Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 18 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: shokkiuutinen!
ViestiLähetetty: 22.02.2011 08:53 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
"Katso kuvat!
Hiekkapuhallus paljasti Citroënin reiät"

Jo otsikosta tietää, että onhan ne nyt ihan täysin paskoja autoja ne sitikat! Voisko enemmän päin mäntyä mennä... nykyään otsikossa voi olla ihan mitä vaan että saadaan Amppareista houkuteltua kävijöitä :)

http://tinyurl.com/67j7zjo

ja taaskaan ei linkitys toimi... hemmetin ääkköset! Onkohan foorumin softassa mahdollisuutta korjata tuota ettei tarvitse kierrättää tinyurlin tms. kautta?

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

Viestin otsikko: Re: shokkiuutinen!
ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:21 
Käyttäjän avatar

Onnistuisiko näin ainakin? :)

Kyllähän se tiedettiin, että ranskalaiset ovat rapeita, parempi vain pysyä erossa tuollaisista Tractioneista. ;)

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:24 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
ja taaskaan ei linkitys toimi... hemmetin ääkköset! Onkohan foorumin softassa mahdollisuutta korjata tuota ettei tarvitse kierrättää tinyurlin tms. kautta?

Laiskat webbisivuston sisällöntuottajat kirjoittavat standardinvastaisia URLeja väärin. Enkooderi/dekooderi löytyy ainakin sivustolta

http://www.permadi.com/tutorial/urlEncoding/

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:30 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Yhtäläisesti sen sitten kierrättää jonkun osoitteenlyhennyspalvelun kautta.
Onhan se sisällöntuottajien virhe, mutta ei olisi eka kerta kun webissä mentäisiin niiden pillin mukaan ohi standardien ja sopimusten :D

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:30 
Olipa hienosti ja kuvaavasti laadittu otsikko :roll:

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:32 
Käyttäjän avatar

"sivistymättömyydessäni" on ampparin mentävä aukko :?:

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:35 
Hyvä kun pistit linkin, ei tuota Savon Sanomia taida kaikille tulla. Täytyypä tilata, jos sisältää näin hyviä juttuja.
Autohan on ikäisekseen loistokunnossa...eipä taitaisi samanikäisestä riisistä olla enää entisöitäväksi.

ViestiLähetetty: 22.02.2011 09:37 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
"sivistymättömyydessäni" on ampparin mentävä aukko :?:

http://www.ampparit.com
Ei kannata katsoa jos jäät helposti koukkuun :)

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 10:46 
Käyttäjän avatar

cuisinier kirjoitti:
eipä taitaisi samanikäisestä riisistä olla enää entisöitäväksi.
Ei ainakaan Hondasta. Honda kun ei tuolloin vielä edes yrittänyt tehdä autoja. Nyt ovat viitisenkymmentä vuotta jo yrittäneet. Vaan saa nähdä, milloin onnistuvat... :roll:

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 11:57 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
laakeri kirjoitti:
cuisinier kirjoitti:
eipä taitaisi samanikäisestä riisistä olla enää entisöitäväksi.
Ei ainakaan Hondasta. Honda kun ei tuolloin vielä edes yrittänyt tehdä autoja. Nyt ovat viitisenkymmentä vuotta jo yrittäneet. Vaan saa nähdä, milloin onnistuvat... :roll:

Äläs nyt, mulla on '80 ykköskoppainen Accord, eikä siinä autona mitään suurta vikaa ole. Ihan hauska ajettava ja näyttääkin saman aikakauden japseihin verrattuna ihan tyylikkäältä. Suurin vika on se, että se vie tilaa sitikoilta :D

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 12:02 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Äläs nyt, mulla on '80 ykköskoppainen Accord, eikä siinä autona mitään suurta vikaa ole. Ihan hauska ajettava ja näyttääkin saman aikakauden japseihin verrattuna ihan tyylikkäältä. Suurin vika on se, että se vie tilaa sitikoilta :D
Hmm, no ehkä niillä on kehitys kulkenut sitten väärään suuntaan? En nyt ihan varmasti muista, millä kaikillta Hondilla olen ajanut, mutta ainakin 90-luvun alun Accord, vuosituhannen vaihteen Civic ja ekakoppainen CRV on tullut kokeiltua. Accord olikin noista siedettävin, Civic kohtalaisen kauhea ja CRV aivan hirveä. "Parasta" CRV:ssä edustivat jarrut: alkoi jo mietityttää, että pitäisikö ennemmin työntää jalka ovesta ulos ja maata vasten, niin voisi pysähtyä tehokkaammin kuin polkimesta painamalla :mrgreen:

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 13:10 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:

En tiedä mikä koppa mun vuonna miekka ja kilpi koeajamassa Accordissa oli, mutta surkein peli ikinä, mitä olen ajanut. Jäänyt elävästi mieleen. 1200 Ladakin oli parempi. :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2011 22:51 

Antaiskohan ne mulle tuon puhalletun läpiruostuneen pohjan kun mun Gangsteri-säilökissä nykyinen pohja roikkuu vaan muutamasta kohdasta kiinni juuttuneena paikoillaan? Paitsi tuo kyllä näytti leveämmältä Normale-mallilta eikä se pohja Sporttiin sopiskaan. Ois kyllä hienoa päästä noinkin hyvän projektin pariin. Mutta onhan se kyllä valitettavaa harrastajan kannalta jos ei tuon ikäiseenkään Sitikkaan saa enää uusia ovia yms. osia ihan vaan tilaamalla ;)

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2011 10:18 

Profiili WWW
Yllättävän hyvin kuitenkin osia tuon ikäiseen Citroeniin löytyy. Noita lattiapeltejäkin on saatavilla. Omaan projektiini olen suurimman osan pelleistä itse tehnyt, mutta helmapellit osoittautuivat niin suuritöisiksi, että ne ostin varaosana.
Kuvia löytyy kun klikkaat tuota vasemmalla olevaa www-linkkiä.

Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2011 10:37 
Hieno kuvasarja ja taidokasta työskentelyä.

ViestiLähetetty: 24.02.2011 22:43 

Masa kirjoitti:
Yllättävän hyvin kuitenkin osia tuon ikäiseen Citroeniin löytyy. Noita lattiapeltejäkin on saatavilla. Omaan projektiini olen suurimman osan pelleistä itse tehnyt, mutta helmapellit osoittautuivat niin suuritöisiksi, että ne ostin varaosana.
Kuvia löytyy kun klikkaat tuota vasemmalla olevaa www-linkkiä.

Myönnän, että hyvin löytyy osia vieläkin. Itse en edes ole aloittanut korin kanssa tekemään mitään ja voi olla, että aikaa vierähtää ennen kuin edes tulen aloittamaan. Mutta viimeistelyosia on tullut siitä huolimatta hankittua ajan mittaan. Hyvät kuvat - täytyy katsella tarkemminkin. Helmapelleistä muuten tuli sen verran mieleen, että jostain vanhasta talteen otetusta kerholehdestä (en muista minkä kerhon - varmaan taannoisen Suomen B11-kerhon) tuli bongattua, että sopivaa helmapellin profiilia saisi Saab 99 konepellin reunoista. Niitä sitten joskus leikkelin itelleni talteen varmuuden vuoksi :) Mutta jos tämä huhu pitää paikkansa niin eihän se enää sinua auta jos oot ne jo varaosana ostanut...

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

ViestiLähetetty: 25.02.2011 09:11 

Onhan siellä savon sanomissa muitakin sitikka-juttuja
http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot ... -sitikka-löytyi-sitkeän-etsinnän-jälkeen/639657

Tämä on tietysti tuoreempi vuosimalli, joten lattiapellit eivät tainneet mennä uusiksi kokonaan.

ps. joku joka saa tuon linkityksen toimimaan, voi sen tehdä:)

Poissa

ViestiLähetetty: 25.02.2011 09:35 

amikasi kirjoitti:
Onhan siellä savon sanomissa muitakin sitikka-juttuja
http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot ... -sitikka-löytyi-sitkeän-etsinnän-jälkeen/639657

Tämä on tietysti tuoreempi vuosimalli, joten lattiapellit eivät tainneet mennä uusiksi kokonaan.

ps. joku joka saa tuon linkityksen toimimaan, voi sen tehdä:)

http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot ... een/639657

Tarkoittanet tätä.
Siitä ollut ennenkin juttua Patongissa.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 18 viestiä ]