, ettei kommentoi.
|
|
|
|
 |
|
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 14:40 |
|
niko kirjoitti: En tiedä tarkkaan mistä on kysymys, mutta olen samaa mieltä Olen vielä samempaa mieltä 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
|
lukkis
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 15:18 |
|
|
|
|
 |
|
ealab
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 16:21 |
|
C4_robotti kirjoitti: niko kirjoitti: En tiedä tarkkaan mistä on kysymys, mutta olen samaa mieltä Olen vielä samempaa mieltä  Jaa´a, sano, kun en asiasta mitään tiedä, niin en voi olla, kuin sameampaa mieltä! 
|
|
|
|
 |
|
peltipolvi
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 01.02.2011 16:36 |
|
Ette te mittään tiärä. Minä vaan tiärän. Väärässä ootte kaikki. 
Volvot V70/V50 exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
|
|
|
|
 |
|
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 02:02 |
|
Se on sitten ihan sama missä korjauttaa autonsa aina ilman kuittia eli ilman kuluttajansuojaa niin voi vaikka heittää netissä lokaa. Ajattelematonta? Ei niin halpaa? Ääh, kyse taitaakin olla Turku-Merikarvia kaksintaistelusta 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
|
niko
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 08:38 |
|
Cikatti kirjoitti: Ääh, kyse taitaakin olla Turku-Merikarvia kaksintaistelusta  Hitto vie, mä en taida lukea tarpeeksi Patonkia  Onks täällä jotkut nettiyhteisön omat "kauniitjarohkeat" menossa?
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
|
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 10:04 |
|
Cikatti kirjoitti: Ääh, kyse taitaakin olla Turku-Merikarvia kaksintaistelusta  Turkkunenhan on se kaupunki kaukana lännessä, jossa ei ole tullut ikinä käytyä. Mutta tuo Merikarvia - aiemmista viesteistä päätellen se on jotain BX:n penkkien verhoilumateriaalia  Mitenkäs ne nyt ovat keskenään ruvenneet taistelemaan? 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
|
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 10:09 |
|
laakeri kirjoitti: Turkkunenhan on se kaupunki kaukana lännessä, jossa ei ole tullut ikinä käytyä. En tunne paikkaa, lienee jossain kauempana? Turus on kuitenkin tultu käytyä ja myös Lappeen rannassa. Kiitos J.Karjalainen tästäkin. Lisää vaan viinaa kurkkusse. 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
|
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 11:34 |
|
zX-files kirjoitti: Raisioon, joka on maailman ainoa risteysalue kaupunkioikeuksilla  Mitämitä? Onhan Kouvolakin edelleen olemassa... perinteinen Kouvola toki osana nykyistä Kouvostoliittoa. zX-files kirjoitti: vieläkö Lappeenrantaan tarvii viisumin  Ei sentään, mutta Haminan osana olevaan entisen Vehkalahden (no kaikkihan Haminassa on entistä Vehkalahtea) Sivatin kylään varmaankin tarvitsee yhä passin...
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
|
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 11:39 |
|
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
|
cuisinier
|
Viestin otsikko: Re: Heippa sopulit Lähetetty: 02.02.2011 12:36 |
|
2cvkimmo kirjoitti: laakeri kirjoitti: Turkkunenhan on se kaupunki kaukana lännessä, jossa ei ole tullut ikinä käytyä. En tunne paikkaa, lienee jossain kauempana? Turus on kuitenkin tultu käytyä Tosi kaukana, ilmeisesti. Olen mielestäni kolunnut Länsi-Suomen aika tarkkaan, aivan läntisintä kuntaa myöten...kyseistä paikkaa eli Turkkusta en ole nähnyt, eikä kartta ja navikaan tunne sitä. J. Karjalainen on levyttänyt paljon mielenkiintoista musaa joka esittelee lännen lokareita, ilmeisesti tuo Turkkunen voisi löytyä jostain tuolta Uudelta Mantereelta
|
|
|
|
|
 |
|
|